חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

המשיכה מאיפה שעצרה: ראשל”צ ללא ניצחון

 

חניכיו של ניר ברקוביץ פתחו את העונה בצורה חלשה עם נקודה אחת אחרי שלושה משחקים. הקהל הכתום ממשיך להשמיע את קולו כנגד ההתנהלות בקבוצה

 

הפועל ראשל"צ אמנם השיגה נקודת ליגה ראשונה העונה, אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי את משחקה מול הפועל כפ"ס בסוף השבוע האחרון, אך ספק אם מישהו מהקהל הכתום יכול להתנחם בכך. נקודה אחת מ-9 בקופה נראות כרגע כהמשך ישיר לחצי השני המזעזע של הקבוצה מעיר היין.

וואיל מריסאת, אחד משחקני הרכש של ראשל"צ, כבש את שער השוויון אחרי שעומר פדידה העלה את האורחים מכפר סבא ליתרון מהנקודה הלבנה במהלך המחצית הראשונה. בשבוע הבא (שני) תצא ראשל"צ לרחובות למפגש חוץ מול העולה החדשה, הפועל מרמורק. 

בקרב הקהל מתכוונים להעלות הילוך במחאתם מול קברניטי הקבוצה וראש העיר, דב צור. ביום ו’ מתוכננת הפגנת התעוררות מול בית ראש העיר, דב צור. 

כדורסל

מכבי ראשל"צ ממשיכה בעיבוי הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. במועדון החתימו את ג’ראלד בברלי, ששיחק בליגת הפיתוח האמריקאית. בברלי, שיכול לשחק בעמדת הסנטר, הינו הזר הרביעי בקבוצה של שמוליק ברנר אחרי ג’ייסון סיגרס, מארק טולפסון ודרו קרופורד. 

בברלי (2.03 מ’) הוא בוגר אונירסיטת דימן בארה"ב, כשהתחנה האירופית הראשונה שלו הייתה טלקום בון הגרמנית.

רשימת השחקנים הישראליים בקבוצה כוללת את ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון, עודד ברנדווין ניב בלול ויניב סולומון, שחזר לקבוצה אחרי עונה מצוינת בהפועל ר"ג/גבעתיים מהלאומית.

 כדוריד

האלופה מכבי ראשל"צ העפילה אמש (שני) לחצי גמר גביע ווינר שופטים, במה שהיה המשחק הרשמי הראשון לעונת 2017/18. לאחר שגברה על עירוני רחובות בחוץ 29:32. דווקא המקומיים פתחו בצורה טובה יותר עם 2:6 אחרי 11 דקות של משחק. עד לסיום המחצית הראשונה מזערו האורחים נזקים וצימקו ל-14:12. מכבי ראשל"צ הצליחה ליתרון ראשון בדקה ה-36 ומשם כבר לא הביטה לאחור. איוון קראצ’יץ’ , יוני רוזנטל ולואיספה הובילו את הקבוצה מעיר היין לניצחון בסיום. 

המחזור הראשון בליגת העל ייערך כבר לקראת סוף החודש, כאשר מכבי ראשל"צ תשחק מול מ.כ. חולון ב-25.9 בהיכל הספורט בחולון.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים