חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

איך לחפש (ולמצוא) השקעה נכונה לכסף שלכם?

 

לא מעט אנשים נתקלים בסיטואציה הבאה: יש להם סכום של כסף אותו הם חסכו, ואותו הסכום סתם ”שוכב” לו בבנק ולא באמת קורה אתו משהו..

 

לא מעט אנשים נתקלים בסיטואציה הבאה: יש להם סכום של כסף אותו הם חסכו, ואותו הסכום סתם "שוכב" לו בבנק ולא באמת קורה אתו משהו..
עכשיו בזמן הזה, אותם אנשים שומעים לא מעט סיפורים על חברים ומכרים שבחרו להשקיע את הכסף שלהם ושמחים לשתף עד כמה ההשקעה הייתה נבונה ואיך הסכום גדל.
אז כמובן, שהרעיון של להשקיע את הכסף יכול "לקרוץ" גם לאותם אנשים, אבל כידוע, השקעה שכזאת יכולה לטמון בחובה גם סיכונים שונים ולכן, חשוב לבצע בחירה מושכלת ונבונה של אפיק ההשקעה – וזאת תוך מודעות להבטחות ולסיכונים השונים אותם הוא טומן בחובו.
אז בכדי להקל עליכם בקבלת החלטה ולמנוע את הצורך להיכנס למסגרת של לימודי כלכלה לצורך המטרה, להלן מספר אפיקי השקעה שחשוב שתכירו:

השקעה בנדל"ן בארץ ובעולם
אם יש לכם סכום כסף גבוה יחסית להשקעה, תוכלו לבדוק את האפשרות של השקעה בנדל"ן בארץ ובעולם.
מחד, מדובר בהשקעה ארוכת טווח אשר טומנת בחובה לא מעט יתרונות עבור המשקיעים.
יחד עם זאת, מכיוון שמחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה מתמדת וכחלק מכך, סכומי ההשקעה הנדרשים הינם גבוהים.. בשנים האחרונות חלה ירידה מסוימת בביקוש לאותה השקעה.
בכל מקרה, במידה וקיבלתם החלטה להשקיע בנדל"ן ההמלצה היא לקבל החלטות מושכלות ונבונות בנושא – ובמידת הצורך אף להיוועץ באיש מקצוע, אשר יוכל לסייע לכם בבחירת נכס מתאים להשקעה – לדוגמא, אם תמצאו דירה טובה להשקעה בפריפריה, תוכלו ליהנות מנכס אשר יניב לכם כ-4 אחוז בשנה מדמי השכירות.
כאמור, תמיד ניתן לבדוק גם את האפשרות של השקעה בנדל"ן בחו"ל, למרות שמדובר בהשקעה יותר מאתגרת ומורכבת – מהסיבה הפשוטה שיש לדאוג לניהול הנכס מרחוק, מדובר בהשקעה אשר יכולה להפיק תשואה גבוהה – היכולה להגיע לבין 6 ל-12 אחוז תשואה בשנה. 

השקעה בקרן השתלמות
מי שתר אחר אפיק השקעה פופולארי ובעל וותק יכול למצוא את קרן ההשתלמות ככתובת הנכונה למטרה.
אפיק חסכון זה מיועד למי שרוצה להשקיע לטווח הזמן הבינוני – כאשר, ניתן לשחרר את הכסף לאחר 6 שנים.
להשקעה בקרן השתלמות יש לא מעט יתרונות כאשר אחד מהבולטים שביניהם, טמון בעבודה שהן מוכרות עבור צרכי מס.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל אותם היתרונות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את קרן ההשתלמות בתבונה ויש לשים דגש על פרמטרים כמו: תשואת הקרן, גובה דמי הניהול של הקרן, דרגת הסיכון וכיוצא בזה.. 

השקעה בקופת גמל
קופת גמל מהווה כאפיק חסכון פסיבי – כאשר אחד היתרונות אותו הוא טומן בחובו זה העובדה שאין צורך בהשקעה או בהתעסקות מעמיקה.
אפיק השקעה זה מיועד לטווח בינוני וארוך, הוא נזיל וניתן למשוך ממנו את הכספים גם לפני גיל פרישה – וזה ללא צורך בתשלום קנסות. 

השקעה במטבעות קריפטוגרפים
בשנים האחרונות מדובר יותר ויותר באפשרות של השקעת במטבעות קריפטוגרפים ובביטקוין. חשוב להבין שיש לא פחות מ-1300 סוגי מטבעות שונים וקיימת חשיבות גבוהה לבחור את המטבע המתאים – כמובן, שכדאי לאסוף כמה שיותר מידע לגבי האפשרויות השונות המוצעות בתחום זה.

לסיכום, הכסף שלכם יכול לעבוד בשבילכם, אבל בכדי ליהנות מכל היתרונות של ההשקעה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אפיק ההשקעה.
דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר את הבחירה הנכונה באותו אפיק השקעה – כאשר ההמלצה היא לבחור בצורה מושכלת ונבונה את אפיק ההשקעה – ובמידה ויש פרטים שלא ברורים לכם, כדאי לשקול להתייעץ עם איש מקצוע לפני קבלת ההחלטה. 

קרדיט תמונה: pexels
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים