חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

12 רעיונות ליום כיף זוגי ביחד

 

זוגיות היא דבר שחייבים לתחזק. החיים לוקחים אותנו כל אחד למקום אחר, לפעמים עם כל השיגרה אנחנו שוכחים מה באמת חשוב, כדאי לכם מדיי פעם לקחת חופש ולעשות לעצמכם יום כיף זוגי

 

זוגיות היא דבר שחייבים לתחזק. החיים לוקחים אותנו כל אחד למקום אחר, לפעמים עם כל השיגרה אנחנו שוכחים מה באמת חשוב, כדאי לכם מדיי פעם לקחת חופש ולעשות לעצמכם יום כיף זוגי. 

אז התחלנו לחשוב אילו רעיונות אנחנו יכולים לתרום לכם בשביל לעזור לכם למצוא את יום הכיף בשבילכם, רצוי שתשבו ביחד, תקראו את הרשימה ותחליטו ביחד מה יכול להיות נחמד עבורכם, רצוי גם לסמן וי ליד, כדי שגם אם בעתיד תרצו להפתיע ולעשות הפתעה רומנטית, תדעו מה הצד השני רצה / אהב ויהיה לכם יותר קל לבחור.

בואו נתחיל עם הבילויים השיגרתיים הרגילים:

  1. טיולים – אפשר לעשות טיול ביחד, יכול להיות ליד הבית, או לקחת את הרכב ולמצוא מקום רומנטי ונחמד. אם אפשר ניתן לשלב אופניים, רכיבה על אופניים ביחד היא גם תורמת לבריאות וגם לרומנטיקה ולקשר ביניכם.
  2. פיקניק! – אין כמו פיקניק! מביאים כמה מאכלים, יין טוב, תופסים פינה באיזה פארק או על חוף הים, מקשקשים, אוכלים ומתחבקים.
  3. בישול – אם שניכם חובבי בישול, זה יכול להיות ערב נהדר – כמובן לא לריב על המלח והסוכר, לבשל ביחד זאת תמיד חוויה.
  4. קריוקי – קחו רמקול, פתחו יוטיוב קריוקי ותתחילו לזייף, תתפלאו כמה זה מצחיק ומהנה ביחד.
  5. סרט ביחד – לפעמים לא בא לדבר ולקשקש, אבל כן רוצים להיות ביחד, אז תמיד אפשר ללכת לקולנוע לראות סרט ביחד, או אפילו בבית אם לא בא לכם לצאת החוצה.
  6. משחקים זוגיים – אתם יכולים ללכת לשחק באולינג ביחד או גולף, משחק זוגי תמיד תורם ועוזר, יכול להיות קצת בעייתי אם אתם יותר מדיי תחרותיים.

עכשיו קצת רעיונות פחות שגרתיים

  1. יום כיף זוגי בצפון עם ספא זוגי וצימר – כמובן שצריך להוציא כסף, אבל זה ברוב המקרים שווה את זה, אין כמו לצאת לחופשה בבית מלון או צימר ולהטעין מצברים.
  2. משחקי תפקידים בחדר המיטות – אומנם זה לא מתאים לכל אחד / אחת, אבל זה בהחלט יכול להיות משחק מהנה ולתרום לחיזוק הזוגיות.
  3. תערוכת צילומים – קחו מצלמות, אפשר אפילו מה שיש לכם במכשירים הניידים – ותצאו החוצה במסע לצילום התמונה המושלמת של בן או בת הזוג – תתפלאו כמה זה מהנה וכיף לתפוס פוזות ביחד ולצלם אחד את השני. 
  4. רכיבה על סוסים – רכיבה על סוסים זאת חוויה בפני עצמה, כאשר עושים את זה בזוג זה אפילו עוד יותר מהנה, נסו את זה.
  5. ספורט אתגרי – טוב, זה לא משהו שמתאים לכל אחד / אחת, אבל זה בהחלט משהו שיכול לחזק את הקשר הזוגי, במיוחד שאתה קשור באוויר בין שמים לארץ או קופץ ממטוס ביחד לצניחה חופשית, אחרי שהפחד יעלם אתם תבינו איזה דברים מופלאים זה עשה לקשר שלכם.
  6. שינה באוהל בחוץ – קחו אוהל, כמה דברים שיהיו להם ללילה ותעשו לכם לינה בחוץ ביחד.

 

בסופו של דבר לא משנה מה תבחרו ומה עושה לכם טוב, חשוב שתמצאו את הזמן להיות ביחד, גם אם זה רק להישאר ביחד בבית ולראות סרט – תחזוק הזוגיות הוא דבר חשוב מאד כדי לשמור על הקשר ביניכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים