חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פרויקט לילה שקט למען איכות חיי התושבים

 

תלמידי בתי הספר יצאו לחופשת הפסח ובחברה לביטחון נערכים לאפשר להם לבלות וליהנות, אבל גם לשמור על השקט והסדר  למען כלל הציבור * עוברים את הפסח בשלום

 

חופשת הפסח כבר יצאה לדרך, ובחברה לביטחון החלו להפעיל שוב את פרויקט לילה שקט, במטרה להעניק לתלמידים את האפשרות ליהנות ולבלות ברחבי העיר ובגנים הציבוריים, אבל גם לאפשר לתושבים הגרים בסמוך אליהם את איכות החיים ולמנוע מטרדי רעש או חלילה מעשי ונדליזם.

למעשה, בכל שנה מזה כשמונה שנים, במהלך חג

סוכות, חופשת הפסח וחופשת הקיץ הארוכה, יוצא לדרך פרויקט לילה שקט, המנוהל על-ידי האגף לשיטור ולסיור, בראשות אשר חן, הנותן מענה לצעירים ולתושבים היותר מבוגרים כאחד.

העיר מחולקת לתאי שטח של כ-26-28 אזורים, כשבכל אחד מהם יש גנים ציבוריים ומוסדות חינוך. בכל אזור יש מאבטח אחראי הלבוש בסרבל צהוב המפטרל באופן קבוע ומזהה אירועים חריגים. הסיורים מתבצעים החל מ-22:30 ועד ל-3 לפנות בוקר, אבל גם ביתר השעות מעניק מערך הפיקוח תשובות לאירועים נקודתיים ברחבי העיר על-פי הצורך.

בתיאום עם אגף הנוער, נבחנים בימים אלה מספר מקומות ברחבי העיר, המרוחקים ממגורים, בהם תתאפשר שהייתם של בני הנוער עד השעות היותר מאוחרות של הלילה.

כחלק מעבודת הפקחים מתבצעת הכוונה שלהם לבני הנוער לאזורים האלה, או למועדון התדר, בהם יוכלו ליהנות מפעילות מותאמת מבלי להפריע את מנוחת התושבים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון רז קינסטליך: "אנו רואים חשיבות במציאת האיזון בין פעילות בני הנוער בגנים הציבוריים לבין האפשרות לשמור על איכות חיי התושבים."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים