חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

סוגי גלשנים - כל סוגי הגלשנים והמטרות שלהם

 

יש כל מיני סוגים של גלשנים. אלו משתנים בהתאם לגודל, לטכנולוגיה ולחומר ממנו הם עשויים. אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהכיר את הסוגים המרכזיים בעולם הגלישה. מוכנים? אנחנו מתחילים!

 

גלשן מסוג לונגבורד

מדובר על גלשן שהמידות שלו מתחילות ב-8 רגל ומעלה וכמו כן שיש לו נפח רב. הוא מתאים לכל רמות הגלישה. בבתי הספר המלמדים גלישת גלים, הוא משמש ללימודי גולשים מתחילים. 

גלשן מסוג שורט

מדובר על גלשן שהמידות שלו הן 6 רגל ומטרה. יש לו חלק קדמי מחודד ו-3 חרבות בתחתית הגלשן. תודות לצורה שבנה הוא בנוי וכמו כן לטכנולוגיה שלו, הוא הופך למהיר וקל לתזוזות ותמרונים במים. הוא לא מתאים לגולשים מתחילים וכן מתאים לגולשים מתקדמים. הוא מתאים לגלישה בגלים גבוהים ואפשר להגיע איתו לביצועים מרשימים.

גלשן פיש

מדובר על גלשן עם מידות של 6 רגל ומטה. יש לו נפח רב וזנב עם חיתוך עמוק. הוא מצוין עבור גלים גבוהים והוא מתאים לגולשים מתקדמים.

גלשן פאן

מדובר על גלשן עם מידות 7 עד 8 רגל. יש לו חלק קדמי רחב יחסית. הוא מתאים למגוון רחב של גלים. הוא יציב ויהיה אידיאלי עבור גולשים מתחילים וגם עבור גולשים מתקדמים. 

גלשן אקדח

הוא מיועד לגולשים מתקדמים מאוד, שגולשים על גלים גבוהים ומסוכנים. המידות שלו הן 7 רגל ומעלה. החלק הקדמי שלו וגם הזנב שלו מחודדים. גם הוא בדומה לגלשן פיש, מתאים לגלים גבוהים מאוד. גלשן אקדח בונים בהתאמה אישית וזאת על מנת שיהיה אפשר להפחית משמעותית את הסכנות בגלים הגבוהים.

איך בוחרים גלשן בהצלחה?

יש להתחשב בגורמים הבאים:

-רמת הכישורים - מהי הרמה שלכם. האם אתם גולשים מתחילים, בינוניים או מקצועיים. 

-רמת הכושר - יש לכם רמת גלישה מתקדמת אבל אתם מרגישים שאתם לא בכושר טוב? נסו להתייעץ עם המוכר בחנות הגלישה ובדקו האם כדאי לכם לרכוש גלשן עם נפח גדול יותר.

-הגודל - בהתאם לגובה והמשקל שלכם, תוכלו לבדוק כמה נפח אתם צריכים בהתאם לסגנון הגלישה שלכם וכך גם לבחור את הגלשן המתאים.

-סוגי גלים - על איזה גלים אתם בדרך כלל גולשים? האם על גלים מהירים או גלים רכים ואיטיים? בהתאם לסוגי הגלים, בחרו את הגלשן שהכי מתאים.

איך לבחור חנות גלישה?

אתם כבר יודעים איזה גלשן אתם רוצים לרכוש? אתם מתחילים בתחום הגלישה ורוצים לקבל ייעוץ מקצועי? עליכם להגיע לחנות הגלישה ולהתייעץ עם הצוות המקצועי. מומלץ להגיע לחנות גלישה שיש עליה המלצות חיוביות וכמו כן שיש לה דירוג גבוה. אחת החנויות המומלצות היא חנות "בורדר ליין", בה תוכלו למצוא מגוון גדול של גלשנים למכירה במחירי מבצע משתלמים במיוחד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים