חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

ממרכז המסחרי ”מגדלי העיר” כבר נפגעת?

 

עוברים ושבים במרכז המסחרי ”מגדלי העיר” צריכים להתמודד מידי יום עם הליקויים הבטיחותיים הקיימים במקום. הפניות לא עוזרות, והבעלים הפרטיים של המקום לא נמצאים!

 

במגדלי העיר יש קופת חולים כללית קופת החולים נמצאת בקומה השניה. קניון ישן ועלוב לא מתוחזק כבר כ3 חודשים שבמדרגות הנעות לא עובדות משני הצדדים. ושלא נדבר על המעלית שעובדת לסרוגין. אם יתמזל מזלך אז תזכה להגיע לקופת חולים שנמצאת בקומה השניה ואם היום המעלית לא עובדת רוב הסיכויים שתצטרך להסובב ולחזור הביתה ללא טיפול. לא פעם ולא פעמיים שנתקלתי בנכים ומבוגרים יושבים למטה וממתינים אולי המעלית תחזור לעבוד והם יוכלו לעלות לקבל טיפול. לפני כשבוע הייתי עדה למקרה כזה. אדם מבוגר בערך בן 85 נכה מתנייד עם הליכון בקושי הולך. לאט לאט מגיע למעלית ואז המעלית לא עובדת. אותו אדם מבוגר אמר למטפלת שלו מה נעשה צריך להחליף לי תחבושות ברגלים. אני שעברתי שם במקרה אמרתי לו אל תדאג אני יעלה למעלה יקרא לאחות.

המעלית של

פניתי לאחות בקופה לטענתה "לא יכולה לרדת כי יש מטופלים". הסברתי לה שאין לו דרך לעלות אליה והוא צריך לקבל טיפול. פניתי גם למנהלת הקופה גם היא אמרה ’’ מה אני יעשה הקניון אשם’’ אין לנו יכולת לטפל בזה.

לא הקניון לא אשם. אתם קופת חולים כללית אשמים. אשמים שאתם לא בונים מעלית נפרדת וחיצונית מהקניון כמו שעשיתם במגדלי היובל. למה כי הסניף שם מכניס יותר כסף?

מה בסניף הזה נכים ומבוגרים לא ראויים לקבל טיפול ולעלות במעלית תקינה ועובדת?

סכנה ופתח המעלית

אין ספק שאני יתביישתי באותו היום מול אותו אדם מבוגר, אבל אני גם רוצה לציין שבאותו היום היו עוד לפחות 5 אנשים נכים שהמתינו למעלה על מנת לרדת למטה. וגם המתינו למטה על מנת לעלות למעלה.
אני כבר הלכתי אולי הם עדין ממתינים.

 

תגובת בעליי המקום: לא ניתן להשיגם, בעלים רבים למבנה

תגובת קופת חולים כללית: לא הועילו בטובם להגיב לפניתנו!

תגובת עיריית ראשון לציון: טרם התקבלה

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים