כל מה שחשוב לדעת על מוצרי פרסום
הפצה של מוצרי פרסום ממותגים בדרכים שונות, היא דרך מעולה להעלאת המוניטין של העסק. המטרה היא שיותר ויותר אנשים יכירו את שמו של העסק ואת תחום העיסוק שלו ובדרך זו הוא ירחיב את מעגל הלקוחות שלו
הפצה של מוצרי פרסום ממותגים בדרכים שונות, היא דרך מעולה להעלאת המוניטין של העסק. המטרה היא שיותר ויותר אנשים יכירו את שמו של העסק ואת תחום העיסוק שלו ובדרך זו הוא ירחיב את מעגל הלקוחות שלו.
מיתוג של מוצרי פרסום
חברות רבות מזמינות פעם בשנה או יותר מכך מוצרי פרסום ממותגים מתוך כוונה לחלק אותם לקולגות לעובדים וללקוחות שלהם. הם נחשפים לכמות גדולה מאד של מוצרים שאפשר להטביע עליהם את לוגו החברה בשיטות שונות וזאת על פי החומר שממנו המוצר מיוצר כמו מתכת, פלסטיק גומי וכו’.
את הבחירה של מוצרי פרסום מבצעים בהתאמה לקהל היעד ולצורך שלו, כדי שיהיה בכך שימוש והפריטים לא יונחו על מדף מסוים ובסופו של דבר ייזרקו לפח לאור חוסר השימוש. כדי שתהיה חשיפה מקסימלית ממתגים מוצר שבטוח יהיה בו שימוש כמו לדוגמה מטריה לימי החורף, שמשיה או ציליה לימים החמים או לוח שנה שאנשי עסקים ייהנו לשים אותו על השולחן שלהם במשרד. אף על פי שיש להם יומן במחשב, לעיתים נוח להסתכל בלוח השנה כדי לראות מועדים ספציפיים.
כנסים ותערוכות
חברה אשר מתאמת כנס מקצועי ללקוחותיה, מעוניינת שתהיה להם מזכרת מהמפגש החשוב הזה ולכן הקולגות שמגיעים לדוכן הספציפי, או בעת היציאה מהאולם מקבלים שי קטן ושימושי אשר עליו מתנוסס שמה של החברה וכמה מילים על תחום העיסוק שלה. כך אפשר לחלק כובעי מצחייה, בקבוקים גבוהים לשתייה קרה או כוס טרמית, פאוץ שמתאים מאד למי שמתכוון לטוס לחו"ל, חולצות T מקסימות עם איור מצחיק המספר את סיפורה של החברה והלוגו שלה.
כל מי שמקבל מתנות בתערוכות הללו מרוצה מאד ובהתאם לסוג המתנה, חלק מהם מעבירים למשרד שלהם כמו מחשבונים, או משחקי מנהלים. פריטים אחרים מועברים הביתה כמו מגבת חוף, סט לכלי רחצה, תיק לכלי איפור או סט מניקור יפהפה. המתאים לנסיעות בארץ ובעולם.
מתנות לעובדים
מוצרי פרסום ממותגים הם גם אפשרות להעניק אותם לעובדים. הם נעים לאורך כל השנה במכוניות או ברכבת ממקום למקום, הציבור רואה אותם ולכן זו הזדמנות מצוינת לפרסם את החברה. כך הם מקבלים תיקי גב ייחודיים ללא אפשרות של כייסים לפתוח אותם, ציוד מחנאות שכולל אוהל, צידנית, מזרן ים או גלגל ים. כך כל מי שרואה את העובדים ואת ילדיהם בבריכת השחייה או בים, רואה גם את הלוגו במוצר הפרסומי.