חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

קינוחים מדהימים ממצרכים פשוטים

 

לא פעם אנו רוצים להכין קינוח ביתי משגע, אך אין לנו בבית אף מצרך יוקרתי או מתוחכם. איזה מזל שיש כל כך הרבה קינוחים מדהימים שאפשר להכין ממצרכים פשוטים שיש לכל אחד בבית. הינה הצעות הגשה לקלסיקות מתוקות שתמיד כיף שיש בנמצא

 

לא פעם אנו רוצים להכין קינוח ביתי משגע, אך אין לנו בבית אף מצרך יוקרתי או מתוחכם. איזה מזל שיש כל כך הרבה קינוחים מדהימים שאפשר להכין ממצרכים פשוטים שיש לכל אחד בבית. הינה הצעות הגשה לקלסיקות מתוקות שתמיד כיף שיש בנמצא.

קינוחים לילדים

אם מתחשק לכם לפנק בקינוחים שהקטנטנים שלכם ישתגעו מהם ולא תצטרכו אפילו לקפוץ לסופר כדי להתחיל בחגיגה המתוקה, הינה ההצעות שכדאי שתזכרו. בראש הרשימה ניצבת הקלסיקה האל- זמנית בתחום קינוחי הילדים, הלוא היא כדורי שוקולד. היתרון בקינוח הזה הוא שניתן לגוון במרכיבים ולאלתר, אפשר להשתמש בקקאו ושוקולית, חמאה או שמן קנולה, סוכריות צבעוניות או קוקוס, עם כל כך הרבה אופציות, אין סיבה שלא תוכלו לאלתר קינוח נפלא בקלות במטבח הביתי. 

מתוקים נוספים שחביבים על קטנטנים וגדולים כאחד הם סוגי עוגיות שונות קלות להכנה ממצרכים שקיימים בכל בית בישראל. עוגיות נפלאות הן כמובן גרסת השוקולד- צ’יפס. גם כאן ניתן לאלתר ולגוון בסוגי הקמח לפי מה שיש בנמצא, להשתמש בפתיתי שוקולד אמיתיים, או בכל שוקולד אחר שקיים בבית, בין אם מדובר בשוקולד מריר, חלב, לבן או אפילו עדשים צבעוניים. מלבד עוגיות שוקולד צ’יפס, תמיד תוכלו לבחור גם בעוגיות הפשוטות ביותר- הלוא הן עוגיות חמאה. עוגיות חמאה דורשות מספר מרכיבים בודדים בלבד, וניתן לגוון בצורות ההגשה שלהן ולהגיש אותן במגוון צורות יצירתיות שיוסיפו לחוויה המתוקה. 

אופציה נפלאה נוספת שתמיד כיף שתהיה בבית היא עוגה בחושה. היתרון בעוגה בחושה הוא שניתן לגוון במרכיבים, להיות מקוריים ולבחור במה שנמצא במקרר, מבלי לצאת מהבית. כמעט כל תוספת תתאים לעוגה בחושה, אלה יכולים להיות פירות ביחד עם קמח, ביצים ואבקת אפייה, או אולי בכלל גרסה שוקולדית, גרסת מייפל, ועוד אפשרויות רבות ונפלאות כיד הדמיון הטובה. גרסה דומה לעוגה בחושה, אך כזו שנראית מושקעת יותר וחביבה במיוחד על ילדים היא גרסת הקאפקייקס. את הקאפקייק בדומה לעוגה ניתן להכין מכל המצרכים שקיימים בבית, בתוך מנז’טים או בתבנית ייעודית לקאפקייק. ניתן להכניס את כל המצרכים הנבחרים ואפילו להכין ציפוי, כמובן אם זה לא דורש מכם לצאת למכולת.

קינוחים למבוגרים

גם קינוחים שעשויים להיראות מתוחכמים יותר ומתאימים לחך של מבוגרים לא דורשים מאיתנו בהכרח השקעה מוגזמת במצרכים. כך למשל תוכלו להכין עוגיות חמאת בוטנים בקלות ובמהירות, עוגיות טחינה ממרכיבים בודדים בלבד , או עוגיות סילאן. 

עוגות בחושות יכולות גם הן להיות אופציה קלה במיוחד להכנה ולהתאים גם לאירוח של מבוגרים. דוגמאות לעוגות שמתאימות למבוגרים יכללו מרכיבים פשוטים עם פלטת טעמים מתוחכמת יותר לדוגמה עוגה בטעמי אספרסו שניתן להכין מאבקת קפה שיש לכל אחד בבית. 

אופציה נפלאה נוספת היא לבחור בגרסאות מוקפאות לקינוח, הדורשות קרם קוקוס, חלב מרוכז, שמנת או כל אופציה חלבית או צמחית שיש כבר עכשיו במקרר הביתי שלכם. אל המקפא תוכלו להכניס את כל התוספות שרק תרצו, בהתאם למצרכים הקיימים, פירות, גרנולה ושוקולד מומס הן רק חלק מהאפשרויות שיכולות להחמיא לקינוחים פשוטים אלו. 

אפשרות נהדרת נוספת היא קינוחים בתוך כוסות, כאלו שעם מספר פרודוקטים בודדים בלבד ייראו כמו קינוח מרשים שמתאים אפילו לאירוע או לאורחים. זה יכול להיות מוס גבינה ושוקולד, גבינת מסקרפונה עם פירות חתוכים מעל, קרם קוקוס עם תוספות יצירתיות ועוד ועוד. 

אם יש לכם ממש מעט מצרכים בבית, אל תוותרו על סיומת מתוקה בסוף הארוחה. תמיד תוכלו להכין שוקו מושקע במיוחד בגרסת שוקולטה בשימוש בשלושה מרכיבים בלבד. עם קורנפלור בבית תוכלו להכין בקלות סחלב לערב חורפי מנחם, או מלבי ליום קיצי משמח. 

קרדיט תמונה: pixabay

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים