חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הסערה הרסה. התלמידים שיקמו

 

מזג האוויר הסוער שפקד את ראשון לציון לפני שבוע וחצי הותיר נזקים בעמותת ראשון אוהבת חיות * ללא שיקום המקום, לא ניתן להוציא לפועל את ימי האימוץ והכלבים יישארו בהסגר * בני נוער ממרכז הנוער כרמים ותלמידים ממקיף ח’ התגייסו ושיקמו את המקום

 

הכל התחיל מפוסט קריאה לעזרה בפייסבוק. על רקע מזג האוויר הסוער שפקד את ראשון לציון לפני כשבוע וחצי, מקום מושבו של עמותת "ראשון אוהבת חיות", במתחם החי כיף, ספג נזקים רבים. בין היתר הצליות קרסו, ענפי אקליפטוס נפלו, כיסאות נשברו והצמחייה נפגעה "זקוקים נואשות לעזרה אתר האימוץ שלנו טבע" נכתב בפוסט שלווה בסרטון המתאר את הנזקים "אין לנו אפשרות לקיים ימי אימוץ בבטחה." החשש היה שללא פעילות העמותה, לא ניתן להוציא לפועל את ימי האימוץ והכלבים יישארו בהסגר.

מי שהבחין בפוסט הייתה נופר חצבני, מנהלת מרכז הנוער כרמים, שהחליטה להרים את הכפפה ושיתפה את בני הנוער במרכז בקריאה לעזרה של העמותה והם מיד התגייסו. עשרות תלמידים ממרכז הנוער עם המדריכה אליאור שפירן ותלמידים מכיתה י’8 במקיף ח’, בליווי המחנך גולן יחזקאל, פשטו על המקום, צבעו, ניקו, סידרו ותחזקו את כל הצליות שנפלו ונשברו, התלמידים שיקמו את הגינון וניקו את העשבים השוטים. בעקבות שיקום המקום, כבר למחרת, קיימה העמותה את יום האימוץ כרגיל.

פוסט קריאה לעזרה של עמותת ראשון אוהבת חיות

שיתוף הפעולה בין העמותה לבין בני הנוער בראשון לציון ימשיך. קבוצת נוער אוהב חיות באגף הנוער תקיים דיאלוג עם העמותה במסגרת העלאת רעיונות לשיפור רווחת בעלי החיים בעיר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים