חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

הציוד שלכל סטודנט צריך בשביל חווית לימוד טובה

 

אם אתם עושים את צעדיכם בעולם האקדמי ונרשמים ללימודי תואר ראשון, יש לא מעט פעולות מקדימות בהן תוכלו לנקוט בשביל להנעים את חוויית הלימודים

 

אם אתם עושים את צעדיכם בעולם האקדמי ונרשמים ללימודי תואר ראשון, יש לא מעט פעולות מקדימות בהן תוכלו לנקוט בשביל להנעים את חוויית הלימודים.  יצירת סביבת לימודים מיטבית כרוכה בהצטיידות בציוד המתאים לתמיכה בצרכי הלמידה שלכם – אשר יכולה להיות מושפעת מהעדפות אישיות ומתחום הלימודים – לדוגמא, יכולים להיות הבדלים בין הציוד לו יידרש סטודנט למדעי המחשב בין אלו של סטודנט ללימודי פכמ או תקשורת. להלן רשימה של ציוד חיוני שכל סטודנט יכול להפיק ממנו חווית לימוד טובה, בלי קשר לתחום הלימוד הנבחר:

מחשב נייד או נייח
מחשב נייד או מחשב נייח אמין מהווה כלי בסיסי למחקר, מטלות, למידה מקוונת ותקשורת. קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבחור מחשב עם מפרט מתאים בהתאם לדרישות האקדמיות שלכם.

חיבור לאינטרנט
זה נשמע כמו מובן מאליו, אבל סטודנטים צריכים לדאוג לחיבור לאינטרנט מהיר ואיכותי במיוחד. יש לזכור כי  חיבור אינטרנט יציב ומהיר חיוני לגישה למשאבים מקוונים, השתתפות בשיעורים וירטואליים, ביצוע מחקרים ושמירה על קשר עם עמיתים ומדריכים.

שולחן וכיסא ארגונומי
חשוב להגדיר סביבת עבודה נוחה וארגונומית אשר כוללת שולחן עבודה וכיסא איכותי, נוח ובריא. סביבת עבודה מעוצבת היטב יכולה לתרום למיקוד ולפרודוקטיביות טובים יותר במהלך מפגשי הלימוד.

מנורת שולחן
תאורה נכונה הימה חיונית להפחתת עומס העיניים. מנורת שולחן עם בהירות מתכווננת יכולה לעזור להאיר את סביבת העבודה בצורה איכותית ויעילה.

מחברות וכלי כתיבה
חשוב לשמור אספקה של מחברות, עטים, עפרונות, מדגישים ופריטי כתיבה אחרים לרישום הערות, השלמת מטלות ושמירה על סדר בחומרי הלימוד.

כונן אחסון חיצוני
כונן קשיח חיצוני או כונן הבזק מסוג USB מספקים שטח אחסון נוסף לגיבויים ומבטיחים שהקבצים החשובים יהיו נגישים בקלות ממספר מכשירים.

אוזניות איכותיות
אוזניות מבטלות רעשים יכולות לעזור ליצור סביבת לימודים ממוקדת, במיוחד אם אתם נמצאים בחלל רועש או עובדים בחללים משותפים. אוזניות שימושיות גם עבור פגישות וירטואליות ושיעורים מקוונים.

מדפסת
אמנם מדפסת לא תמיד מהווה כציוד הכרחי, אבל מדפסת יכולה להיות נוחה להדפסת חומרי לימוד, מטלות והרצאות. חלק מהסטודנטים יגלו עדיפות למדפסת אלחוטית לגמישות נוספת.

לוח שנה
אומנם היום לכל אחד יש לוח שנה בטלפון הנייד. יחד עם זאת, רבים  מעדיפים לוח שנה פיזי. לוח שנה שכזה מאפשר לעקוב אחר מועדים, בחינות ותאריכים חשובים. אמצעי זה יכול לסייע לכל סטודנט להישאר מאורגן ולנהל את הזמן שלו ביעילות.

לוח לבן או לוח שעם
ניתן לעשות שימוש בלוח לבן או בלוח שעם להמחשת לוחות זמנים, לארגון משימות ולרשום תזכורות חשובות. זהו כלי שימושי כדי לעקוב אחרי רשימת המטלות.

מגן מתח 

יש לוודא שיש מספיק שקעי חשמל עבור המכשירים שלך. מכן מתח יכול להגן על המוצרים האלקטרוניים מפני קפיצי מתח ולספק שקעים נוספים.

מצלמת אינטרנט
אם המחשב הנייד אינו כולל מצלמת אינטרנט מובנית או אם יש צורך באופציה איכותית יותר, כדאי לשקול רכישת מצלמת אינטרנט חיצונית לפגישות וירטואליות ולשיעורים מקוונים.

סורק מסמכים או אפליקציה של סורק
סורק מסמכים או אפליקציה לנייד עם יכולות סריקה מאפשרות לסטודנט לבצע דיגיטציה וארגון של מסמכים פיזיים בקלות, ולהפחית את העומס בנייר.

תוכנות ויישומים רלוונטיים
יש להקפיד על התקנת תוכנות חיוניות כגון כלי מעבד תמלילים, תוכנות מצגות ויישומים לרישום הערות. מוסדות אקדמיים מספקים לעתים קרובות גישה לכלי פרודוקטיביות או תוכנות ספציפיות הרלוונטיות ללימודים שלכם.

תיק איכותי
כמובן, שכל סטודנט צריך תיק איכותי בגודל המתאים, אשר יאפשר לו לשנע את כל הציוד שלו. 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים