חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

טיפים מנצחים לבחירת מעצב פנים

 

אם אתם נמצאים בהליך של עיצוב הבית או עיצוב חלק מהחללים או החדרים של הבית, ההמלצה היא להכניס לתמונה מעצב פנים

 

אם אתם נמצאים בהליך של עיצוב הבית או עיצוב חלק מהחללים או החדרים של הבית, ההמלצה היא להכניס לתמונה מעצב פנים.
מעצב פנים הוא איש מקצוע אשר אוחז ברשותו, ידע, ניסיון וכלים שיאפשרו לו לקבל החלטות עיצוביות נבונות, אשר יותאמו לסגנון החיים שלכם ולבית עצמו.
כמובן, שבכדי ליהנות מהתוצאה הסופי המיטבית, ההמלצה היא לבחור את מעצב הפנים בתבונה ובכדי לבצע את הבחירה המיטבית, ההמלצה תהיה לשים דגש על מספר פרמטרים בעלי חשיבות והשפעה על הבחירה:

בדקו מהו הניסיון ומהם תחומי ההתמחות
יש מעצבי פנים האוחזים בתחומי התמחות ספציפיים לדוגמא, עיצוב בתים פרטיים, עיצוב בתי יוקרה, עיצוב עסקים וכו’ מעבר לכך, יש גם מעצבים המתמחים בעיצוב של חללים מסוימים – כך שאם אתם מעוניינים בשירות של עיצוב מטבח וחשקה נפשכם בעיצוב של מטבח כפרי חמים ומרשים, תוכלו להתמקד בבחירת מעצב פנים אשר מתמחה בשירות זה.
יש לוודא שהמעצב אותו אתם מכניסים לתמונה הינו בעל שנות ניסיון בתחום – כך שיהיו ברשותו הכלים והידע הנדרשים לעיצוב מקצועי, איכותי אשר מחשב בכל הנתונים הטכניים כמו גם בדרישות והצרכים של הלקוחות המזמינים. 

התחשבו בחוות דעת והמלצות
חוות דעת והמלצות אמינות, יכולות לספק לא מעט מידע לגבי אותו מעצב פנים – הן לגבי הרמה המקצועית שלו, הן לגבי תודעת השירות והן לגבי פרמטרים נוספים.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לנסות ולבדוק עם מכרים אם הם מכירים מעצב פנים שהם ממליצים עליו – אם לדוגמא, ביקרתם בבית שמאוד אהבתם את העיצוב שלו, תוכלו לבדוק מול בעלי הבית את זהות המעצב (במידה ואיש מקצוע שכזה היה מעורב בתהליך).
דרך נוספת לקבל חוות דעת והמלצות עוברת ברשת האינטרנט, כאשר, במנועי החיפוש השונים וברשתות החברתיות תוכלו למצוא לא מעט חוות דעת והמלצות על אנשי מקצוע שונים ובתוך כך גם על מעצבי פנים. בכוחן של המלצות לסייע לכם במידה רבה בקבלת ההחלטה המתאימה. 

עיינו בתיק העבודות של מעצב הפנים
אין מה לעשות כנגד העובדה שאחת מהדרכים היעילות ביותר לקבלת התמונה אודות היכולות והרמה המקצועית של מעצב הפנים, עוברת בתיק העבודות שלו.
תיק עבודות של מעצב פנים יכול לכלול סרטונים ותמונות על חדרים וחללים אותם הוא עיצב במהלך שנות הקריירה שלו.
ההמלצה היא כמובן, להתמקד בעיקר בעבודות רלוונטיות – אם לדוגמא, אתם זקוקים למעצב שיסייע לכם בעיצוב מטבח, תוכלו להתמקד בדוגמאות של מטבחים שונים אשר עוצבו על ידו ועל ידי כך להבין אם אתם מתחברים לאותו המעצב וליכולות שלו.  

שיחה ראשונית וחיבור אישי עם המעצב
מעצב פנים אמור ללוות אתכם תקופה לא קצרה ולהשפיע במידה רבה על השאלה איך אזורי המחיה שלכם יראו וירגישו.
מהסיבה הזאת, חשוב שתבדקו שיש לכם חיבור אישי עם אותו מעצב פנים – ודאו שאתם מתחברים אליו, מאמינים בו ולו ומרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו בכל מה שקשור לעיצוב הבית שלכם.
מהסיבה הזאת, לפני קבלת ההחלטה ההמלצה היא לקבוע שיחת ייעוץ מקדימה עם אותו מעצב פנים.
כדאי להגיע לפגישה עם רשימת שאלות מוכנה – כאשר התשובות שתקבלו על השאלות יכולות להשפיע במידה רבה על ההחלטה אותה תקבלו. 

לסיכום, השקעת זמן ומחשבה בבחירת מעצב פנים, תתווה את הדרך לעבר הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. בחירה שכזאת, יכולה להשפיע במידה רבה על איך הבית שלכם יראה ועל האווירה – ולכן, אין כל ספק שמדובר בהחלטה שחשוב לבצע תוך הפעלת שיקול דעת ולקיחה בחשבון של כל המשתנים החשובים והמשפיעים. 

קרדיט תמונה: pexels
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים