חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

למה אנחנו נמשכות לטיפוסים מורכבים?

 

מאז ומתמיד את מרגישה שאת נמשכת לגברים מורכבים וסיטואציות מסובכות? מגדירה עצמך כאדם שמחפש יציבות ותוהה כיצד אם כך כיצד את נמשכת לטיפוס ההפוך, וכן איך ניתן להילחם בנטייה הרסנית זו בדרך למצוינות ואושר? על כך בטור הבא.

 

למה אנחנו נמשכות לטיפוסים מורכבים?

 התשובה המדויקת ביותר לסוגיה זו, תשתנה באופן אישי מאדם לאדם, ולכן אענה כמיטב יכולתי לטובת מענה כללי (כלומר, ללא הבנה של ה"איך?" האישי של כל אחת):

הדרך שבה הייתי ניגש לאימון בבעיה מהסוג זה, היא באמצעות כלים מעולם ה NLP באופן ייחודי, כלומר, ללא שילוב של כלים נוספים מעולמות האימון המוחי.

ניתן להבחין במספר הנחות מוקדמות, שמצביעות על מספר דפוסים אפשריים שייתכן שאינם מקדמים, כבר מהרמה של ניהול  התקשורת הפנימית שלכן, בינכן לבין עצמכן. 

מתוך ההבנה שבכל התנהגות שאדם בוחר בה, בהכרח ישנו רווח מסוים עבור אותו אדם, מרתק לחשוב על הרווחים שככל הנראה קיימים (במודע והרבה פעמים, בלא מודע) בדפוס זה של משיכה לגברים מורכבים וסיטואציות שמסבכות לכן את הנשמה.
הרווחים הללו, או לחלופין, הדברים שאתן עלולות להפסיד אם תעלה בך משיכה לגברים פשוטים ולסיטואציות שפשוטות לך לנשמה, הם אלו שככל הנראה מהווים את הבסיס להתנהגות הזו.

ישנם מספר כלים ב NLP, כשאחד מהם לדוגמא הוא כלי איתור (ושינוי אם באמת זה נכון לכן) האסטרטגיה שלך להימשך לגברים.
פיענוח של אסטרטגיית ההימשכות שלך לגברים, יכולה להיות כלי שיבהיר לכן מהו המסלול של ההתנהגות הנוכחית שלכן ואיפה כדאי להתערב (אם בכלל, ולבצע שינוי) כדי שההתנהגות תהיה אחרת וכך תוביל לתוצאה אחרת - שהיא התוצאה הרצויה. 
כלי נוסף הוא כלי המסגור מחדש, שמהווה אחד הכלים היעילים  לזיהוי של הכוונות החיוביות של התנהגות מסוימת, ומאפשר לתת להם מענה חלופי. 

כדי להבין באמת מהו הכלי המתאים (אחד מאלו שהזכרתי, או אולי כלי/ם אחר/ים) וליישם את הדרך היעילה ביותר להביא לשינוי הרצוי, הדרך הנכונה היא להיכנס לתהליך אישי שבו ניתן לברר באמת באופן מדויק את הכוונות החיוביות ולמצוא להן את המענה הנכון ולפתור, אם קיימים, דברים נוספים שתומכים בהתנהגות זו (אמונות וערכים, לדוגמא).

בתור כלל אצבע וכפי שהזכרתי בתחילה - ניתן גם באופן עצמאי, לחשוב ולאתר מה יכולות להיות הכוונות החיוביות של ההתנהגות הנוכחית. אולי להכין רשימה של כל מה שעולה שאתן "מרוויחה" מההתנהגות הנוכחית, ואז לחשוב אופן אישי מה יכול לתת לכן את אותם הרווחים פשוט בצורה אחרת, שמאפשרת לכן למצוא גברים שמתאימים למה שאתן רוצות להכניס בחייכן, כלומר, את אותה היציבות הרצוייה.. 

מקווה שתשובתי תאפשר  לפתוח כיווני חשיבה ולאתר את הדרך הנכונה ביותר עבורכן להגיע לשינוי אותו אתן רוצות ליישם. 

יש לכם עוד שאלות לצבי זאב דיגידיז אימון מוחי למצוינות ואושר? כנסו!

האתר שלי   054-2435590   052-6378850

*התמונה הראשית באדיבות האתר: Freepik

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים