חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

הקיץ מגיע ואיתו הבעיה הנפוצה - הזעת יתר

 

כבר התחלתם לתכנן תוכניות לקראת הקיץ הקרוב? אנשים רבים אוהבים את עונת הקיץ מכיוון שהיא מאפשרת להם לעשות דברים רבים ומגוונים. אפשר לצאת לטיולים בחיק הטבע, ניתן להעביר שעות רבות בים ומומלץ אפילו ללכת לבריכה. עם זאת ישנה בעיה נפוצה בקיץ שאי אפשר להתעלם ממנה, אנו מדברים על הזעת יתר

 

כבר התחלתם לתכנן תוכניות לקראת הקיץ הקרוב? אנשים רבים אוהבים את עונת הקיץ מכיוון שהיא מאפשרת להם לעשות דברים רבים ומגוונים. אפשר לצאת לטיולים בחיק הטבע, ניתן להעביר שעות רבות בים ומומלץ אפילו ללכת לבריכה. עם זאת ישנה בעיה נפוצה בקיץ שאי אפשר להתעלם ממנה, אנו מדברים על הזעת יתר. לא כל הזעה מוגדרת כהזעת יתר, אך בחום הישראלי קשה מאוד להבדיל. אם אתם מרגישים כי ההזעה שלכם חריגה ביחס לנורמה, הגיע הזמן לבדוק את העניין הזה. יכול להיות שאתם סובלים מבעיה בריאותית שגורמת לאי נוחות רבה. החדשות הטובות בשבילכם הן שיש מה לעשות בנידון, אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. 

מהי הזעת יתר?

לפני שנדבר על דרכי ההתמודדות עם הזעת יתר, מוטב כי תבינו כיצד מגדירים את העניין הזה. יש כאלה שאומרים שהם סובלים מהזעה מהסוג הזה, אך המציאות רחוקה מכך. ההגדרה המדויקת היא הזעה שנגרמת ללא קשר לפעילות גופנית או לטמפרטורה מסביב. לכן הדרך הכי טובה לזהות הזעה מוגברת תהיה בעונת החורף או בעונות המעבר, ולאו דווקא בעונת הקיץ. בקיץ המצב יכול לצאת משליטה ולהיות מאוד לא נעים, אך כולנו מזיעים בקיץ. אי אפשר לדעת אם זה קורה בגלל ההזעה שהיא מוגברת או בשל מזג האוויר הלוהט בחוץ.

מדוע מופיעה הזעת יתר?

נדגיש כי לא תמיד חייבת להיות סיבה ספציפית, יש כאלה שפשוט מתמודדים עם בעיה זו. לכן עליכם לחשוב איך לפתור אותה, ולא להתייסר על כך שאתם מתמודדים עימה. נדגיש כי לצד חוסר הנוחות, הזעת יתר אינה מסכנת את בריאותכם. לכן יש לכם את כל הזמן שבעולם לחפש את הפתרון ההולם עבורה, בלי לעשות בחירות פזיזות. הסיבות השכיחות להזעה מוגברת הן השמנה, שינויים הורמונליים, גידולים ממאירים ובעיות לב. אך כמובן שזוהי רק רשימה חלקית, יכולות להיות סיבות נוספות שגורמת להזעה יתרה. כעת הגיע הזמן לדבר על הפתרונות של העניין הזה, כך תוכלו להחזיר את עצמכם לשגרת החיים הרגילה. 

כיצד מזהים הזעת יתר?

האמת היא שאינכם צריכים להיות רופאים על מנת לזהות מקרים של הזעות יתר. אם אתם מרגישים שאתם מזיעים כל הזמן, גם כאשר בחוץ מזג האוויר נעים מדובר על הזעת יתר. יש כאלה שפשוט מטפטפים מזיעה ללא שום קשר למה שקורה מסביב, אפילו אם המזגן פועל. אין ספק כי מדובר על מצב חריג, כזה שהמון אנשים לא מזדהים איתו. כפי שאמרנו קשה לזהות הזעת יתר בקיץ, אם הקיץ מתקרב יהיה עליכם להגיע עם תובנות. בחורף או בכל אחת מעונות המעבר ניתן יהיה לבצע זיהוי של הזעה מוגברת בצורה מיטבית ומדויקת. לאחר הזיהוי הראשוני שנעשה על ידכם ניתן יהיה לגשת לרופא שיבחן את המצב הזה מקרוב. 

איך מטפלים בהזעת יתר?

בשל המודעות לבעיה הספציפית הזו, נרקמו להן כל מיני שיטות טיפול חדשניות ומקצועיות. אז מהי הדרך הכי טובה להתמודד עם הזעת יתר? תלוי מאוד את מי שואלים, לכל רופא יכולות להיות את הטכניקות הספציפיות שלו. טיפול באמצעות זריקות בוטוקס יעיל מאוד להתמודד עם הזעת יתר קלה. הבוטוקס חוסם את בלוטות הזיעה לזמן מוגבל, ומאפשר לכם לחיות עם המציאות הזו. ישנם גם ניתוחים שמטרתם לייבש את האזורים המזיעים ולעצור את המציאות בה ההזעה יוצאת משליטה. לצד הטיפולים הכירורגים ישנה אופציה גם להשתמש בכל מיני מכשירים ביתיים שמבטיחים טיפול אפקטיבי עם תוצאות מוכחות.  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים