חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 31 במאי – 6 ביוני 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 31 במאי – 6 ביוני 2019

 

טלה

שישי-שבת: נושא כספי מחייב ערנות, שכן אתם זקוקים לזמן, למרחב ולשקט, אבל גם צריכים להתמודד עם אחריות כלפי הקרובים לכם. במהלך השבוע הדרישות והציפיות מכם גבוהות, ואף שתרגישו שאתם מוכרחים להצטיין, השתדלו לא לשחוק את עצמכם בענייני היומיום ובעבודה. בענייני בית ומשפחה הימנעו מהנטייה שלכם להיכנס למריבות ולקונפליקט.

 

שור

השור שייך למזל יציב המחפש שלווה, שקט, קביעות וביטחון. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בהחלט בולט עכשיו. כוכב ונוס יימצא במזלכם עד ה-9 בחודש יוני. התקופה מתאימה להישארות בבית ולהתכנסות משפחתית באווירה נינוחה. גלו פתיחות ויוזמה לכוון את עצמכם לכיוון הרצוי. לפנויים שבם, קחו יוזמה, צאו לבלות והגיבו בחיוב על חיזורים.

 

תאומים

ימי סוף השבוע יתאימו להישארות בבית ולהתכנסות משפחתית וחברית באווירה נינוחה. ראש חודש במזלכם בימי תחילת השבוע עשוי להיטיב עמכם. יהיה לכם קל להתבטא, לשכנע ולקדם דברים שהיו תקועים. התקופה בכללותה מגבירה את היצירתיות ומסייעת למערכות יחסים בריאות ולכושר הביטוי שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט.

 

סרטן

אתם נמצאים בתקופה הלא נוחה שמקדימה את יום הולדתכם. שימו לב לימי תחילת השבוע. יש נטייה לעייפות ועצבנות מהלחצים של הבית או העבודה. התחושה שאין לכם כוחות להתמודד עם המתרחש מתסכלת. נסו למצוא זמן לנוח. מיקום כוכב מארס במזלכם עשוי להדגיש מתחים ועניינים שהם תובעניים. מצד אחד יש לכם רצון פעילות יתר ולתחרותיות, אך הימנעו מעומסים.

 

אריה

התקופה הנוכחית עשויה להקל עליכם ביצירת קשרים חדשים ומומלצת לרענון מגעים חברתיים. תוכלו עכשיו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם – מושכים ובולטים. שימו לב: מיקום כוכב מארס בסרטן עד סוף חודש יוני מגביר מצבי רפיון ותשישות. אלה עשויים לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם.

 

בתולה

ימים אלה חשובים לענייני תדמית ומעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. העתיד המקצועי ושאיפותיכם למעמד גבוה יותר תופסים מקום מרכזי בחייכם כרגע. ענייני חו"ל ממשיכים להיות דינמיים עבור אלה שתחום זה מודגש בחייהם. לבני המזל מביניכם ייתכן שינוי במעמד, סגלו גישה רצינית ואחראית. חבל לקלקל עכשיו דברים בשל חוסר רגישות.

 

מאזניים

השפעת כוכב מארס בבית הקריירה שלכם עד סוף החודש עשוי להדגיש ענייני קריירה.  כעת גם מצופה מכם להיות אקטואליים וחברותיים. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. בהשפעת ונוס תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. בנוסף, היו זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ושרמנטיות.

 

עקרב

מיקום ונוס במזל שור מול מזלכם עד סוף חודש יוני עשוי להיטיב עמכם. זה הזמן להיענות להזמנות, להיפתח אנרגטית ולא להסתגר. מצד שני, כדאי לזכור כי זוהי תקופה מאמצת ולא מפנקת, אך גם הישגית. כדאי לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אל תמהרו לשרוף גשרים, יותר מתמיד תזדקקו למסגרת ולמשמעת, ואלה דורשים התארגנות מעשית. היו ממוקדים.

 

קשת

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה מומלץ לצאת, לבלות ולהתאוורר אנרגטית. במהלך השבוע יש צורך גם להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. התקופה ממשיכה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. חשוב שתנהגו בחשדנות כלפי אלו שאינם מעוניינים בטובתכם. היו ממוקדים ומרוכזים ואל תאבדו את הערנות שלכם.

 

גדי

אתם נמצאים בתקופה שעשויה לסחוף או להעיד על אנרגיות נמוכות. ונוס במזל שור עשוי להיטיב עמכם בענייני חו"ל ונסיעות. למעשה, זו תהיה שעתם היפה של הביישנים והמופנמים שביניכם, שגישתם לחיים רצינית ושקולה. זהירות: כוכב מארס מול מזלכם מעיד על סימנים שעשויים להוביל לניגוד אינטרסים, ו/או למורכבות מתישה ומתסכלת. יחסים מסוימים נשענים על שיקולי תועלת שאינטרס בצידם.

 

דלי

ימי תחילת השבוע עשויים להיטיב עמכם. כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יבלטו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי. המחצית השנייה של השבוע: אתם עשויים לדרוש מעצמכם יותר מדי והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. כדאי להיות סבלניים וסגלו אורך רוח. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות ההגנה שבניתם לעצמכם.

 

דגים

הקסם האישי שלכם עשוי להיטיב עמכם ביצירת קשרים בארץ ובחו"ל. מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי חברות וידידות חובקי עולם. בשורות טובות יהפכו נושא מטריד למדאיג פחות. כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. שימו לב: כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי והמפתה. התייחסו להבטחות בזהירות.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים