חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשל”צ - שישה משחקים ללא ניצחון

 

 החבורה של ניר ברקוביץ’ המשיכה לאכזב, אחרי שקצרה רק נקודה מתוך שש שהיו בקופה השבוע. מאמן מכבי ראשל”צ הטרי נכנע אחרי הארכה למכבי חיפה

 

הליגה הלאומית שוחקה בשני מחזורים תוך מספר ימים. המחזור ה-26 נפתח (שישי), כאשר הפועל ראשל״צ ארחה את מכבי הרצליה לקרב מרכז טבלה. האורחים, בראשותו של מלך שערי הליגה, ג׳ורדן פושה, עלו ליתרון משער נאה של החלוץ הצרפתי בדקה ה-21.
אוהד קדוסי מהעבר השני דאג לאזן בדקה ה-62, וקבע חלוקת נקודות בסיום, שלא ממש הועילה לאף קבוצה. לכתומים היה זה תיקו שני ברציפות, אחרי 1:1 מול עירוני נשר במחזור החולף, ועושה רושם שהיא לא מצליחה לשחזר את היכולת הטובה שהפגינה עם הגעתו של ניר ברקוביץ׳ לתפקיד המאמן. הערב (שלישי) שיחקו הכתומים מול בני לוד בחוץ , ונוצחו 3:1.
אנס דאבור העלה את הביתיים ל-0:1 בדקה ה-12, ובישר על הבאות. קדוסי, עם שערו השני ברציפות, עוד הספיק להשוות ממש בפתיחת המחצית השנייה, אולם אמיל נינו החזיר את היתרון למקומיים עם פנדל בדקה ה-63. דאבור השלים צמד אישי, וקבע 1:3 בדקה ה-73. הפועל ראשל"צ נפלה למקום ה-10 בעקבות שתי התוצאות המאכזבות מבחינתה,
ואם עד לפני חודשיים עוד פזלו בקבוצה לפלייאוף העליון ואולי גם לעלייה סנסציונית, כעת, פני הקבוצה אל עבר החלק התחתון. המרחק בינה למקום ה-14, שמוביל למבחני ההישארות בליגה, הוא רק שבע נקודות. אגב, ניר ברקוביץ’ ראה עצמו מורחק ע"י השופט אוהד אסולין, אחרי שמחה בפני הקוון על הכרטיס הצהוב שנשלף לשון מלכה.
 
כדורסלמכבי ראשל״צ נוצחה ברוממה (ראשון) ע"י מכבי חיפה 83:79 אחרי הארכה, במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל. היה זה משחק הבכורה כמאמן של שמוליק ברנר, שהחליף את אריק שיבק. לצדו של ברנר מונה דרור כהן כעוזרו. בעקבות ההפסד נפלו הכתומים למאזן שלילי, זהה לזה של חיפה, 11:10. הרבו לקלוע לראשל״צ: צ׳ארלס תומאס ומאליק וויינס 15 נק׳ כל אחד, שון דוסון 13 נק׳ ו--10 ריבאונדים. עודד ברנדווין במשחק הבכורה שלו בכתום סיים עם 11 נקודות.
הכתומים מדורגים במקום השמיני עם 31 נק׳, בזמן שעירוני נהריה התשיעית, עם כמות נקודות זהה, אורבת להזדמנות להשתחל לפלייאוף העליון. ביום ראשון תפגוש האלופה את מכבי ת״א למשחק חוץ קשה. בנושא אחר, קמרון לונג, שחקנה של סטיאווה הרומנית בן ה-28, חתם בקבוצה ויחזק את הכתומים. לונג הובא כמענה לפציעותיהם של פטריק ריצ׳ארד ואבי בן שימול. 
 
כדורסל נשים - הפועל ראשל"צ שרדה בליגת העל. אמש (שני) נערך המחזור האחרון בפלייאוף התחתון של ליגת אתנה, ונקבע כי היורדת היא הפועל פ"ת. המלאבסיות נוצחו במשחק המכריע ע"י מעגן מיכאל, 80:72, ונשרו לליגה הלאומית. הכתומות סיימו במקום השביעי עם 24 נק’. שישה ניצחונות ב-18 מחזורים הספיקו לקבוצה כדי להמשיך להימנות עם הקבוצות הבכירות בארץ.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים