חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ:  8 – 14 במרץ 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי :   8 – 14 במרץ 2019

 

טלה

רבים מכם שקועים באיזה חשבון נפש ולא כל כך מרוצים מכל מה שקורה בחייכם, אך למעשה זהו מצב רוח חולף, והכול ייראה אחרת לקראת ה-21.3 ואילך. מומלץ למצוא תוכן מהסוג שימלא את חייכם בעניין ויפתח אפשרויות קידום בדרך של שליטת יתר בחיים. שימו לב: שמועות מטעות עלולות לגרום לכם לקפוץ למסקנות חפוזות. שישי-שבת: הכינו תוכניות לימי סוף השבוע.

 

שור

אתם באנרגיה חיובית שעשויה לעזור לכם חברתית ולקדם יעדים מקצועיים הקשורים לחייכם.  חשוב לעבוד עם הרבה היגיון, שכל ישר ומטרות מוגדרות היטב. קריירה: הצעה או פרויקט עשויים לעלות על הפרק. הרבה תלוי בנחישות ובכושר ההתמדה שלכם, שימרו על עקביות. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בימי סוף השבוע, אך אתם תתחזקו לקראת ימי תחילת השבוע.

 

תאומים

לקראת ה- 21 במרץ ואילך תוכלו סוף סוף לצאת מהחודש המבלבל הזה, שאפשר להגדירו  כחיובי ובונה מצד אחד, אך כמאכזב ומקשה מהצד השני. זאת בעיקר בשל הביקורות והתובענות מצידכם או אלה שמופנים כלפיכם. במקביל, גם הבריאות הנפשית או הפיזית לא הייתה במיטבה, ואתם עומדים לצאת ממנה בהדרגה בתוך שבוע. עם זאת, שמרו על חושים מחודדים וגלו זהירות בענייני מעמד וקריירה.  

 

סרטן

אתם בתקופה שבה אתם חווים התחדשות של האנרגיות והכוחות, ורבים מכם נמצאים יותר בתנועה, בנסיעות ופגישות. קרוב לוודאי שאתם יצירתיים במיוחד וחשים התקדמות ועלייה בסטטוס. מודעות: קיימת טרנספורמציה גדולה ושינוי עמוק המביאים לתהליך של התחדשות, לעיתים לטובה. אבל כמה מביניכם צריכים לנקות שטח מסוים בחיים על מנת לאפשר לדברים חדשים לצמוח.

 

אריה

אתם בתקופה רגישה ולא יציבה ולרבים מכם גם לא ברורה. ימי תחילת השבוע: אתם עשויים להיכנס לחיבוטי נפש מלנכוליים. תקופת דגים לא תמיד מבשרת טובות, ובשל חוסר כיוון ובלבול חשוב להיות מעשיים וממוקדים. בענייני כספים והשקעות גלו זהירות. גם היחסים עם בני הזוג או הסביבה דורשים הרבה טאקט וזהירות. לקראת יום חמישי ואילך תיכנסו לחודש מעודד וחיובי.

 

בתולה

בימים אלה תתקשו לחזור למצב הקודם ותרגישו צורך לערוך שינויים בחייכם, אולי לוותר על משהו שלא מוסיף לכם יותר ולפנות את השטח להתחלה חדשה או להסתכלות מזווית שונה. התקופה עשויה לערער את מצבכם ולהעצימו במקרה של קשיים או החרדות והפחדים שמלווים חלקים מסוימים בחייכם, אם כי הנטייה לאידיאליזציה עשויה למלא תפקיד, ולכן מומלץ לגלות אחריות.

 

מאזניים

אתם בתקופה לא נוחה. אומנם התוכניות שלכם לעתיד נראות לעיתים מעודדות, אך אינכם חשים שמחת חיים. אתם עייפים ומותשים משפע המשימות שלפניכם, ודווקא עכשיו מצב הרוח מידרדר ואתם נתפסים למחשבות שליליות, שכן רגישותכם גבוהה בהרבה מרגישותה של הסביבה שבה אתם נאלצים לתפקד. הימנעו ממצב של אידיאליזציה בתפקודכם. גלו בגרות, זהירות ואחריות.

 

עקרב

אתם נלחמים על עקרונות והגדרת יעדים מקצועיים וחלקכם נמצאים בתקופה של נסיעות בצורך לגלות את העולם, להחכים ולהתפתח. רבים מכם ניחנו בחוכמה, ברק וראיית הנולד. האינטואיציות עובדות במלוא המרץ ויכולת האבחנה מדהימה. חשוב שתתכננו היטב את פעילותכם, זה לא הזמן להתנהלות ספונטנית ומקרית, אך זה בדיוק הזמן להשקיע בתחום חשוב.

 

קשת

זהו השבוע האחרון בחודש קשה, תזזיתי ולא צפוי. שינויים שמתרחשים סביבכם ושאינם תלויים בכם עשויים להשפיע על מצבכם עם סמכויות, במקום העבודה, או בחיים האישיים. אי-שקט יגרום לכם לעבוד קשה יותר, לנסות להיות מעורבים במתרחש ולא להרפות אף לרגע. יחסים ועבודה: כדאי לנסות להימנע מעימות מחוץ או מבית, המצב יתחיל להתבהר רק בעוד שבוע ולתוך חודש אפריל.

 

גדי

השבוע אתם נדרשים לחשיבה פוזיטיבית, תקשורתית וזורמת. חשוב לפתור בעיות בנועם ועל דרך הפשרה. ענייני כספים והשקעות עשויים להפתיע, אך לא מומלץ לקחת סיכונים בשל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי. לאנשים הנמצאים בעמדת סמכות ישנה תחושה שעמדתכם כבר אינה מובטחת כשהייתה, והקרקע קצת מתערערת. אם זו תחושתכם – שמרו על פרופורציות.

 

דלי

מיקום כוכב ונוס במזלכם מסייע לכם להתבלט. כספים: על תסמכו על האופן שבו מוצגים לכם הדברים, אלא בדקו בעצמכם. ייתכן שאתם נאלצים להוציא כספים מעבר למתוכנן וגם להצטדק על דברים שאינכם אשמים בהם. מודעות: ייתכן שתיאלצו להיתקל במכשולים שונים גם בפעילות פשוטה ולא מסובכת. עם זאת, בתוך עשרה ימים תיכנסו לחודש טוב וזורם יותר.

 

דגים

שני נושאים מקבלים עכשיו דגש – רגשות ויצירה. קיים בכם ניצוץ של חיוניות המבקש להשתחרר, לכן מומלץ להפעיל אלמנטים מאווררים, מרחב וגיוון, אך בשיקול דעת ולסגל פתיחות מחשבתית למצבים חדשים בשטח. כל מה שמתקשר לאידיאל יכניס לחייכם התרגשות ועניין. עם זאת, חשוב לא להיתפס לאשליות, לא להיות תלותיים ולא לחלום על בן זוג מושלם. גלו זהירות בתקשורת ובנסיעות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים