חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

מתעניינים במסחר עצמאי במניות? מעולה!

 

אנחנו תמיד נהנים לדעת שעוד אדם מתעורר ומבין שאם הוא לא ידאג לעתיד הכלכלי שלו, אף אחד לא יעשה את זה בשבילו. לקיחת אחריות עצמית היא הסימן הראשון והמובהק ביותר לבגרות, והגעה לבגרות ברמה הכלכלית היא הדבר החשוב ביותר בחיים המודרניים

 

אנחנו תמיד נהנים לדעת שעוד אדם מתעורר ומבין שאם הוא לא ידאג לעתיד הכלכלי שלו, אף אחד לא יעשה את זה בשבילו. לקיחת אחריות עצמית היא הסימן הראשון והמובהק ביותר לבגרות, והגעה לבגרות ברמה הכלכלית היא הדבר החשוב ביותר בחיים המודרניים. אהבה זה חיוני, חברים טובים גם כן, אבל אם אין את הכסף הדרוש לניהול חיים בריאים ומהנים, אז כל זה פשוט לא מספיק, ומסחר עצמאי במניות הוא שער לעולם של הצלחה כלכלית.

המסחר במניות כבר מזמן יצא מעולם הסוחרים המקצועי, ועבר לידיים עצמאיות. נכון, עדיין ישנם גופים גדולים וקטנים, מוסדיים ופרטיים שמבצעים השקעות בורסאיות עבור אנשים אחרים. העניין הוא שהכסף שלכם יושב בידיים שלהם, לפי שיקול הדעת שלהם, ולפעמים זה פחות מדויק. יותר מזה, הם גם גובים עמלות לא קטנות, ונוגסים מהרווח במידה ויש, ואפילו גובים דמי ניהול כאשר התיק שלכם מפסיד. לא חבל? אז למה שלא תסחרו עצמאית במניות?

אז למה לא כולם עוסקים במסחר עצמאי במניות?

אז בואו ונשאל אתכם – "למה עד היום גם אתם לא עסקתם במסחר עצמאי במניות?". אבל כדי לאבחן טוב יותר את העניין ולרדת לעומקו, תבינו, מרבית האנשים:

  1. לא מכירים את האפשרות לסחור בצורה עצמאית במניות
  2. בכלל לא מבינים את הפוטנציאל של מסחר במניות
  3. גם אם הם כבר חשבו על זה, הם חוששים מלסחור במניות
  4. לא מודעים לעובדה שאפשר לעשות זאת בתבונה ובזהירות
  5. לא יודעים שיש כלים שמאפשרים מסחר עצמאי בקלות מהבית
  6. חושבים שאין להם מספיק כסף בשביל לסחור במניות בעצמם
  7. פשוט פוחדים לעשות את המהלך שישנה להם את החיים ולהצליח בו

המשפט האחרון הוא כנראה החשוב ביותר בשבילכם, שכן אם כבר קראתם עד כאן הרי שסביר להניח שאתם בעניין של לסחור עצמאית במניות, וכל מה שעומד בפניכם ובפני הצעד הבא הוא כוח המוטיבציה החזק לשבור את הפחד הגדול שיש לנו מהצלחה מסחררת. מותר לכם להצליח, ומותר לכם להרוויח יפה.

אז איך ניגשים לעניין?

או, זו שאלה חשובה מאין כמותה, שכין התשובה לה היא הצעד הראשון שלכם לעבר הצלחה כלכלית. לא צריכים הון תועפות בכדי לסחור בבורסה ולהרוויח כסף. מה שכן צריך, זה סבלנות, וקור רוח. כלומר להבין שמדובר בפעולות נבונות ומחושבות, שמתבססות על אסטרטגיה שהחלטתם עליה מראש, עם נקודות יציאה, נקודות המתנה, וגבולות גזרה שדבקים אליהן כמו לחיים עצמם.

הצעד השני הוא לבחור עם מי אתם עובדים כאשר אתם פותחים חשבון מסחר עצמאי. לכם אין רישיון מסחר, לכן מסחר עצמאי במניות נשען תמיד על ברוקר, דרכו תעשו פעולות מסחר עצמאיות. חשוב לבחור ברוקר מבוסס, עם גב כלכלי ויכולות מוכחות, בכדי לספק לכם את המשענת, את הייעוץ, ולעיתים אפילו את המינוף, למסחר מוצלח ויצירת רווחים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים