חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי : 19 – 26 באפריל 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 19 – 26 באפריל 2019

 

                        הורוסקופ: 19 – 25 באפריל 2019  / חוה מזר

טלה

מיקום כוכב מארס במזל תאומים עשוי להעיד כי רבים מכם עשויים ליהנות מנסיעות ומפעילות אקטיבית ומשוחררת. חברים ובני משפחה אהובים יקיפו אתכם, ומצב רוחכם יהיה מרומם. זה הזמן לזרום עם אווירה שהיא בעיקרה משוחררת והרפתקנית, ועשויה להתייחס לתקשורת ולנסיעות. הרשו  לעצמכם גם להתנהל בניחותא, בלי לרוץ ולמהר. היו זהירים בהוצאות שלכם.

 

שור

ביום שישי מומלץ להיענות להזמנה חברתית, או ליהנות מאווירה משפחתית. בינתיים כדאי לפרק מתחים על ידי מנוחה ורגיעה, ולא להתעייף ביומיום ממטלות מתישות. רגשות: זכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם. ובכלל זה תעלה אפשרות של קשר אידיאליסטי, יש למה לצפות. לנופשים מצפים ימים מענגים ובילוי פסטורלי או אחר בהחלט ימלא בטריות של טרנספורמציה.

 

תאומים

השבוע חשוב שתהיה לכם שליטה בנעשה. מחשבות ורגשות מושפעים משיקולים שכליים והגיוניים ולהתנהגות יותר שקולה ומחושבת, שיכולה להיראות קשוחה וקרה גם אם אין זה כך. שינויים תחת היבט זה הם איטיים ואינם תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות. אוורור חברתי ותקשורתי מצפה לכם בשבת וראשון, במיוחד לאקטיביים וליצירתיים שביניכם.

 

סרטן

ימי סוף השבוע מרמזים על אווירה משפחתית מודגשת. מי שיבוא להתארח בצל קורתכם ייהנה ממרב הפינוק ותשומת הלב בשל הכישרון שלכם להפוך כל אירוע למלא חן, נעים ואסתטי. לבנות מזל סרטן הייתי מציעה לנוח אחר הצהריים כדי לא להיות מותשות בערב החג. השבוע עשוי להדגיש את המישור החברתי שלכם. תהיו מוקפים באורחים ובבני משפחה ותבלו עם אנשים אהובים.

 

אריה

מיקום כוכב מארס במזל תאומים עשוי להעיד כי רבים מביניכם יהיו עסוקים בנסיעות, וייהנו מאווירה משפחתית וחברית חמה ומאווררת במיוחד. לבודדים שביניכם מומלץ להתחבר לאנשים חמים ומעניקים, במיוחד בערב החג. כוכב מארס עשוי להעיד על עיסוקים רבים מהרגיל. הרשו לעצמכם גם להתנהל בניחותא, בלי לרוץ ולמהר. במיוחד לאלה מכם שחשים בלחצים. שמרו על אנרגיה מבוקרת.

 

בתולה

מומלץ במהלך השבועות הבאים לפעול ולעשות כדי לבנות כיוון קונסטרוקטיבי בחייכם. הזדמנויות קידום יכולות לסמל התחלות חדשות או ראורגניזציה בתחום מסוים בחייכם. ענייני נסיעות וחו"ל עשויים להיות מודגשים. רגשות: למרות האישיות השמרנית שלכם בדרך כלל, אתם נוטים במהלך השבועות הבאים  לחפש אחר ריגושים וגירויים, ורצון לחוות את הרגש בעוצמות גדולות.

 

מאזניים

אתם מוקפים באורחים ובבני משפחה וחשים מלוכדים והרמוניים, וכתוצאה מכך אתם מתחזקים ומשתחררים מהכובד ומהמועקה שאולי ליוו חלק מכם בזמן האחרון. נושא כספי מחייב ערנות, שכן אתם זקוקים לזמן, למרחב ולשקט, אבל גם צריכים להתמודד עם אחריות כלפי הקרובים לכם. למרות המגבלות  שלא הותירו הרבה תקווה באשר לקבלת סכום כסף שביקשתם, יש סיכוי שתופתעו לטובה.

 

 

 

 

 

עקרב

ימי סוף השבוע ותחילתו מרמזים על מבנה שמיימי שמאפשר עשייה של דברים חדשים בתקשורת, בעסקים, במשא ומתן וכן בנסיעות. אלה העוסקים בניהול ובארגון ואלה הנמצאים בעמדות מפתח ניחנו בכישרון להפנות את אור הזרקורים אל עצמם. השבועות הבאים יהיו גדושים בעשייה, אתם מקבלים על עצמכם פרויקטים שמחייבים עיסוק רב יותר מהרגיל. הימנעו מחוסר יציבות ומהפכפכות.

 

קשת

לחסרי המנוח שביניכם: האושר תלוי במידה רבה בחוש ההומור שלכם ובהתבוננות על הדברים בפרופורציה הנכונה, כי אתם לא ממוקדים ולא רגועים ונוטים לאבד שליטה, מומלץ לשמור על מנוחת הנפש והגוף. ייתכן גם שתחום מסוים בחייכם עובר מהפכים. מי שלא מרוצה אומר דעתו בצורה ישירה ואפילו תקיפה, נסו לאתר את הנקודות הבעייתיות ולעקוף אותן.

 

גדי

ימי סוף השבוע ותחילתו: מטיבים עימכם, אך דורשים ערנות וזהירות. ההוצאות שלכם עשויות להיות גבוהות השבוע. חלקכם עוברים מהפכים מהותיים באורח החיים, בשל בעיות קיומיות או אחרות, ולא מתוך בחירה. בית האהבה והיצירה שלכם מודגש במהלך השבועות הבאים. תנו דגש לענייני אהבה ויצירה. אתם עוברים שינוי משמעותי בהשקפתכם והדרך העתידית מתחילה להתבהר.

 

דלי

שינויים או הלך רוח שאתם נתונים בו גורמים לכם לתחושה של חשש ושל אי ודאות לגבי העתיד. רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים, ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות על נושאים שקודם השתדלתם להיות מאופקים לגביהם. מודעות: זכרו שבעוד כמה שבועות הכל יתבהר, מסירותכם והשקעתכם בעבודה תזכה אתכם בהערכה ובהתעניינות בשלב מאוחר יותר. 

 

דגים

תקופה זו מאפשרת לכם להצליח במשימות שהצבתם לעצמכם, למרות שהיא מלווה במגמה של תהפוכות במערכות יחסים עם נטייה לכפות את רצונכם על אחרים, להתעקש, או להשתחרר מתחושת חנק. רגשות: לאלה מכם בעלי ציפיות שלא מתממשות כרגע, ולאלה מכם שמתלבטים בתחום היחסים, המישור הרגשי חם עד לוהט במהלך השבועות הבאים. נקטו זהירות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים