חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כך תבחרו פינת אוכל חדשה

 

בחירת פינת אוכל היא אינה עניין של מה בכך שכן, מדובר על החלטה חשובה למדי אשר עשויה להשפיע על כל שימוש שתערכו במטבח שלכם מעתה ואילך

 

בחירת פינת אוכל היא אינה עניין של מה בכך שכן, מדובר על החלטה חשובה למדי אשר עשויה להשפיע על כל שימוש שתערכו במטבח שלכם מעתה ואילך. אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים פינת אוכל חדשה, מדוע כדאי לבחור דווקא פינת אוכל מעץ ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על בחירת פינת אוכל וכל הסובב סביב נושא זה. 

מראה לפני הכל

אין אם אתם מעוניינים לבחור פינת אוכל מעץ או פינת אוכל מכל סוג אחר, הרי שחשוב לציין כי המראה של פינת האוכל שתבחרו הוא אחד ההיבטים החשובים בעת ביצוע דבר הבחירה שכן, על ידי בחירה נכונה לפי מראה תוכלו לבחור פינת אוכל שתשתלב היטב עם הנימה העיצובית במטבח שלכם. בימינו קיים מגוון רחב למדי של פינות אוכל שונות, כך שכל אחד יוכל למצוא פינת אוכל בסגנון שיחמיא לעיצוב המטבח שלו - החל מסגנון מסורתי ועד לסגנון פרברי. 

פינת אוכל מעץ

אחת הבחירות המומלצות ביותר היא לשלב במטבח פינת אוכל מעץ, זאת מאחר ובדרך כלל מדובר על שולחן גדול ועמיד עם נוכחות שיוצר מראה מרשים ויוקרתי אשר מעשיר את האווירה הביתית. נוסף על כך, בניגוד לסוגים אחרים של פינות אוכל, כמו למשל פינת אוכל מזכוכית, ניקיון ותחזוקה של פינת אוכל מעץ הם יחסית מינימליים, כך שבנוסף למראה המרשים והיוקרתי ולעמידות הרבה של פינת אוכל מעץ, מדובר גם על בחירה נוחה למדי.

כך תבחרו את פינת האוכל האולטימטיבית

לאחר שהבנתם מדוע מומלץ לבחור דווקא פינת אוכל מעץ, כעת עליכם לבחור את הסוג הספציפי שיתאים לכם שכן, קיימים מספר סוגים שונים של פינות אוכל מעץ בימינו. על מנת לבחור נכון את פינת האוכל שתתאים לכם, עליכם להכיר את הסוגים השונים לעומק ואת היתרונות שלהם:

  • עץ מלא - הרבה מאוד פינות אוכל מעץ עשויות בעיקר מעץ מלא. מדובר בעצם על עץ טבעי, שבדרך כלל עבר מעין עיבוד מינימלי ולא מעבר לכך, מה שתרם לעמידות רבה לצד שמירה על מראה טבעי ונעים לעין. עץ מלא הוא אינו מתפורר, וכאשר הוא מתוחזק כהלכה אינו נרקב וכתוצאה מכך מחזיק לאורך תקופת זמן ממושכת (כמובן בהנחה ואינו נחשף בתדירות גבוהה ללחות או לרטיבות). 
  • עצים רכים או עצים קשים - ריהוט עבור פינת אוכל מעץ יכול להיות מבוסס על עץ רך או לחילופין, על עץ קשה. עצים רכים נחשבים נוחים יותר לעיבוד, בעוד כי העצים הקשים כמו אלון, דובדבן או מייפל הם כבדים יותר ויקרים יותר, אך מנגד - בעלי מראה יוקרתי הרבה יותר ונחשבים לסוגי עצים הרבה יותר עמידים, בייחוד כאשר משלבים אותם בהכנת פינות אוכל. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים