חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

כל מה שרציתם לדעת על חברות ליסינג ואולי לא העזתם לשאול

 

בשנים האחרונות הפופולאריות של עסקאות הליסינג הולכת וצוברת תאוצה וכחלק מכך, הביקוש לשירותים השונים המוצעים ע”י חברות הליסינג עולה אף הוא

 

בשנים האחרונות הפופולאריות של עסקאות הליסינג הולכת וצוברת תאוצה וכחלק מכך, הביקוש לשירותים השונים המוצעים ע"י חברות הליסינג עולה אף הוא.
מאוד יכול להיות שאם בשנים האחרונות היה בבעלותכם רכב והייתם שבעי רצון ממנו, אז חברות הליסינג ופועלן פחות עניינו או סקרנו אתכם.
אבל, אם הגיע הזמן שלכם להחליף את הרכב, ואתם מבקשים לשקול את כל האפשרויות המוצעות לכם, מאוד יכול להיות שפתאום חברות הליסינג יקבלו פוקוס גדול יותר.
במקום הזה גם יכולות לעלות שאלות לגבי אותן החברות, לגבי השירותים שהן מציעות ולגבי העסקאות השונות.
אז בכדי להקל עליכם (ולו במעט) להלן כל מה שחשוב שתדעו על חברות הליסינג: 

מענה על צורך
חשוב להקדים ולציין כי חברות הליסינג התפתחו במטרה לספק מענה על צורך שהולך וגדל עם הזמן. מדובר על כך, שללא מעט אנשים אין את ההון הראשוני הנדרש לרכוש רכב חדש או שהם לא מעוניינים להוציא סכומי כסף גבוהים שכאלו, עבור פריט רכוש שהערך שלו רק הולך ויורד עם הזמן.
מכיוון שמדובר בצורך שרק הלך ועלה עם הזמן והוא משותף גם לחברות ולעסקים וגם לאנשים פרטיים, הפתרון שנמצא הוא כאמור, שירותי ליסינג.
בשירות שכזה, למעשה שוכרים מחברת הליסינג רכב חדש לבחירה, בתמורה למקדמה כספית קטנה ולתשלום חודשי קבוע. בסיום העסקה, מי שמעוניין בכך יכול גם לרכוש את הרכב בתמורה לתוספת של סכום כסף נוסף – וידוע מראש. 

סוגים שונים של עסקאות
לא מעט אנשים טועים לחשוב שחברות ליסינג מתמחרות אך ורק בעסקאות ליסינג על סוגיהן השונים: ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי וליסינג מימוני.
בפועל, מדובר בחשיבה מוטעית מכיוון שחברות הליסינג מציעות לא מעט סוגי עסקאות ובין היתר: עסקאות רכב 0 קמ, טרייד אין, מכירת רכב יד 2, פתרונות מימון לקניית רכבים ועוד.. כמובן, שכל חברת ליסינג יכולה להציע שירותים מעט שונים ולכן, חשוב לבדוק את כל אותם הפרטים לפני שבוחרים באותה החברה – כאשר המטרה היא לבצע את הבחירה הנכונה.  

מגוון חברות ומגוון אפשרויות
כל מי שתר כיום אחר שירותי ליסינג או מבקש לרכוש רכב 0 קילומטר, עתיד לגלות שיש לא מעט חברות ליסינג אשר פועלות בארץ.
חלק מהחברות הינן גדולות יותר ובעלות מספר סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, חלק פועלות בעיקר דרך רשת האינטרנט וחלק הן קטנות ומקומיות.
ההיצע הרחב של החברות מהווה כיתרון, מכיוון שהוא מאפשר לכל אחד לבצע את הבחירה הטובה וכמובן גם המתאימה ביותר.
כחלק מכך חשוב לבסס את הבחירה באותה חברת ליסינג על מספר פרמטרים כמו: סוג העסקה, הגדרת הצרכים מהעסקה – מה שיאפשר לוודא שהחברה אכן ערוכה ואוחזת בכלים לספק מענה על אותם הצרכים, הצעות מחיר, חוות דעת והמלצות על החברה, ניסיון ומוניטין וכיוצא בזה.. 

הדרך המהירה והנוחה לרכב חדש
אין כיף גדול יותר מלהנות מרכב חדש ונוצץ, אשר מספק מענה על מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות ממנו.
כאמור, כיום, הודות לשירותים השונים של חברות הליסינג אתם לא צריכים להחזיק ברשותכם סכומי כסף גבוהים בכדי ליהנות מהמטרה.
תוכלו ליצור קשר עם חברת ליסינג, לבדוק את האפשרות של עסקאות ליסינג, לבחון גם את האופציה של רכב 0 קילומטר (עסקה אשר מאפשרת לכם ליהנות מהוזלה משמעותית בעלות הרכב) וכמובן, לקבל פרטים גם על אפשרויות המימון השונות.
כאשר המידע הזה יאפשר לכם להנות מרכב חדש בדרך הנכונה והמתאימה לכם ביותר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים