חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

8 יתרונות לרכיבה על אופניים חשמליים

 

עם כל-כך הרבה יתרונות לשימוש באופניים חשמליים במרחבים האורבניים, לא פלא שמדובר באחד מכלי התחבורה הפופולריים בארץ ובעולם, סקרנו עבורכם רק 8 מהם

 

רואים אותם בכל מקום, יצא להם לפעמים שם רע אבל אל תבלבלו, אופניים חשמליים הם אחד מכלי התחבורה הבטוחים, היעילים והנוחים שקיימים היום לאנשים רבים במרחבים האורבניים. לפופולריות של אופניים חשמליים יש סיבות רבות כשהם בעיקר נחשבים כלי תחבורה יעיל וחסכוני. סקרנו עבורכם 8 מהסיבות המובילות שיעשו לכם חשק לשים קסדה ולהתניע. נסיעה טובה

 

מספרים מעניינים על אופניים חשמליים 

1,239 זוגות אופניים חשמליים יובאו לישראל ב-2010 יובאו

200,000+ זוגות אופניים חשמליים היו בשימוש בארץ בסוף 2016

8,500~ זוגות אופניים חשמליים יובאו לישראל במחצית השנה הראשונה של 2020 

23,000~ זוגות אופניים חשמליים יובאו לישראל במחצית השנה הראשונה של 2021 

999 ₪ מחיר התחלתי לאופניים חשמליים

10,000+₪ מחיר אליו יכולים להגיע אופניים חשמליים

*נתוני יבוא של רשות המיסים

 

אלו הסיבות שהופכות את האופנים החשמליים לדבר הנכון גם בשבילכם:

 1# העתיד כבר כאן ואתם יכולים לקחת בו חלק

אין ספק שכלי התחבורה החשמליים הם כלי התחבורה של העתיד. בדיוק כפי ששוק הרכבים החשמליים נמצא בגדילה מתמדת בשנים האחרונות, הדבר אינו שונה בשוק האופניים החשמליים. האופניים החשמליים משתלטים על שבילי האופניים ברחבי העולם ומהווים את אחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר. אחת הסיבות המשמעותיות לכך היא שמדובר בשוק שכל הזמן מתפתח ודגמי האופניים החשמליים משתנים ומתקדמים בהתאם לצרכים של הצרכנים ומותאמים אליהם.

 2# אופניים המתאימים בדיוק לשימוש שלכם

כיום, שוק האופניים החשמליים מציע מגוון אדיר של עיצובים, כמו גם ביצועים. שני או מאפשרים לכל אחד לדייק את הבחירה של האופניים החשמליים שלו ביחס לצרכיו האינדיבידואליים. כך, כל רוכב יכול לבחור לעצמו את דגם האופניים הטוב ביותר עבורו, על מנת שישמש אותו בדיוק לצרכיו הוא.

 3# הסביבה זקוקה לכם

אופניים חשמליים, כמו כלי רכב חשמליים אחרים מהווים בחירה הנחשב כ"ירוקה" וידידותית לסביבה. השימוש בחשמל כאנרגיה נטענת לצריכה עבור כלי תחבורה שונים מהווה את אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להפחתה של מזהמים במרחבים אורבניים ואתם יכולים לקחת חלק במהפכה הסביבתית הזו.

 4# לחסוך כסף

רכישת אופניים חשמליים גם מהווה חלופה זולה משמעותית ביחס לרכישת כלי תחבורה אחרים,

אלא השימוש בהם נחשב חסכוני ויעיל מאוד גם ביחס לכלי רכב אחרים ולעתים אך ביחס לתחבורה ציבורית. רבים אשר מתקדמים לשימוש באופניים חשמליים עושים זאת משיקולים של חיסכון כלכלי.

 5# לחיות בקצב שלכם

כשמתגברים בקלות על אתגרי הפקקים ונמנעים באופן קבוע  מחיפושים מייגעים אחרי מקומות חניה, אפשר להתייחס לזמן שלנו ברצינות. אופניים חשמליים מאפשרים לכולם לתכנן את החיים שלהם  מבלי להיות תלויים בגורמים  לא ידועים או צפויים כמו פקקים או חנייה. רוצים שייקחו אתכם ברצינות? תתחילו בעצמכם.

 6# לקבל שליטה ברכיבה בטוחה

לאופניים חשמליים יצא שם רע ביחס לבטיחות הרכיבה וחבל שכך. האחריות היא לא פעם על הרוכבים, כך שאם תקפידו להישמע להוראות החוק, הבטיחות והשכל הישר, תשמשו במגנים כמו קסדה ומגני ברכיים או מרפקים, אם תמצאו לכך צורך, הרי שאין ספק שהרכיבה על האופניים החשמליים תהיה לכם בטוחה. מעבר לכך, מדובר ברכיבה בטוחה הרבה יותר מזו על אופנים רגילים.

 7# בטוחים יותר מאופניים רגילים

רוכבי אופניים רבים המעורבים בתאונות, מוצאים את עצמם במצבים בהם לוקחות כמה שניות חיוניות לרוכב אופניים שעצר להגביר מהירות. בזכות מנוע קטן המסייע בהגברת המהירות בנקודות קריטיות, ישנה האפשרות לחמוק בצורה יעילה יוצר מסכנות בכביש. בנוסף, ישנה מוכנות גבוהה יותר להאטה בעיקולים. בנוסף, מכיוון שתוכלו לעמוד בקצב התנועה בקלות רבה יותר, פחות מכוניות, אוטובוסים ומשאיות יצטרכו לעקוף אתכם, מה שאומר גם נסיעה בטוחה יותר.

 8# להתקדם לחלופה הטובה ביותר לרכב שלכם

אין ספק שלשימוש באופניים חשמליים יתרונות רבים, שהופכים אותם לחלופה מוצלחת הרבה יותר מרכב. ראשית, עלות הרכישה של כלי הרכב היא נמוכה מאוד ביחס לרכבים וכך גם עלויות השימוש. מדובר בכלי רכב עם אנרגיה זולה ויעילה, שלוקח אתכם ממקום למקום בלי להיתקע בפקקים או לחפש חנייה. אתם עוד באוטו? חבל לכם על הזמן.

מוזמנים ליהנות מחוויית רכיבה אורבנית מהנה, חופשית, משוחררת ובעיקר מתאימה לקצב שלכם בדיוק. אם אתם מהאנשים שמקשיבים לקצב הפנימי שלהם, הגיע הזמן להתקדם לאופניים חשמליים. נשמח שתגיעו לאחד הסניפים של אורבניקו ושם תוכלו לבחור את האופניים החשמליים המתאימות ביותר עבורכה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים