חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

כיצד משתמשים במערכת כיבוי אש?

 

הדבר החשוב ביותר, תמיד, זה לשמור על החיים עצמם. אם בעבר, לאדם לא היו הכלים לשלוט על הטבע, על השפעות מזג האוויר, על הופעתן של שריפות בלתי צפויות, הרי שהיום, יש לנו כלים אשר מאפשרים לנו להקדים תרופה למכה. לפני שנדבר באריכות על התקנות הממשלתיות בדבר התקנה של מערכות מהסוג הזה, אשר תפקידן הוא לשמור על חיי הדיירים בבניינים רבי קומות ובבתים פרטיים, אנחנו רוצים להזכיר את ההיגיון הפשוט

 

הדבר החשוב ביותר, תמיד, זה לשמור על החיים עצמם. אם בעבר, לאדם לא היו הכלים לשלוט על הטבע, על השפעות מזג האוויר, על הופעתן של שריפות בלתי צפויות, הרי שהיום, יש לנו כלים אשר מאפשרים לנו להקדים תרופה למכה. לפני שנדבר באריכות על התקנות הממשלתיות בדבר התקנה של מערכות מהסוג הזה, אשר תפקידן הוא לשמור על חיי הדיירים בבניינים רבי קומות ובבתים פרטיים, אנחנו רוצים להזכיר את ההיגיון הפשוט. תמיד טוב להשקיע בהתקנה של מערכות מיגון איכותיות, מהטעם הפשוט, המערכות הללו נועדו לשמור על החיים של כולנו. אמנם, לעיתים, עודף הבירוקרטיה והרגולציה, עלולות לעורר תחושות לא פשוטות ותרעומת של ממש. אבל בשורה התחתונה, החוקים הללו נכתבו בדם. אתם, בתור בעלי הנכס, צריכים לעשות את המיטב כדי לשמור על החיים של כולם. אנחנו, אנשי המקצוע, תפקידנו זה לסייע לכם בתהליך ההתקנה ולבצע את העבודה שלנו במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים. הכל, על מנת שנוכל להקל עליכם לאורך התהליך. 

כמה מילים על העקרונות המנחים 

עם התקנה של מערכות כיבוי אש, אנחנו תמיד צריכים לחשוב בראש על שלושה כללים חשובים:  

  • עלינו לעשות את המקסימום, כדי לאתר את כל נקודות התורפה ולהתקין מערכות מתאימות בהיקף הנדרש: לצורך העניין, מטבע הדברים, התקנה של מערכות כיבוי אש בבניין רב קומות, יכללו אמצעי מיגון רבים יותר מאשר מערכת המיועדת להגנה משריפות, בבית פרטי. על מנת שנוכל לבצע את המוטל עלינו בצורה טובה, אנחנו נדרשים לערוך סיור מקדים ולבחון את התנאים בשטח, כדי שתהיה לנו האפשרות להתאים את המערכת הרלוונטית. 
  • עלינו לפעול על פי החוק: כדי לקבל טופס ארבע, כלומר, טופס המודיע על כך שניתן היתר לאכלס דיירים בבניין, אנחנו רוצים לקבל את האישור של שירותי הכבאות הממשלתיים. ישנן תקנות ברורות וחד משמעיות המתייחסות לציוד הכבאות הדרושים לנו בכל קומה ובכל נקודה בבניין. נציגי הכבאות, מגיעים פעם בשנה, לערוך בדיקות ולקיים הערכת מצב. אנחנו רוצים להיות מוכנים לביקורת ולעבור אותה בהצלחה. 
  • אנחנו צריכים לתת לדיירים את הכלים לשמור על הנכס: בסוף, עם התלקחות של שריפה בבניין, אנחנו רוצים להתקין את המערכת בצורה כזו, אשר תאפשר לכל אחד בקלות יחסית, לתפוס יוזמה ולעשות את המוטל עליו, כדי למנוע אסון. אנחנו משקיעים תשומת לב ומחשבה רבה, בניסיון להתאים את המערכת לצרכים של דיירי הנכס והבניין, במידה הרבה ביותר. 

 

איך נראה תהליך העבודה 

אמנם, דיברנו מעט על העבודה שלנו ועל האופן בו היא מתבצעת. אבל, אנחנו רוצים בכל זאת, לדבר על התפקיד שלנו בהרחבה. כאמור, משום שאנחנו מדברים על חיי אדם, הרי שאנחנו לא רוצים להתקין עבורכם מערכות כיבוי אש פשוטות, כאלו העונות לדרישות הרגולטוריות ובזה לסכם את העניין. התפקיד שלנו הוא חיוני, משמעותי וכזה שיש בכוחו להציל חיי אדם. לכן, אנחנו מקפידים לבצע מספר שלבים חיוניים בדרך להשגת היעדים. 

בשלב הראשון, אנחנו מעוניינים לדבר עם הלקוח ולקיים הערכת מצב

אנחנו רוצים להבין מה היא מסגרת התקציב והאם יש לנו שירותים נוספים, אשר יכולים לענות לצרכים כאלו ואחרים. למשל, תוכלו למצוא שירות ייחודי, הכולל קבלת התראות לנייד, ביקור של אנשי חברת השמירה שלנו במקום האירוע, בזמן אמת ועוד. אנחנו משתמשים בפיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, כדי להצליח להביא ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, כל פעם מחדש. 

בשלבים הבאים, אנחנו רוצים להבטיח כי הדיירים יודעים מה לעשות בשעת מבחן 

זה לא מספיק רק להתקין מערכות כיבוי אש. אנחנו צריכים להבטיח כי הלקוח, אתם למעשה, תדעו איך להשתמש בציוד במידת הצורך. בשביל זה הקמנו צוות ייחודי, של אנשי מקצוע אדיבים ומנוסים, מי שיתנו לכם מענה בכל שאלה ושאלה. 

אל תמתינו, הביטחון הוא מעל הכל. זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי בזמן. 

קרדיט תמונה: pixabay

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים