חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

מעבר לפסים: אפנה נוחות וחיוכים

 

PA S II M זה אנחנו, עידית ושושי, חברים, שותפים, אוצרים ומעצבים של עולם של פסים וחללים. אנחנו אוספים פריטים מרחבי העולם שאנחנו אוהבים במיוחד, כאלה שגורמים לנו לחייך ובעיקר, לנשום. לפני כשנה החלטנו להגשים חלום ולהקים עסק משותף שסובב סביב אהבתנו המשותפת לפסים ומה שביניהם

 

PA S II M זה אנחנו, עידית ושושי, חברים, שותפים, אוצרים ומעצבים של עולם של פסים וחללים. אנחנו אוספים פריטים מרחבי העולם שאנחנו אוהבים במיוחד, כאלה שגורמים לנו לחייך ובעיקר, לנשום. לפני כשנה החלטנו להגשים חלום ולהקים עסק משותף שסובב סביב אהבתנו המשותפת לפסים ומה שביניהם.

הפיתוי של חולצת הפסים

יש משהו נצחי, שיקי, ולא מתאמץ בחולצת פסים קלילה ונעימה. בין אם מדובר בסגנון ברטוני קלאסי ובין אם מדובר בעיצוב נועז וצבעוני, חולצת הפסים הפכה למרכיב עיקרי בארונות בגדים רבים. היא רב תכליתית, ניתנת לשילוב בקלות עם ג’ינס למראה קז’ואלי או לבוש עם בלייזר להרכב מתוחכם יותר ואפילו מעל אוברול ג׳ינס מהמם. הפשטות של הפסים מוסיפה נופך של אלגנטיות לכל אאוטפיט ולוק.

שדרגו את חדר השינה שלכם עם מצעי טטרה של פסים

חדר השינה שלכם צריך להיות החדר הנעים והבטוח שלכם, מקום בו תוכלו להירגע ולנוח. שילוב מצעים מכותנה מלאה ומבד טטרה נעים של פסים יוכל לשנות באופן מיידי את המראה ואת התחושה וטאץ׳ של חדר השינה שלכם. בין אם אתן מעדיפות פסי דקיקים ועדינים או דפוסים נועזים, או שקט ורגוע ללא עיטורים רק הבד הנעים והמלטף, הקווים הנקיים והשקטים של המצעים שלנו בפסים יוצרים תחושה של סדר והרמוניה, והופכים את חדר השינה שלכם לנווה מדבר מרגיע.

הכירו את מצעי טטרה

אחד מסטי המצעים האהובים ביותר לחדר השינה הן מצעי הטטרה מכותנה מלאה וכירבוליות הפלא שלנו שגם הן מבד הטטרה. בעיצובים נקיים ושקטים, מצעי טטרה של פסים מכוונים לרוגע ולשקט בחדר השינה, ללא דוגמאות ועיטורים בכלל. כל פריט מעוצב בקפידה תוך שימוש בחומרים איכותיים ובד טטרה עבה ורך במיוחד, מה שמבטיח סגנון ונוחות כאחד. עם מצעי טטרה, תוכלנה להביא מגע של תחכום מודרני לחדר השינה שלך, להפוך אותו לחלל המשקף את האישיות הייחודית שלך.

יצירת חללים שגורמים לך לחייך

אמנם אין להכחיש את האהבה שלנו לפסים, אבל אנחנו גם מאמינים בכוחם של חללים שגורמים לך לחייך. אלו הפרטים הקטנים, הנגיעות הבלתי צפויות, שבאמת מביאות מרחב לחיים. מכריות זריקה מוזרות ועד יצירות אמנות גחמניות, אנו אוצרות מבחר פריטים המוסיפים שמחה ואישיות לסביבה שלך. המטרה שלנו היא ליצור חללים שלא רק נראים יפים אלא גם מעוררים תחושת אושר.

אפשרויות חובקות עולם

כמעצבות וכאוצרות, אנו מקבלות כל הזמן השראה מהעולם הסובב אותנו. אנו מחפשות יצירות ייחודיות ואקלקטיות שמספרות סיפור, שמעוררות שמחה ומעוררות השראה באחרים לאמץ את הסגנון האישי שלהם. האהבה המשותפת שלנו לפסים היא רק ההתחלה. הרווחים שביניהם, הרגעים שגורמים לנו לחייך, הם שבאמת מגדירים את מי שאנחנו. הצטרפו אלינו למסע הזה כשאנחנו ממשיכים לחקור ולחגוג את היופי של החללים והחיוכים.

סיכום

לסיכום, PA S II M זה אנחנו, עידית ושושי, יצאנו למסע לחלוק את התשוקה שלנו לפסים ולמרחבים עם העולם. באמצעות העסק המשותף שלנו, אנו אוצרים ומעצבים אוסף של פריטים שלא רק גורמים לנו לחייך, אלא גם מאפשרים לנו לנשום ולמצוא שמחה בדברים הקטנים.

במהלך השנה האחרונה, הקדשנו את עצמנו להגשמת החלום שלנו. בחרנו בקפידה חולצות פסים, מצעים ובגדים נעימים ומפנקים ואפילו מצעי טטרה הייחודיים שלנו, והכל מתוך כוונה להציג את הנוחות והמגע הרך והנעים, את היופי והרבגוניות של הפסים. האהבה שלנו למה שנמצא בין הפסים, החללים והאפשרויות שהם מייצגים, הייתה הכוח המניע מאחורי העסק שלנו.

ככל שאנו ממשיכות לגדול, אנו שואפות להרחיב את הקולקציה שלנו ולהגיע אפילו ליותר אנשים שמעריכים את כוחם של הפסים. נקודת המבט הייחודית שלנו, בשילוב המסירות שלנו לאיכות ועיצוב, מייחדת אותנו בשוק.

חיות ופועלות בישראל, העיצובים שלנו בהשראת התרבות התוססת והמגוון של ארצנו. אנו שואפים להביא חלק מהתרבות שלנו ואהבתנו לפסים לאנשים בכל רחבי העולם.

תודה שהצטרפת אלינו למסע הזה. אנו מזמינות אתכם לחקור את הקולקציה שלנו ולמצוא את הפסים והחללים המהדהדים אתכם. יחד, בואו נחגוג את היופי שבפשטות והחוסר מאמץ, ואת השמחה שניתן למצוא בפרטים הקטנים ביותר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים