חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 4 – 10 במרץ 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 4 למרץ לפברואר עד 11 למרץ 2016

 

טלה

ראש חודש (ביום שלישי) עשוי להעיד כי האנרגיה שלכם עשויה להיות נמוכה, תהיו עייפים ותיאלצו להאט את הקצב. מנגד, היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי. לקראת יום חמישי תשתנה האווירה. הכוחות יחזרו ועימם המוטיבציה שתטען אתכם באנרגיה. מיקום כוכב מארס בקשת (עד 27 במאי) עשוי להעיד כי ענייני חו"ל ונסיעות יודגשו.

 

שור

ראש חודש ביום שלישי עשוי להדגיש את הבית החברתי והתקשורתי שלכם. אתם מקרינים קסם אישי מואר יותר, ובנוסף יש לצפות למהלכים גורליים, כמו גם מינוף של שאיפה כמוסה בלב. תוכלו לזכות באהדה ובהכרה, מצב שימרכז ויזכה אתכם בהצלחה, במיוחד אם תשקיעו מאמצים ביצירת קשרים חברתיים או עסקיים כאחד. לקראת יום חמישי האנרגיות עשויות להיות נמוכות.

 

תאומים

ראש חודש (בשלישי) עשוי להדגיש את הבית המקצועי שלכם. מיקום ונוס במזל דלי עשוי לסחוף לקשרים בעלי איכות ייחודית, קשר חדש עשוי להתחיל עקב צירוף מקרים. זהו אם כן הכיוון שיביא עימו רוח ידידותית וחיבור בפעילות לא קונבנציונלית, שעשוי להוציא אתכם, לפחות זמנית מתחושת אי-נוחות, מימים של דואליות, אי שקט וחוסר ריכוז, שעלולים לשחרר מתח ולחץ קיימים.

 

סרטן

חייכם מתחילים לחזור למסלולם, ואפשרויות חדשות יעלו על הפרק. הכוכבים נוטים להיטיב ולשפר פעלתנות מאתגרת שדורשת בגרות ואחריות, ואולי גם ליהנות מקשר או מתמיכה נלווים, תוך כדי מגעים מקצועיים וחברתיים. ראש חודש (בשלישי) עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. חשוב שעכשיו תסמכו רק על עצמכם וארגנו את חייכם בצורה שתאפשר להסיר מעליכם כל דאגה.

 

אריה

ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש לקראת ראש החודש ביום שלישי. סגלו לעצמכם אורך רוח והימנעו מהשקעות על בסיס מידע לא בטוח. מיקום כוכב מארס בקשת עד אמצע חודש אפריל עשוי להעיד כי אתם פוריים, נחושים ותקשורתיים, והדבר יאפשר לכם להתבלט. יש הזדמנות להכיר, לפגוש, להתרגש וליהנות מהלא צפוי. המפתח להצלחה הוא גישה כריזמטית אך נועזת.

 

בתולה

אתם מקדישים הרבה מרץ, מחשבה ותכנון בנושאי עסקים, יצירה וקריירה. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה. ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות עשויים לקבל דגש. ראש חודש (בשלישי) מול מזלכם עשוי להעיד על מועקה, קוטביות מבלבלת ועומסים נלווים שעשויים להיות מתישים. אם זו תחושתכם, מומלץ להירגע ולוותר על פעילות מאומצת שאינה הכרחית.

 

מאזניים

ראש חודש (בשלישי) עשוי להדגיש ענייני בריאות ועבודה. אתם מתוחים ומגיבים מהר מדי, כדאי להיות קצת יותר רגישים לזולת. המישור היצירתי, הרגשי והטכנולוגי עשוי לשאת אופי בלתי שגרתי. אל תחמיצו את הפוטנציאל. בעוד כשבועיים יחול שינוי ממשי מבחינתכם, ואז תחזירו לעצמכם את השליטה במתרחש ותוכלו לכוון את עצמכם לכיוונים הרצויים לכם. 

 

 

 

 

 

עקרב

יש לכם יכולת להוכיח כראוי את יכולותיכם. פלוטו כוכבכם עשוי להעיד כי יש באפשרותכם לזכות בהכרה, לנסוע, ליצור קשרים איכותיים ולהיפגש עם מי שביכולתו לעזור. המפתח להצלחה טמון בעיקר בכם. מנגד, אתם נוטים לראות דברים בשחור-לבן, מה שגורר התנגדות לקבלת תכתיבים והגבלות מצדכם. אל תבזבזו כספים שלא לצורך. קשר מורכב אך בעייתי עלול לעבור תהליך של שינוי והפנמה.

 

קשת

ראש חודש (בשלישי) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. נסו להבליג ולעבור ימים אלה בשלום. הימים שלאחריהם יאפשרו לכם לתקן יחסים ולהפיג כעסים מיותרים. למיקום כוכב מארס במזלכם תהיה השפעה מחזקת עליכם. תתמלאו כוחות, מרץ וצורך בעשייה. כוכב ונוס בדלי עשוי לפעול לטובתכם. בזכותו יהיו לכם רגעים מאירים ותוכלו ליהנות מקסם אישי ומיצירתיות מודגשת.

 

גדי

השמש (במזל דגים) מזמנת התחדשות יצירתית ותקשורתית. מומלץ לחשוב לעומק להמציא, לתקשר וליצור כדי לפתוח בפניכם אפשרויות ליוזמה ועשייה מבורכות. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. מה שייעשה תוך מחשבה על העתיד הרחוק יבסס אתכם עתידית, אך הדבר ידרוש עירנות ואחריות.

 

דלי

התקופה מעניקה לכם ימים מלאי השראה, אבל גם בולמת מצד שני. השילוב הזה יוצר דינמיקה שדורשת ריכוז. לכאורה, הכל נעשה באופן ידידותי, אך למעשה מעורבים בה אינטרסים וחשוב שתהיו מודעים להם, במיוחד בענייני כספים והשקעות ביום שלישי. השפעתה של ונוס במזלכם ידידותית וקורצת, נצלו (האיצו) את אמצעי התקשורת הייחודיים שלכם, קחו יוזמה, צאו לבלות והגיבו לחיזורים.

 

דגים

הצורך לחשוב בצורה מעשית יבלוט השבוע. כדאי שתקבעו סדרי עדיפויות ותחליטו לאן לנתב את האנרגיה שלכם, ממה תפיקו תועלת ומה עלול להיות בגדר בזבוז זמן. ראש חודש במזלכם עשוי לייצר ביטוי יצירתי ואמנותי, שמגביר את החושניות ואת הצורך לחוש דברים באופן פיזי ודרמטי כאחד. קשר מסוים מעורר בכם השראה, תקווה והתמכרות. חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים