חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

מחסום חניה – הפתרון לשמירת חניה שלכם

 

מי מאתנו לא מכיר את תופעת חיפוש החניה תופעה שגוזלת זמן יקר. מה היה קורה אם גם כאשר הייתם מגיעים לחנייתכם הפרטית הייתם מגלים שהיא נתפסה ע”י רכב זר. כשאנחנו מדברים על להחנות את הרכב מדובר בהעמדת כלי הרכב שאינו בשימוש

 

מי מאתנו לא מכיר את תופעת חיפוש החניה תופעה שגוזלת זמן יקר. מה היה קורה אם גם כאשר הייתם מגיעים לחנייתכם הפרטית הייתם מגלים שהיא נתפסה ע"י רכב זר. כשאנחנו מדברים על להחנות את הרכב מדובר בהעמדת כלי הרכב שאינו בשימוש. בערים בעיית החניה יותר נפוצה לעיתים גם יש מגרשים וחניונים בתשלום. אך לצערנו אף אחד לא אוהב לשלם ולעיתים גם כאשר יש לנו חניה פרטית עדיין רכבים זרים יפלשו לנו לחניה הפרטית שלנו מה שיכול להיות מתסכל ביותר. החדשות הטובות שלבעיה זאת קיים גם פתרון במוצר אטרקטיבי שנקרא מחסום חניה.
מה זה מחסום חניה?
מחסום חניה הוא בדיוק הפתרון בשבילכם!

מחסום חניה כשמו גם תפקידו - חסימת רכבים פולשים לחניה הפרטית.
מדובר במחסום פיזי שלא מאפשר כניסה של רכבים זרים גם כאשר שטח החניה ריק.

הוא בעצם שומר לכם את החניה עד שתחזרו.

סוגי מחסומי חניה
ישנם מגוון רחב של מחסומי חניה הנפוצים ביותר הם המכנים ובנוסף מחסום חניה חשמלי המופעל באמצעות שלט רחוק.

יש לציין ששומר חניה הוא לא אמצעי מיגון לשמירה כל הרכב אלא על החניה בלבד!

יתרונות וחסרונות של מחסום חשמלי לעומת מסום חניה מכני

מחסום חניה חשמלי - נתחיל בו הוא קל לתפעול. כאשר אתם יוצאים מהחניה בלחיצת כפתור ניתן להפעילו באמצעות שלט רחוק אך מיותר לציין שגם הוא דורש התקנה ובנוסף כיוון שמדובר במוצר חשמלי הוא ניזוק יותר בתנאי מזג האוויר וגם חשוף לרטיבות וניזוק בקלות יותר ממחסום מכני.

כל פגיעה או נזק של מחסום חניה חשמלי נצטרך איש מקצוע לתיקון התקלה. בנוסף כיוון שמדובר גם בשלט רחוק יש לזכור להחזיק בטריות רזרבה ברכב על מנת לא למצוא את עצמכם לא מסוגלים להחנות בחנייתכם הפרטית.

מחסום חניה מכני - לעומת זאת יש צורך לצאת מהרכב אך היתרונות רבות וחזקות על החסרונות. הוא יציב ועמיד גם בעת פגיעה של מחסום חניה לא יגרם נזק למשטח עליו מותקן ויהיה ניתן להתקין חדש בקלות. מחסום חניה מכני עמיד בתנאי מזג האוויר ולא מכיל מנגנונים אלקטרונים רגישים שיכולים להינזק.
מיותר לציין שתיקון של מחסום חניה חשמלי זה עוד משהו שיש לקחת בחשבון עוד עלות עבור התיקון אז כאשר אתם רוכשים מחסום חניה יש לחשוב על כל השיקולים והסיכונים האפשריים.

איך מחסום חניה רצפתי עובד?
- כניסה של רכב המחסום יהיה במצב שכיבה על הרצפה.
- יציאת רכב המחסום יהיה במצב עמידה .
- הכנסת המנעול בחור הממוקם בחלקה העליון של הרגל התומכת האחורית.
- כשרכב חונה הפעולות זהות אך הפוכות.
לסיכום 

אם יש לכם חניה פרטית בבית או אפילו חניה בעבודה ואתם רוצים מניעת רכבים פולשים לחניה. הפתרון בשבילכם לשמירת החניה ללא ספק הוא מחסום חניה. במאמר זה סקרנו את ההבדלים בין מחסומי חניה חשמלים למכנים, לכם נשאר רק לבחור.

קרדיט לתמונה: ארבל שטראוס

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים