חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

ראשון לציון: לצאת אל הטבע 

 

לא כל פעם שרוצים לצאת לשאוף קצת אוויר ולראות קצת טבע וירוק בעיניים צריך לנסוע עד הצפון הרחוק. לא תאמינו אך בראשון לציון יש לא מעט אזורים נהדרים שבהם תוכלו לספוג את כל הטבע הירוק שהעיר הנהדרת הזו מציעה. אם מתחשק לכם לשנות קצת אווירה תמיד תוכלו לקפוץ לאיזה בית קפה או אפילו לסינמה סיטי או יס פלאנט ולצפות בסרט על המסך הגדול

 

לא כל פעם שרוצים לצאת לשאוף קצת אוויר ולראות קצת טבע וירוק בעיניים צריך לנסוע עד הצפון הרחוק. לא תאמינו אך בראשון לציון יש לא מעט אזורים נהדרים שבהם תוכלו לספוג את כל הטבע הירוק שהעיר הנהדרת הזו מציעה. אם מתחשק לכם לשנות קצת אווירה תמיד תוכלו לקפוץ לאיזה בית קפה או אפילו לסינמה סיטי או יס פלאנט ולצפות בסרט על המסך הגדול.  

גם בראשון יש אגמון!

הידעתם? בראשון לציון עשו מעין שחזור מלאכותי מעשה ידי אדם לאגמון החולה! ממש צמוד ליס פלאנט, תוכלו ליהנות באגמון הסופרלנד, משטחים ירוקים גדולים של דשא, בעלי חיים שונים המצויים במקום ולנשום עמוק עמוק פנימה אוויר צלול. אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי, תוכלו לצפות עימם בציפורי המים שנהנות משהותן באגמון. כמו כן, תוכלו להראות להם את דגי האמנון והשפמנונים הענקיים ששוחים בתוך המים. אם אתם פוקדים את המקום בתקופת האביב, תוכלו להתרשם מהפריחה הצבעונית שמכסה את הדשא. גם בשאר העונות תוכלו ליהנות מסיור במקום, תוכלו לטייל בטיילת הצפה המצויה ממש מעל האגם וליהנות מתצפית קרובה ומצוינת על בעלי הכנף מקרוב. 

אם מתחשק לכם פיקניק זוגי רומנטי, התפאורה שמציע המקום היא לא פחות ממושלמת. באגמון הסופרלנד תוכלו למצוא שלל אזורים מוצלים שנעים לשהות בהם ולהטעין מצברים מחדש. 

מי שמעוניין ממש לצאת להליכה ולסייר בכל האזור יכול להדרים אל אגם הנקיק המוקף בעצי אקליפטוס. במקום ישנו שביל המיועד לרכיבה על אופניים שניתן גם לצעוד בו. אם אחרי כל הטבע הזה מתחשק לכם קצת קצב מהיר בסגנון של העיר, תוכלו לקפוץ ברגע אל הסופרלנד עצמו וליהנות משלל המתקנים שבמקום. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר רגוע תוכלו ללכת לסרט ביס פלאנט שנמצא ממש לידכם. מי שרוצה הרגיש איך זה לצנוח יכול להגיע אך ה-flybox, ולרחף כאילו הוא קפץ מהמטוס עצמו! אחרי יום ארוך שכזה ודאי תרגישו כבר רעבים. זה הזמן המושלם ללכת לאכול פיצה ראשון לציון, ולסיים יום ארוך של כיף אמיתי. 

מוזיקה מחשמלת

ראשון לציון ידועה כעיר המארחת הופעות חיות של מוזיקה ומגוון רחב של הופעות בידור. בראשון נמצאים גם הזאפה לייב פארק, שבו מתקיימות תחרויות ריאליטי לשירה ואף מקום שבו מופיעים שלל האומנים המוכרים והאהובים בישראל. כמו כן בראשון נמצא גם היכל התרבות שגם בו מתארחים אומנים ואנשי בידור מן השורה הראשונה.

שבת בבוקר יום יפה

קמתם ביום שבת ליום שטוף שמש רענן. אתם רוצים לצאת עם הילדים להתאוורר ותוהים לאן ללכת. בראשון לציון תמצאו מגוון של פארקים וגינות ירוקות שיספקו לכם מקום נהדר להעביר בו את הזמן בנעימים. בין המקומות שאליהם תוכלו להגיע ולערוך פיקניק מקסים עם הילדים יש את גן המנהיגים, פארק נאות השקמה, גן המושבה וגם הזיכרון. בכולם תמצאו כרי דשא ירוקים, שולחנות וספסלים, שבהם תוכלו לשבת בנחת ולהכין את ארוחת הבוקר הקלילה שהבאתם עימכם. כריכים, ג’חנון, ביצים קשות, פיתות, לאבנה, מעדנים, פירות וירקות ועוד. תוכלו לשבת תחת צילם של העצים, לצאת להליכה נעימה במקום ולהעביר בוקר שבת מושלם בראשון לציון.

חי כיף

מי שרוצה לצאת לבילוי מהנה במיוחד עם הילדים יכול להגיע אל החי כיף, ולסייר בין החיות השונות. תוכלו לפגוש שם ראמים, שרקנים, שועלים, נחשים, לטאות, איגואנות, פלמינגו, תוכים, טווסים ועוד. הילדים שלכם יוכלו להתרוצץ במקום ולפרוק אנרגייה ואתם תוכלו לשבת במתחמי הישיבה וליהנות מיום מקסים בחי כיף.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים