חיפוש
 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

האיש שבא לסעוד // ים של אוכל

 

מסעדת "תיתורה" בליגד סנטר עושה כבוד לים ולכל המעדנים שמגיעים מהים

 

יש מסעדות שעליהן אומרים שהן לחובבי הז’אנר, או למכורים בלבד, אבל יש מסעדות שבהן כל אחד מוצא בדיוק מה שהוא אוהב. כזו היא מסעדת "תיתורה" בליגד סנטר במודיעין.

המסעדה, שהוקמה בשנת 1999 על ידי השף בוקי דסה, מציעה שפע של מנות מגוונות - מאנטריקוט עסיסי, דרך כבד עוף עם פירה ועד סטייק טרטר (מנה צרפתית קלאסית שקיבלה כאן טוויסט מקומי מוצלח ביותר). הגיוון במנות, לצד המחירים ההוגנים, הוא הסיבה שבשעה שהגענו היו במסעדה זוגות צעירים לצד משפחות עם ילדים.

המסעדה נקראת על שם גבעת התיתורה - אתר היסטורי בו שכנה מודיעין הישנה וממוקם במרכז מודיעין, אבל המטבח שלה הוא הכי לא ישראלי. יש בו

נגיעות שזורקות אותך ללב אירופה הקלאסית - השפעות צרפתיות, יווניות ואיטלקיות - עם מוסיקת צ’יל-אאוט ערבה שהופכת את הבילוי למושלם.

האישה שאיתי, שזוללת פירות ים לארוחת בוקר, נתנה ציון מושלם לשרימפס קלמרי עם פטריות פורטבלו ביין לבן (מנה שלא תמצאו בכל אזור מודיעין - באחריות). אני התלהבתי מהמנות שלי (כבד עוף וקרפצ’ו חציל) וגם מהקצב המהיר יחסית שבו הגיעו המנות לשולחן.

כשהגיע שלב הקינוחים - פרי ידיה של ריצי דסה (אשתו של בוקי) - בחרנו בקרם ברולה. דווקא כאן, אחרי ארוחה מעולה, הורגשה נפילה. הציפוי היה קשה והקרם לא היה אחיד ברמתו. את האכזבה מהקינוח מחק הקפה המעולה (אני לקחתי קפוצ’ינו גדול והאישה אספרסו מדויק להפליא).  

סיימנו את הארוחה עם טעם של עוד, אבל בלי אינץ’ פנוי בבטן. בדרך החוצה ראינו עוד שתי משפחות נכנסות למסעדה והבנו מדוע המסעדה מצליחה כל כך הרבה שנים מחוץ לסצנה - השף פשוט עסוק באוכל מעולה ולא ביחסי ציבור.

בשורה התחתונה: "תיתורה" היא גן עדן לחובבי פירות ים ולמי שמחפש אוכל גורמה ושירות מעולה קרוב לבית.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים