חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשון לציון נכנעה להפועל ר”ג

 

הפועל ראשון לציון נוצחה בסוף השבוע שישי בביתה ע”י הפועל ר”ג 2:0 במסגרת המחזור ה-22 של הליגה הלאומית. עבור ניר ברקוביץ’ זהו הפסד ליגה ראשון מאז מינויו לתפקיד המאמן

 

הכתומים לא נוצחו מאז אמצע דצמבר בליגה, ונחלו הפסד ראשון אחרי רצף של שישה משחקים בהם לא נוצחו. האורחים מר"ג עלו ליתרון סמוך לשריקה למחצית, כאשר הבלם ישראל ראש נגח פנימה אחרי יציאה רעה של שוער ראשל"צ, איתמר ישראלי.
בדקה ה-62 הכפילו האורדונים את יתרונם  משער של שחקן הרכש החדש, עוז פרץ, בבעיטה מחוץ לרחבה. חניכיו של ברקוביץ’ ניצלו מתבוסה, כשבתוך תוספת הזמן בעט חלוץ ר"ג, איתמר כהן, את בעיטת הפנדל גבוה מעל שערו של ישראלי. בתום המחזור נותרה הקבוצה מעיר היין במקום החמישי מרחק חמש נקודות מהמקום השני, כל זאת עד להשלמת משחקה של הפועל עכו. במחזור הקרוב תצפין ראשל"צ לנצרת עילית למשחק מול הלפני אחרונה בטבלה. מאמן ראשל"צ,
ניר ברקוביץ’, לא התרגש מההפסד, והודה בתקשורת כי קבוצתו לא ממש הגיעה למשחק. עוד הוסיף כי פני הקבוצה למשחק מול נצרת עילית. כדורסל - מכבי ראשון לציון המשיכה בחוסר היציבות שלה כאשר נוצחה (שבת) במחזור ה-18 של ליגת העל בכדורסל 92:77 בידי הפועל חולון הלוהטת. הבחורים של אריק שיבק נכנעו לשנייה בטבלה, שאיבדה במהלך המשחק את כוכבה, קאליף וויאט בפציעה רצינית, שתשבית אותו עד תום העונה. לכתומים היה זה הפסד תשיעי העונה, והיא מדורגת רק חמישית בליגה. שון דוסון שוב היה הבולט אצל מכבי ראשל"צ עם 21 נקודות בתוספת לשישה כדורים חוזרים.
חניכיו של שיבק נאלצו לרדוף אחרי החולונים לאורך כל ההתמודדות, ולא היה נראה שהם מסוגלים לדגדג את הביתיים. מלבד דוסון בלט מאליק ווינס אצל האורחים עם 19 נקודות, פטריק ריצ’ארד הוסיף 13 נק’ לצד שישה ריבאונדים. צ’ארלס תומאס קלע אף הוא 13 נק’ ללא הואיל. בשבוע הבא תארח מכבי ראשל"צ את מכבי אשדוד באר/טוביה הלפני אחרונה, ותוכל להתאושש מהפסדה. 
 
כדורסל נשים - הבנות של הפועל ראשל"צ גברו אמש (שני) 82:86 על אליצור חולון במסגרת המחזור ה-16 בליגת ווינר לנשים. הבנות קטעו רצף של ארבעה הפסדים. חניכותיו של רועי לזר התקרבו לכיוון הפלייאוף העליון בזכות הניצחון. שיי קלי להטה אצל ראשל"צ עם 30 נק’, 11 ריבאונדים ו-6 כדורים חוזרים. במחזור הבא תצא הפועל ראשל"צ למפגש מול הלפני אחרונה, מכבי רעננה, שהובסה ע"י מכבי רמת חן/בליך.
 
כדוריד- במחזור ה-14 של ליגת העל שנערך בסופ״ש (שישי) נוצחה מכבי ראשון לציון בביתה בידי המוליכה, מכבי ת״א, 23:30. שתי הקבוצות תיפגשנה שוב גם בחצי גמר הגביע ב-23.2. הפועל ראשון לציון הופתעה כשסיימה רק בתיקו 28:28 עם הפועל ר״ג מהתחתית. האדומים היו קרובים להפסד כשפיגרו כבר 23:18 בדקה ה-45, אולם קאמבק גדול שלה עם שער שוויון של אבישי סמולר ממש בשניות הסיום מנע הפסד מביך. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים