חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

הדילמה הנצחית עדיין כאן ב2023 : גן או אולם אירועים?

 

אם אתם עתידים להתחתן, הרי שאנחנו חייבים להתחיל את המאמר ולהגיד לכם, מזל טוב, מכל הלב. אין אירוע מרגש ומשמעותי יותר בחייו של אדם יותר מיום החתונה שלו, אולי חוץ מרגע הלידה של התינוק, אשר יבוא בהמשך. לא במקרה, ההכנות לחתונה הפכו בשנים האחרונות למאתגרות במיוחד

 

אם אתם עתידים להתחתן, הרי שאנחנו חייבים להתחיל את המאמר ולהגיד לכם, מזל טוב, מכל הלב. אין אירוע מרגש ומשמעותי יותר בחייו של אדם יותר מיום החתונה שלו, אולי חוץ מרגע הלידה של התינוק, אשר יבוא בהמשך. לא במקרה, ההכנות לחתונה הפכו בשנים האחרונות למאתגרות במיוחד. מצד אחד, אין זוג שלא רוצה לבטא את עצמו מתוך יצירה של אירוע המתאים לאופיים של בני הזוג. מהצד השני, ריבוי האפשרויות, הופך את הניסיון להחליט באופציה הטובה מכולן, לאתגר לא פשוט. בין אם תרצו בכך ובין אם לא, גם אם אתם יודעים בדיוק מי יהיה הדיג’יי בחתונה וגם אם את יודעת בדיוק איזו שמלה את עתידה ללבוש, הרי שהבחירה המשמעותית ביותר וזו שתקבע את אופיו של האירוע, מתחילה בבחירה של הלוקיישן. במאמר הבא, נדבר בהרחבה על הפערים בין אולמות אירועים ובין גני אירועים. נסקור את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות ונעזור לכם לקבל החלטה נכונה, בשאלה הגורלית. 

אולם VS גן אירועים, על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות 

נתחיל במשפט אותו עליכם לזכור, במהלך ההכנות לאירוע שלכם. אין כזה דבר מושלם. כן, אנחנו יודעים, האמירה הזו יכולה לאכזב אבל מבחינתנו, מדובר על משפט המביא להקלה גדולה. עם כל בחירה שתעשו, תיאלצו לוותר על משהו ולכן, לא משנה איזו בחירה תעשו, הדבר היחיד המשמעותי באמת, זה לבחור את הבחירה המתאימה לכם. זה לא מבחן במתמטיקה ואין נכון ולא נכון. עם זאת, ערכנו עבורכם רשימה קצרה של יתרונות וחסרונות בכל אחד מהמקרים. 

אולם אירועים, יתרונות וחסרונות

היתרון המשמעותי ביותר באולם אירועים זו העובדה כי ניתן לקיים את האירוע עד השעות הקטנות של הלילה, בלי להידרש לכבות את המוזיקה או להתחשב בשכנים. יתרה מזאת, באולם אירועים אין צורך להתחשב במזג האוויר וזה לא משנה אם האירוע מתקיים בקיץ או בחורף. החסרונות הן ראשית ,בעיצוב. אם אתם רוצים לעצב את האירוע בסגנון ’כפרי’, הרי שבתוך אולם, תידרשו להשקיע מאמץ כדי לעצב את האירוע באופן הזה. בנוסף, לעיתים, אירוע בתוך אולם ייחשב רועש יותר ואם אתם מזמינים לאירוע את הדודות מחיפה ואת הסבתא מטבריה, יכול להיות כי תיאלצו למצוא להן מקום ישיבה רחוק מהרמקולים. 

גני אירועים יתרונות וחסרונות 

נתחיל בעיצוב, שכן האווירה באירוע היא זו שעושה הכל. ישראלים רבים אוהבים את המחשבה של חתונה בטבע. גני אירועים מעוצבים באופן כזה שהאירוע מתקיים תחת כיפת השמיים. כך שמצד אחד, יש לכם את כל המרכיבים שיאפשרו לאירוע להיות מוצלח במיוחד. מהצד השני, קל יותר לעצב אירוע בגן אירועים שהרי הטבע והנוף, משחקים תפקיד מרכזי לכתחילה. החסרונות הם גם היתרונות. שהרי, חתונה בחוץ עלולה להיות מושפעת ממזג האוויר, בין אם החתונה תתקיים ביום חם במיוחד ובין אם ירד גשם שוטף במהלך האירוע. 

איך בוחרים את הבחירה המדויקת עבורכם 

כאמור, בין אם נטיית הלב שלכם היא לכיוון גני אירועים ובין אם אתם דווקא חושבים לקיים אירוע באולם סגור, הרי שבישראל יש שפע של מקומות נהדרים לקיים בהם אירוע מסוג זה. כפי שכבר אמרנו בתחילה, ריבוי האפשרויות עלול לעורר ספקות וחילוקי דעות. לכן, נסו לענות על השאלות הבאות, אשר יעזרו לכם להתמקד:

 

  • כמה מוזמנים יש לכם: ערכו רשימה כללית גם אם לא מדויקת, נסו להבין מה סדר הגודל של האירוע ובחנו מקומות המתאימים לאירוע בסדר הגודל הזה. 
  • האם יש כמה דברים שאינכם מעוניינים לוותר עליהם? יש לכל פתרונות ואתם רק צריכים לדעת, האם יש משהו שאתם לא רוצים להתפשר עליו. בין אם מדובר על תאריך ספציפי או על האופן בו האירוע יעוצב. כך תצמצמו את רשימת המקומות, לאלו הרלוונטים עבורכם בלבד. 
  • מה מסגרת התקציב שלכם: אלא אם אתם עשירים כקורח, הרי שחתונה עלולה להתברר כהוצאה משמעותית. נסו להבין מראש, כמה הייתם מעוניינים לשלם על אירוע מסוג זה ושוב, צמצמו את רשימת המקומות לרלוונטיים בלבד. 
  • איך אתם מרגישים במקום: כאשר כבר תצאו לבחון גני אירועים שונים, נסו להבין איך אתם מרגישים עם אנשי הצוות במקום והאם הייתם יכולים לדמיין את האירוע שלכם שם. 

 

 

אנחנו מקווים שמסע ההכנות לחתונה יהיה מוצלח. לטיפים נוספים, הציצו באתר:
https://urbanbridesmag.co.il/מקום-לאירוע.html

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים