חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השתלות שיער במפרצים מחיר

 

אם אתם סובלים מנסיגת שיער באזור המפרצים או בהידללות משמעותית של השיער, ודאי מצאתם אתם עצמכם נכנסים לגוגל לא פעם ורושמים בשורת החיפוש לפני כל דבר אחר – השתלות שיער במפרצים מחיר

 

אם אתם סובלים מנסיגת שיער באזור המפרצים או בהידללות משמעותית של השיער, ודאי מצאתם אתם עצמכם נכנסים לגוגל לא פעם ורושמים בשורת החיפוש לפני כל דבר אחר – השתלות שיער במפרצים מחיר. נושא המחיר בהקשר לביצוע השתלות שיער נתון לשינויים. העלות לביצוע השתלת שיער באזור המפרצים יכולה להיות נמוכה יותר מעלות השתלת שיער אחרת, והמחיר תלוי בכמה וכמה משתנים, כמו למשל אם ההשתלה מתבצעת בארץ או בחו"ל, מי הרופא שעושה את ההשתלה, מצב הראש והקרקפת – כמה נרחב האזור המקריח, סוג השיער והשיטה המתאימה ביותר להשתלה עבו המטופל.

חשוב לדעת – הכנה לקראת השתלת שיער במפרצים

השאלה הראשונה של אנשים היא באיזו עלות ההליך כרוך, ועל כן הם קודם כל מבררים על השתלות שיער במפרצים מחיר. אבל איזה תג מחיר אפשר לשים על הגשמת חלום? החזרת הזמן אחורה? השבת הביטחון העצמי ושיפור הדימוי העצמי? לפני שתשאלו על המחיר, כדאי שתבינו לקראת מה אתם הולכים, והאם בכלל אתם מועמדים מתאימים לביצוע השתלת שיער. טרם כל הליך אסתטי ובייחוד פרוצדורה כירורגית מכל סוג, חובה להגיע לבדיקת האתמה ולקבלת ייעוץ לפגישת ייעוץ עם גורם מנוסה ומומחה. 

בפגישה הראשונית מבצעים בדיקה של מצב הראש, עור הקרקפת, דרגת הנסיגה במפרצים ומגמת ההתקרחות. לאחר מכן ניתן לבדוק איך אפשר ליצור על ידי השתלת זקיקי שיער קו שיער טבעי באזור המפרצים הרגיש. כמובן שקודם כל נבדק סוג השיער וכמו כן בודקים את אזורי התרומה המתאימים. כלקוחות, חשוב מאוד שתסבירו בדיוק את ציפיותיכם מההשתלה וכיצד יתבצע פיזור הזקיקים כך שתהיו מתואמים עם הצוות המטפל באשר לתהליך ובוודאי שבאשר לתוצאה אשר לה אתם מצפים. סוג ואופן הטיפול ייבחר באופן מותאם לכל מטופל על פי מצבו, סוג ההתקרחות וסוג השיער שלו, ולפי המשתנים הללו ומשתנים נוספים ייקבע גם המחיר. אפשר לבצע את ההליך בחו"ל – כאשר בדרך כלל הקליניקות המומלצות לביצוע השתלות שיער הן באיסטנבול הלא טורקיה ידועה כאימפריה בתחום, אבל בהחלט תוכלו לעבור את השתלת השיער כאן בארץ. מבחינת מחיר השתלות שיער במפרצים, בארץ ההליך יעלה לכם מעט יותר, אבל כמובן שכל דבר הוא יחסי בחיים. הסיבה לכך שבארץ הפרוצדורה יקרה יותר היא משום שהרגולציה מחייבת את ביצוע ההליך בתנאים מסוימים והעלויות לכך הן יקרות יותר. כמובן שבארץ ההליך מסתכם בכמה שעות וכאשר עוברים את ההשתלה בחו"ל מדובר בנסיעה ושהייה של כמה ימים. מבחינת המחיר, על אף שתידרשו לעלויות גבוהות יותר במידה ותרצו לעבור את השתלת השיער בארץ, יש לכך יתרונות מבחינת נוחות, אבל אין ספק שגם ביצוע ההליך בטורקיה הוא נוח מאוד ומשתלם. כך או כך לא משנה מה המחיר שנקבע עבור השתלת השיער שלכם, מדובר בפרוצדורה שמשנה לחלוטין את המראה וההרגשה. העלויות הן לרוב לא בשמיים, וכדאי לבחון היטב את האפשרויות העומדות בפניכם ולא להתפשר.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים