חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

נא להכיר את ביה”ס הישן חדש: אוריה

 

במסגרת מיתוג שהוביל מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון, הוחלט להעניק לבית הספר הוותיק הממלכתי השש שנתי  שם שמבטא את הערכים שבית הספר מנחיל לתלמידיו: חינוך לערכי ציונות דתית, מצוינות, מעורבות חברתית ודרך ארץ

 

השם "אוריה" מכיל שילוב של שתי מילים: "אור" ו"י-ה", המבטאות את הערכים אשר בית הספר חרט על דגלו: חינוך לערכי ציונות דתית, מציונות, מעורבות חברתית ודרך ארץ" כך הסבירה חיה שוירמן, מנהלת בית הספר השש-שנתי הממלכתי-דתי (מקיף ב’) בראשון לציון, או אם נרצה לדייק- מנהלת בית הספר אוריה. עוד הסבירה המנהלת כי יש בשם את המילה "אורי", המבטאת את הלך הרוח בבית הספר: טיפוח והעצמה של התלמידים, בבחינת הפצת האור הייחודי של כל אחת ואחד.

שינוי השם הוא חלק מתהליך מיתוג לבית הספר שהוביל מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון במטרה להביא לידי ביטוי את מעלותיו והישגיו. כך למשל מציג בית הספר אחוז זכאות מרשים של 96%. "אמונתנו הבלתי מסויגת בתלמידנו סללה את הדרך להישגים פדגוגיים מרשימים" אמרה המנהלת חיה שוירמן "מיטב הכוחות שלנו מגויסים למען מיצוי יכולותיו של כל תלמיד ולהשגת תעודת בגרות איכותית".

חברת המועצה, מיכל קלדרון שהשתתפה בטקס הסרת הלוט שנערך השבוע בבית הספר, הוסיפה: "זה רגע מרגש מאוד שבית הספר הופך להיות קריה לחינוך לציבור הדתי לאומי עם שם שמבטא אור וכוח. אני בטוחה שהתלמידים שלנו ישפיעו כל אחד בתחומו ובאישיותו על החינוך הממלכתי דתי בעיר. אני מברכת את בית הספר על ההישגים בשנה האחרונה, אחוזי הבגרות הגבוהים והשיתוף בקהילה, חינוך עם נשמה".

עוד השתתפו באירוע, הרב גד ברטוב –מנהל החינוך הממלכתי דתי במחוז מרכז, מנהלת אגף העל יסודי - מירי אור-גוטפריד, יהודה בש- מפקח בית הספר, הרב מרדכי סיינה, הרב פנחס קזיוף, נציגי אגף הנוער והצעירים ומכובדים נוספים

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים