חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

בית ספר ”עדיני” זכה במקום הראשון באליפות הסייבר

 

בית הספר גבר על מאה בתי ספר אחרים במקצה כיתות ג’-ד’ * מנהלת בית ספר, רחל קידר: ”השתתפות התלמידים בתחרות הסייבר היא חלק ממדיניות בית הספר לאתגר את תלמידיו במגוון תחומים ולהעשיר את עולמם. התלמידים משתתפים גם באליפות המתמטיקה, אליפות השחמט, תערוכת חקר במדעים ומגוון ענפי ספורט”

 

בית הספר גבר על מאה בתי ספר אחרים במקצה כיתות ג’-ד’ * מנהלת בית ספר, רחל קידר: "השתתפות התלמידים בתחרות הסייבר היא חלק ממדיניות בית הספר לאתגר את תלמידיו במגוון תחומים ולהעשיר את עולמם. התלמידים משתתפים גם באליפות המתמטיקה, אליפות השחמט, תערוכת חקר במדעים ומגוון ענפי ספורט"

כבוד לתלמידי בית ספר עדיני שגרפו את המקום ראשון באליפות הסייבר הארצית במקצה לתלמידי כיתות ג’-ד’. את התחרות התחילו לפני מספר חודשים כ-1400 בתי ספר ברחבי הארץ, מאה מהם העפילו לגמר וכאמור ידי תלמידי "עדיני" היו על העליונה.

לשלב הגמר הגיע בית הספר בזכות השתתפות מאסיבית של כלל התלמידים מכיתות ב’ ועד ו’ בשעות אחר הצהריים בשיעורי מחשב ובהפסקות במשך מספר חודשים. התלמידים התמודדו עם 200 אתגרי תכנות מתוך סקרנות. התלמידים חוו את עולם התכנות וכתיבת קודים תוך כדי משחק  ב-CodeMonky. ההשתתפות הערה ואיכות הביצועים העלו את בית הספר לשלב הגמר. בתחרות הארצית את בית הספר התלמידים מתן לוי מכיתה ד’4, איריס ברודסקי מכיתה ד’1, יעל בוסידן מכיתה ד’4 ואלכס ברודסקי מכיתה ג’3. את המתמודדים ליוו יניב אשכול, שוני גרינשפון, דניאל סמט, גיל אנגלר וגיא פרטיאן. במעמד הגמר השתתף שר החינוך, נפתלי בנט.

ראש העירייה דב צור התקשר למנהלת בית הספר, רחל קידר בירך אותה ואת הצוות החינוכי והביע את הערכתו וגאוותו בתלמידי בית הספר.

מנהלת בית ספר, רחל קידר, אמרה: "מלוא הכבוד וההערכה למתמודדים שייצגו את בית הספר ואת עירנו בכבוד. כל הכבוד על הנחישות, דבקות במטרה, חריצות, הגינות ועבודה משותפת. השתתפות התלמידים בתחרות הסייבר היא חלק ממדיניות בית הספר לאתגר את תלמידיו במגוון תחומים ולהעשיר את עולמם. התלמידים זוכים לשעות מצוינות במגוון תחומים כחלק ממערכת הלימודים הקבועה ומשתתפים באליפות המתמטיקה, אליפות השחמט, תערוכת חקר במדעים ומגוון ענפי ספורט. תודה עצומה לצוות המורים המעולה המשתף פעולה למען הצלחת תלמידיו. בראש, זוהר באור יקרות, המורה למחשבים יוצא הדופן שלנו, מר יוסי ברק. יוסי הביא את הברק לביה"ס עדיני. בזכות אישיותו, מסירותו, מקצועיותו, חריצותו, דבקותו במטרה ואהבתו הכנה לתלמידנו הביא יוסי את תלמידי עדיני לפסגה הארצית. יישר כח לתלמידינו, לצוות עדיני וליוסי ברק האחד והיחיד".

 

קרדיט צילום: עודד קרני

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים