חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ת”א הייתה גדולה על הפועל ראשל”צ

 

הכתומים שהתחדשו פגשו את האדומים שירדו מליגת העל במחזור הפתיחה בלאומית. איווניר וחבורתו שחררו בסיום המשחק הצהרת כוונות לליגה כולה אחרי ניצחון משכנע

 

הפועל ראשל"צ מודל 2017/18 עברה מתיחת פנים. אמנם המאמן, ניר ברקוביץ’, נותר על כנו, אולם לא מעט שחקנים באו והלכו, והציפייה בקרב המועדון הכתום היא לא פחות מהשתלבות בפלייאוף העליון. העונה החולפת נפתחה אמנם בצורה טובה, אך ככל שחלף הזמן דעכו שחקני ראשל"צ לתוך הפלייאוף התחתון, ואף היו שלבים מסוימים בהם סכנת ירידה לליגה השלישית לא נראתה רחוקה כל כך.

אוזצ’קו אוגו מהפועל עפולה, יקיר שינה,שלומי אביסידריס, ג’ורג’ אמסיס וגיל יצחק הם מהבולטים ברשימת החיזוק של ניר ברקוביץ’, שעשויים להצעיד את הקבוצה מעיר היין למחוזות אחרים מאלו שהורגלו להם האוהדים בכתום בשנים האחרונות. לא מעט טרוניות ואי נחת נשמעו מקרב הקהל כלפי הבעלים אייל ברקוביץ’ והתנהלותו לאורך השנים מאז שתפס את המושכות על המועדון.

אמש (שני) ארחה הפועל ראשל"צ את הפועל ת"א במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית. 0:0 הייתה תוצאת המחצית, כזו שנטעה אופטימיות בקרב הקהל הכתום, אך כבר עם פתיחת המחצית השנייה עידו אקסברד העלה את האורחים מת"א ליתרון 0:1. גיא בדש וג’וזף גנדה הוסיפו עוד שני שערים בדקות ה-70 ו-73 כדי להעניק שלוש נקודות ליגה ליורדת הטרייה מליגת העל בתחילת המסע בדרך חזרה לליגת העל.

הפועל ראשל"צ תנסה לתקן את הרושם כבר ביום שישי הקרוב במשחק החוץ בירושלים מול הפועל קטמון, שבעצמה נחלה הפסד במחזור הפתיחה.

כדורסל

מכבי ראשל"צ ממשיכה לעבות את הסגל לקראת העונה הקרובה. הכתומים יחד עם המאמן שמוליק ברנר החתימו את מארק טולפסן (2.06 מטר), ששיחק אשקד באסטוניה. טולפסן נחשב לקלעי שלוש טוב ויציב עם למעלה מ-40% ממוצע עונתי מהטווח הזה. 

טולפסן האמריקאי מצטרף לצמד הזרים החדש, ג’ייסון סיגרס ודרו קרופורד, בעוד שהקבוצה יכולה לצרף עוד שני זרים נוספים. בגזרת הישראלים ניתן למצוא את ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון, עודד ברנדווין ויניב סולומון. יריב יצקן, שחקן העבר, מונה לעוזר המאמן של שמוליק ברנר. 

כדוריד

מכבי ראשון לציון פתחה בהכנות רשמיות לקראת העונה הקרובה. אלופת המדינה גברה (שישי) על מכבי קריית מוצקין 26:32. במחצית התוצאה הייתה 12:16 לראשל"צ. הזר החדש, לואיספה, בלט עם מספר אסיסטים לא מבוטל, להם הוסיף חמישה שערים. בר מסורי עם שישה שערים הוביל את הכובשים, כשגם מתן גולץ ודור קלדרון להטו עם חמישה שערים כל אחד.

ב-25.9 תיפתח ליגת העל בכדוריד, כשבמחזור הפתיחה תתארח מכבי ראשל"צ אצל מ.כ. חולון, וכבר במחזור השני ייערך הדרבי הגדול של ראשל"צ, מכבי מול הפועל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים