חיפוש
 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

בן נעוות המרדות // העצבני

 

כמה שפלות רוח יכולה להתנקז במוחו של אדם אחד וכמה פחדן צריך להיות אותו אדם כדי לשלוח מכתב אנונימי גזעני בימים שאנו מנסים לשכוח שהיו ימים אחרים

 

מה אני אגיד לכם, כששמעתי על הסיפור לקח לי בדיוק דקה כדי להחליט שידיעה חדשותית זה לא. לאחר מס’ בדיקות וברורים שהעלו שאין לא רק בשר בידיעה ושהיא חסרת עור ושומנים החלטתי שבלי לאזכר את הענין אי אפשי אבל רק במקום בו אוכל לאמר לשפל הזה מה בדיוק אני חושב עליו. אבל לפני כן כמה מילות הבהרה כי הידיעה עליה אני שופך זעמי פורסמה רק במקומון אחד ומן הסתם שום מקומון לא נקרא ע"י 100% מהתושבים.

המדובר במכתב אנונימי שהיה ממוען בין היתר ללשכת ראש העיר אבל מענו הסופי היה הנהלת בי"ס "שבטי ישראל" בעיר. המכתב משום מה לראש העיר לא הגיע ומצאתיו דוקא בלשכתו של סגן ראש העיר מויש לוי.

בין יתר קשקושי ההבל שנכתבו באותו מכתב הופיע משפט שהקפיץ לי הג’ננה לרמות היסטריות שגם יוצאי מרוקו לא נתברכו בהם כדרך שיגרה: "זה שהסכמנו לקבל לבית הספר את בני עדות המזרח מילא" כותב השפל הקטן, "אבל גם אתיופים"??

יש שמנסים להדחיק ואומרים שאולי בכלל הכותב אינו הורה לילדים בבית הספר, אבל מה אכפת לי לכל השדים העיזים והרוחות מה מקומו בחיים של ההוזה הנ"ל והאם הוא אב, אם או סתם אנדרוגינוס. מכתב יש? יש! אז גם כותב יש. ועליו אני הולך לשפוך את חמתי

אז תגיד לי יא חתיכת ערל, חסר נשמה ובן נעוות המרדות. העור הבהיר שלך (אחרת לא היית מתעצבן כן?) עשוי משנהב? האם בתוך המוח הלבנבן שלך מסתתרים יותר תאים אפורים מיליד בגדד, מרקש או אדיס אבבה?

ואני אומר לך שתאי המוח שלך בניגוד ללובן העור הם שחורים משחור כי רק גזעני קטן קטן קטן יכל במציאות בה אפילו ילדי מתקשים להסביר למתענינים מאיזה מוצא הם מרוב שהם מעורבבים בין מזרח, מערב וצפונה. אז על מה אתה קיביסטרומט מבסס את התיאוריה שהיא הכי קרובה לאלה שבגללם הצטמק העם בשני שליש. ואני אומר לך שאיני יודע אם משהו יכל לכפר על המעשה הנתעב והנבזי הזה שמלבד גועל לא תורם דבר לאנושות.

גם ליריבי אני קורא אח’שלי אבל אתה לא תהיה אח ולא בן דוד וגם כשכן הייתי דואג שיעיפו אותך, כי מקומך הוא בין ההזויים והשפלים ולא בקרב סתם בני אדם ואם בנוסף לכל הצרות אתה גם דתי (בהנחה שאולי אתה הורה לילד בבית הספר הדתי)  אזי אני ממליץ לאסוף את כל 10 הדיברות ולשלוח אותם בחזרה לשולח שיכריז שאין קשר בין להיות דתי ולהיות בן אדם.

ולאנשי מערכת החינוך ומנהיגנו הנערצים המכשכשים בזנב כל אימת שסקר עוני יוצא ומיוצאים בהכרזות על שיהאב 3000 שעשה יסוי במדבריות טהרן. תדעו לכם שההסטוריה לא תסלח לכם על החינוך לשינאת כל דבר שמדיף ריח של לא יהודי ובעיקר פלשטינאי, שנאה שהביאה את השוליים הסהרוריים של נוער הגבעות, ליורים להנאתם במועדוני נוער ועד לכותב מכתב שפל זה. ואל תגידו לי שזה לא קשור. הכל קשור, הכיבוש קשור, החינוך לזלזול במי שאינו דומה לך קשור, לסטריאוטיפים על האתיופים קשור. ועל זה אבי ז"ל היה אומר: העולם קשור ב 3 דברים: אחווה, אהבה ושוויון. ואם אין לך אותם אין לך חלק גם בעולם הזה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים