חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדריך לבחירת דלתות כניסה

 

כאשר אנו מעצבים בית או דירה חדשים, אחת הבחירות החשובות שעלינו לעשות נוגעת לדלת הכניסה לבית. בין אם מדובר בשיפוץ כולל של בית בו כבר מתגוררים או בעיצוב של ביתדירה חדשים, בחירת דלת כניסה היא בחירה חשובה מאין כמוה

 

כאשר אנו מעצבים בית או דירה חדשים, אחת הבחירות החשובות שעלינו לעשות נוגעת לדלת הכניסה לבית. בין אם מדובר בשיפוץ כולל של בית בו כבר מתגוררים או בעיצוב של בית/דירה חדשים, בחירת דלת כניסה היא בחירה חשובה מאין כמוה – לא רק שמדובר בדבר הראשון שרואה כל מי שמגיע אלינו הביתה, אלא גם במקום ממנו עלולים לנסות ולפרוץ לבית. לכן, חשוב לבחור בקפידה דלת כניסה מתאימה, העונה על כמה צרכים שונים וחשובים. להלן מדריך בסיסי הסוקר את הצרכים העיקריים שלנו מדלת הכניסה לבית שלנו, צרכים שכדאי לשים לנגד עינינו בבואנו לבחור דלת כניסה לבית –

מיגון ובטיחות – נתחיל עם צורך בסיסי ועיקרי בכל הנוגע לדלתות הבית – שמירה על האוטונומיות והביטחון של דיירי הבית. על דלת הכניסה להיות מפלדה, חזקה ומאובטחת, כזו שניתן לנעול בקלות ובאופן אשר יקשה ככל הניתן על פורצים פוטנציאליים. מסיבה זו בוחרים כיום מרבית האנשים בדלתות כניסה מפלדה, או כאלו המשלבות גם פלדה. פלדה היא אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר, אשר יכול לעמוד בכל ניסיון פריצה סטנדרטי, וכך להבטיח את ביטחוננו האישי בבית. שימו לב כי גם מי שמעוניין בדלתות כניסה מעץ או דלת דקורטיבית יחסית, אינו צריך לוותר על ההגנה והביטחון המתקבלים מהצבת דלת פלדה – ניתן למצוא כיום מגוון דלתות כניסה משולבות, המכילות הן מסגרת חזקה (ומרכיבים נוספים) מפלדה והן מרכיבים דקורטיביים מסוימים, מעץ ומחומרים אחרים.

בידוד -  קריטריון חשוב נוסף בעת בחירת דלת כניסה לבית הוא בידוד. הכוונה כאן היא לבידוד תרמי ואקוסטי כאחד. דלת הכניסה עלולה לאפשר לחום לברוח מהבית בחודשים הקרים של השנה, או לחום להיכנס מבחוץ בחודשי הקיץ. בנוסף, נרצה ליצור בידוד אקוסטי טוב כמה שיותר בבית, על מנת למנוע מרעשי הרחוב והחוץ מלהפריע את שלוות הבית. לכן, וודאו כי דלת הכניסה שאתם בוחרים עשויה חומרים מבודדים ובנויה בצורה התומכת בבידוד יעיל (מספר שכבות שונות, פסי אטימה מגומי, מסילות ייעודיות המבטיחות התאמה מקסימאלית בין הדלת למפתח בו היא ממוקמת ועוד).

עיצוב ודקורציה – כמובן שגם האסתטיקה משחקת כאן תפקיד חשוב. דלת הכניסה לבית היא אחד הדברים הראשונים שרואים כאשר נכנסים לבית, וזה נכון הן עבור דיירי הבית והן עבור אורחים. לכן, ניתן למצוא דלתות מעוצבות מסוגים וממינים שונים – דלתות כניסה מעץ, דלתות המשלבות בין מתכות שונות לחומרים "חמים" ונעימים יותר וכו’. כאמור, קיימת כיום התייחסות נרחבת בעולם עיצוב הפנים למתן מענה על צרכים אסתטיים ופונקציונאליים גם יחד, כך שניתן למצוא דלתות כניסה מעוצבות ומאובטחות גם יחד, כאלו אשר מלבד למראה אסתטי ודקורטיבי מציעות גם מיגון ובידוד ברמה גבוהה.

עמידות לאורך זמן – גם זו נקודה שכדאי לקחת לתשומת ליבנו - דלת כניסה אשר תחזיק מעמד לאורך שנים רבות, ובמיוחד תעמוד בפני נזקי לחות ו/או שמש. השימוש בחומרים עמידים וחזקים דוגמת אלומיניום, מילויים מוקצפים ושכבות מגן מחומרים עמידים שונים מבטיח כי כאשר משקיעים בדלתות כניסה איכותיות, עושים למעשה השקעה משתלמת לטווח הארוך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים