חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נחנכה חברת הסטארט אפ Paybox

 

מה עושים עם חברות סטארט אפ מצליחות שנולדו בחממה שהקימה העירייה במערב העיר וכעת זקוקות למקום גדול יותר? * העירייה מציעה להן מבני ציבור ומבנים המיועדים לשימור במרכז העיר * Paybox תצטרף ל-Valooto שנחנכה לפני שבועיים במבנה לשימור- בית קנר

 

 מחוץ למשרד המכירות לשעבר של גינדי בקרית הלאום עדיין מחצוב סטנד ועליו דגם מוקטן של דירה לדוגמא, אבל בפנים כבר לא ימכרו לכם דירות. המבנה בשדרות יצחק רבין נחנך השבוע עם דייר חדש- סטארט אפ Paybox, אחת מחברות הסטארט אפ המסקרנות בארץ שנוסדה לפני כשנתיים בסך הכל, אבל כבר זכתה בתואר "הסטארטאפ הפיננסי המבטיח לשנת 2015" בתחרות של לאומי-טק וגלובס.

היזמים אודי ליברמן, טל גרינברג, דוד רחמים ואימרי הפנר החלו את דרכם בחממת הסטארט אפ שהקימה עיריית ראשון לציון במערב העיר, אך עם הזמן הם צמחו, גייסו עוד עובדים והיו זקוקים למקום מרווח יותר. העירייה ביקשה להשאיר את הפעילות של החברה בעיר ולכן הציעה להם לעבור למשרד המכירות הישן של חברת גינדי. השבוע נחנכו המשרדים בהשתתפות ראש העירייה, דב צור ומנכ"ל העירייה-פרנקו גונן.

Paybox מצטרפת לחברת הסטרט-אפ Valooto שגם היא "נולדה" במתחם הסטארט אפ ולפני כשלושה שבועות חנכה את משרדיה במבנה לשימור בית קנר ברחוב רוטשילד. החברה הוקמה ב- 2013 ופיתחה פלטפורמת ענן שיתופית המיועדת לארגוני המכירות. בעזרתה, יכולות החברה לבצע אינטראקציה בזמן אמת בין לקוחותיה השונים, שותפיה העסקיים וכמובן, צוותי המכירות עצמם.

בכוונת העירייה להמשיך ולהסב מבנים נוספים המיועדים לשימור במרכז העיר לטובת חברות סטרט-אפ. כבר היום מתכננת העירייה שיפוץ בבניינים בבעלותה, כגון, רוטשילד 23 ובית מאירוביץ הנמצא במדרחוב רוטשילד, שכעת אינם מאוכלסים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, בירך את יזמי החברה ואת העובדים ואמר כי אחת מהמטרות המרכזיות של העיר היא למשוך חברות הייטק, וזו אחת הסיבות שהקמנו את חממת RishonStartUp. "אנחנו מאוד גאים ושמחים על ההצלחה של החברות שהתחילו אצלנו, ואנחנו בעיקר שמחים שהם בוחרים לחזור לעיר ולצמוח כאן".

RishonStartUp הצמיח כבר חמש חברות סטרט-אפ, הוא כיום מלא עד אפס מקום וישנם יזמים שממתינים ברשימת המתנה. החממה מנוהלת על ידי פיתוח עסקי וקידום יזמות בעירייה, בראשותה של מרינה רדלינגר, יחד עם יזמת ההייטק ילידת העיר, חלי בן-נון. בחממה מקבלים היזמים מקום לעבוד בו 24/7, ליווי של מנטורים מובילים בתעשיית ההייטק בארץ, ליווי של משרדי עורכי דין

ורואי חשבון מהמובילים בארץ, וגם חדר ישיבות וקפה. רדלינגר: "השאיפה שלנו היא למצוא חללים בעיר לכל החברות שצומחות אצלנו, להשאיר את הכישרונות הללו בעיר ולפתח תעשיית סטרט-אפ משמעותית".

 

צילום: עידן גרוס

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים