חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

למה כדאי לעשות ניתוח מתיחת בטן? 

 

נשים מתמודדות עם אתגרים לא פשוטים במהלך החיים, כאשר חלק מהם קשורים לגופן ולהופעתן החיצונית. למשל, נשים שהחליטו להרות וללדת ילדים, מתמודדות עם שינויים משמעותיים ביותר מבחינה פיזית. הגוף משתנה, הבטן גדלה וגם אחרי הלידה לא תמיד המצב משתפר וחוזר לקדמותו

 

נשים מתמודדות עם אתגרים לא פשוטים במהלך החיים, כאשר חלק מהם קשורים לגופן ולהופעתן החיצונית. למשל, נשים שהחליטו להרות וללדת ילדים, מתמודדות עם שינויים משמעותיים ביותר מבחינה פיזית. הגוף משתנה, הבטן גדלה וגם אחרי הלידה לא תמיד המצב משתפר וחוזר לקדמותו. לכן, אם גם את מוצאת את עצמך בסיטואציה כזאת ולא ממש יודעת מה לעשות, תוכלי תחילה להתנחם בעובדה שאת לא לבד. בנוסף, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים יש לא מעט דברים שניתן לעשות כדי לשפר את המצב. עשיתם פעילות גופנית במשך חודשים וזה לא הוביל לתוצאה הרצויה? את בכל זאת רוצה לראות את עצמך אחרת במראה? אם כך, כדאי שתדעי שניתוח של מתיחת בטן יוכל לעשות את העבודה. ניתוח מתיחת בטן מצליח בדיוק במקום שבו כל הפתרונות האחרים כבר לא מובילים אל תוצאה טובה יותר. לכן שווה לבדוק את האפשרות הזאת מקרוב, כי גם לך, כמו לכל אישה אחרת, מגיע לאהוב את מה שאת רואה במראה, גם אם ילדת מספר פעמים. 

איפה כדאי לעשות ניתוח מתיחת בטן? 

האמת היא שכאשר מדברים על החיפוש אחר מנתח פלסטי בכיר, מדברים על חיפוש שצריך להשקיע בו זמן. האם באמת נדמה לך שכל איש מקצוע יוכל לעזור לך ולהיות מתאים? והאם כל אדם שיוכל לעשות לך ניתוח של מתיחת בטן הוא הכתובת הנכונה? התשובה היא כמובן לא. לכן, כדי לבחור מנתח פלסטי בכיר שאצלו תוכלי לעבור ניתוח של מתיחת בטן, אנחנו ממליצים לך לבדוק:  

  • עד כמה הרופא מנוסה?
  • האם הוא מוכר בתחום שלו? 
  • האם מדובר על אדם שנראה לך אמין ורציני? 

 

אומנם זה נכון שלא מעט נשים כבר בחרו לעשות ניתוח מתיחת בטן והניתוח הזה הפך להיות מאוד נפוץ, אך זה לא אומר שבכל מקום יעשו אותו בצורה נכונה. לכן חשוב מאוד לבדוק ולהבטיח שאת בוחרת אדם שתוכלי לסמוך עליו בעיניים עצומות, כי זה ניתוח לכל דבר ועניין. 

כמה תשלמי על הניתוח? 

לרוב הנשים קשה לחשוב על ניתוח מתיחת בטן מבלי להזכיר גם את שאלת המחיר. זה ברור שמדובר על התערבות כירורגית שדורשת מקצועיות, זמן וקליניקה. לכן טבעי גם שניתוח כזה יעלה לא מעט כסף, אך מצד שני, זה לא תמיד חייב להיות מאוד יקר. למעשה, אם יש לך אפשרות לבדוק מראש את המחירים, מומלץ שתעשי זאת. לכל רופא מנתח עם קליניקה מקצועית יש תעריפים אחרים ולכן, אם את יכולה להשוות מחירים בין כמה מנתחים מראש, מומלץ לעשות זאת. זה שתשלמי יותר על הניתוח זה לא מה שיקצר את זמן ההתאוששות ממנו וזה לא מה שיבטיח שהניתוח ייעשה בצורה יותר מקצועית. לכן רצוי להיות עם היד על הדופק בעניין ולבחור מנתח מוביל שהמחיר אצלו נוח.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים