חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מרפאת שיניים בראשון לציון: המפתח לחיוך מאוזן לאוזן

 

החיוך שלנו הוא הדבר הראשון שאנשים נמשכים אליו. כאשר אנחנו מטפחים את בריאות חלל הפה, אנחנו נהנים משיניים חזקות, שמתפקדות באופן תקין ללא בעיה ואנחנו יכולים להתגאות בחיוך שלנו. היום ברור כי ישנה חשיבות רבה לטיפול העצמי ולשמירה על היגיינת חלל הפה אך אי אפשר להסתפק בכך

 

החיוך שלנו הוא הדבר הראשון שאנשים נמשכים אליו. כאשר אנחנו מטפחים את בריאות חלל הפה, אנחנו נהנים משיניים חזקות, שמתפקדות באופן תקין ללא בעיה ואנחנו יכולים להתגאות בחיוך שלנו. היום ברור כי ישנה חשיבות רבה לטיפול העצמי ולשמירה על היגיינת חלל הפה אך אי אפשר להסתפק בכך.

תוחלת החיים שלנו גדלה משמעותית ואיתה מגיעות לא רק עוד שנים של הנאה אלא גם מחלות שונות וחולשות, בין היתר, של חלל הפה. ככל שאנחנו מקפידים לשמור על בריאות השיניים שלנו כך אנחנו יכולים ליהנות מהן לאורך יותר שנים ובמצב טוב יותר. לשם כך אנו זקוקים למרפאת שיניים שתתמוך בנו בדיוק באופן שאנחנו צריכים.

הטיפולים שאנחנו יכולים לצרוך ממרפאת השיניים

ישנן סיבות רבות להגיע אל מרפאת השיניים כאשר הטוב ביותר הוא לקבוע ביקור במרפאה לפחות אחת לשנה (או יותר אם הרופא המליץ על כך) וזאת כדי למנוע בעיות עתידיות. אלו הם חלק מהטיפולים שיכולים להתבצע במרפאה: 

טיפולי היגיינה ומניעה

קבוצה אחת של טיפולים היא בתחום שמירה על בריאות חלל הפה ומניעת מחלות. החל מניקיון האבנים והפלאק, ציפוי השיניים להגנה עליהם ועד להדרכה בכל הנוגע לאיך לטפל בשיניים, את כל השירותים הללו נוכל לקבל במרפאה. 

עקירת שיניים

במקרים מסוימים יש צורך בעקירה של השיניים ובמיוחד שיני בינה אשר לא פעם מפעילות לחץ גדול בחלל הפה. במקרה זה יש צורך במרפאת שיניים כאשר כדאי לדעת כי לרוב מדובר בטיפול מהיר יחסית עם כאב מינימלי והחלמה שגם היא מהירה. 

יישור שיניים 

טיפולים אסתטיים של חלל הפה יכולים לכלול פעולות שונות של יישור שיניים כשהיום ניתן לבצע גם גשר שאינו נראה ולעבור את הטיפול בכל גיל. היישור אמנם אינו פעולה חד פעמית אלא אורך זמן ודורש סבלנות אך התוצאות משתלמות ומובילות לחיוך שכיף להתגאות בו.

הלבנת שיניים

שיניים נקיות הן שיניים שכיף להראות לעולם ואין כל ספק כי הן נראות הרבה יותר טוב בתמונות. בשנים האחרונות התפתחו טיפולי הלבנת שיניים לאין שיעור וכל אחד ואחת יכולים לבחור בין מגוון רחב של טיפולים על פי המחיר, המהירות של הטיפול והאופי שלו.

טיפול במחלות

רפואת השיניים יודעת למנוע מחלות שיניים ולטפל בהן בשלבים השונים שלהן. הטיפול במחלות מתבצע בהתאם לאבחון כשהמקור להן יכול להיות בשיניים או בחניכיים. במקרים מסוימים ניקוי ואנטיביוטיקה יספיקו ובמקרים אחרים יהיה צורך בהשתלות שיניים ואף חניכיים וזאת בהתאם לחומרת הבעיה.

בחירת מרפאת שיניים

מרפאת שיניים בראשון לציון אשר יכולה לספק מענה מהיר, נגיש ויחס אישי ונעים היא ללא כל ספק הכתובת המתאימה לטיפול. כל טיפול במרפאה מתחיל מבדיקה, הבנה של המקרה והציפיות של המטופל ובהתאם נקבע פרוטוקול הפעילות. תחת ידיים מנוסות אפשר לקבל הרבה יותר מפתרון אלא גם יחס אנושי והבנה של כל חשש ומתן מענה לכל שאלה בטרם תחילת הטיפול. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים