חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפוסט שהפך את העצב לשמחה

 

קבוצת מעגל נשים ראשון לציון אירגנה ערב בר מצווה לשלושה נערים, אך הקהל לא בא. פוסט שהועלה בעקבות זאת, הביא מאות תושבים לאירוע והפכו את הערב העצוב לשמח. צילום: צ’יקולולו

 

אם היה צורך בעוד סיבה למה היה צריך להמציא את הפייסבוק, אז הנה היא לפניכם. לפני מס’ ימים פרסמה קבוצת מעגל נשים ראשון בדף שלה את הפוסט הבא: 

"בשבוע הבא יתקיים בר מצווה ל-3 נערים שאין באפשרותם לחגוג בר מצווה כשאר הנערים. חברות מעגל נשים ראשל"צ ארגנו להם ערב מכובד באולם אירועים עם די ג’יי, צלם וכל הפינוקים. כל שנותר לנו הוא לפנק אותם במתנה אישית לכל נער. אם יש באפשרותכם לעזור לנו כדי שהערב יצא מושלם אתם מוזמנים לפנות אלינו בהודעה. כל מתנה תתקבל באהבה".

התמונה של ‏מעגל נשים ראשון לציון‏.

הערב היפה שהמתין ל ברי המצווה היה הערב, אלא שלרוב אכזבתם ואכזבת המארגנות, רק שני נערים הגיעו וקהל אין. אחת הנשים הרימה מיד טלפון לאביבית זרקון מנהלת דף הפייסבוק, "הפורום החדש של תושבי ראשון לציון נירתמה למטרה החשובה מאין כמותה ופירסמה לפני שעה קלה בדף שהיא מנהלת  את הפוסט הבא: 

לא חלפו שניות מהעלאת הפוסט וראשוני הגולשים עלו על רכביהם ונסעו למקום השמחה. תוך דקות הבודדים הפכו למאות שנכנסו לאולם והרימו את האירוע לשחקים, והמתח ששרר ברגעים העצובים הראשונים, התחלפו בחיוכי אושר ושמחה.  

"רק בשביל זה טוב שיש פייסבוק", אמרה אחת המארגנות. והיא מה זה צדקה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים