חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

תדאגו למעלית שלכם

 

בעידן הדינמי של היום בעולם הבניה והאדריכלות המעלית הן חלק בלתי נפרד מאיכות חיים טובה. לא בכדי לא מעט בניינים בין אם הוותיקים ביותר ובין אם פחות משקיעים בשדרוג מעלית איכותית המאפשרת הסעת נושאים וגם ציוד במידת הצורך

 

בעידן הדינמי של היום בעולם הבניה והאדריכלות המעלית הן חלק בלתי נפרד מאיכות חיים טובה. לא בכדי לא מעט בניינים בין אם הוותיקים ביותר ובין אם פחות משקיעים בשדרוג מעלית איכותית המאפשרת הסעת נושאים וגם ציוד במידת הצורך. החשיבות של שיפוץ מעליות היא נושא שלא הרבה מדברים עליו, אך מכריע. מיד תגלו מהם היתרונות בשיפוץ המעלית, ומדוע כדאי לכם שלא לוותר על הפעולה החשובה הזאת למען איכות חיים טובה ואפקטיבית יותר.

בטיחות לפני הכל

אחת הסיבות המשכנעות ביותר לשיפוץ המעליות היא בטיחות. למעליות ישנות אין לרוב תכונות בטיחות חיוניות כגון חיישנים חדשניים, מערכות בקרה מעודכנות וחומרים עמידים בפני אש. שיפוץ מבטיח שהמעליות עומדות בתקני הבטיחות הנוכחיים, מפחיתות סיכונים לנוסעים ואף עומדות בתקנות החדשות.

חושבים על כדור הארץ

ככל שהעולם נוטה יותר לשיטות בהן כדור הארץ נפגע פחות, יעילות אנרגטית היא לא רק מגמה אלא הכרח. מעליות מודרניות מתוכננות להיות חסכוניות יותר באנרגיה, תוך שימוש בתכונות כמו תאורת לד חסכונית באנרגיה ומערכות בקרה מתקדמות המפחיתות את זמני ההמתנה. שיפוץ מעלית ישנה שתוכל לשלב את התכונות הללו תוכל להפחית באופן משמעותי את צריכת האנרגיה כך שתשפר את איכות החיים של הדיירים ומעבר לכך, תשמור גם על הסביבה בין לבין. 

נגישות במעלית היא חלק בלתי נפרד מהחיים

ככל שהמודעות החברתית לצרכים של אנשים מוגבלים גוברת, כך גדלה הדרישה למרחבים נגישים יותר. שיפוץ מעליות בהתאם לנגישות יכול להפוך את הבניין לאיכותי יותר. תכונות כמו לחצני ברייל, התראות קוליות ותאים רחבים יותר אינן רק דרישות לפי החוק, אלא פשוט תכונות בסיסיות לנגישות נוחה עבור אלו החווים מוגבלויות שונות. 

מעלית משופצת מעלה את ערך הנכס

בואו נודה בזה, אף אחד לא נהנה לנסוע במעלית בלויה ומיושנת. החזות האסתטית של המעלית משפיעה על הרושם הכללי של הבניין. מודרניזציה של עיצוב הפנים, שיפור התאורה ואפילו שדרוג לנסיעה חלקה יותר יכולים לעשות הבדל משמעותי באופן שבו התושבים והמבקרים רואים את הבניין.

בשוק הנדל"ן התחרותי, כל שדרוג חשוב. מעלית משופצת יכולה להעלות משמעותית את ערכו של בניין מגורים או בניין מסחרי. עבור בעלי נכס זה אומר לא רק ערך מכירה גבוה יותר אלא גם פוטנציאל להגדלת שכר הדירה, מה שהופך את השיפוץ להשקעה נבונה לטווח הארוך.

חשוב שתהיו מלווים באנשי מקצוע טובים

שיפוץ המעליות על ידי חברת מעליות אינו רק עניין של החלפת חלקים ישנים אלא תהליך מקיף המשפיע באופן משמעותי על הבטיחות, על ההתייעלות האנרגטית, על הנגישות, על האסתטיקה וכאמור גם על ערך הנכס. לכל בעל נכס השוקל אם להשקיע או לא להשקיע בשדרוג זה, היתרונות עולים בבירור על העלות הראשונית ואי הנוחות שבשיפוץ או בשדרוג. חשוב לשים לב לכל היבט וראשית לפני הכל, לשכור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום על מנת שבאמת יהיה לכם קל יותר לשפר את איכות החיים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים