חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  24 – 30 באוגוסט 2018

 

 הורוסקופ: 10 – 16 באוגוסט 2018התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  24 – 30 באוגוסט 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  24 – 30 באוגוסט 2018

 

טלה

תקופת מזל בתולה עשויה להדגיש תקופה מאומצת, וכבר חשים שמתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד, מומלץ לכן להירגע ולנוח ולהתרחק מכל אלמנט מלחיץ ומגביל, זאת כדי לא להקצין בעיה אישית או בריאותית מטרידה שעלולה לפגוע בביטחון העצמי שלכם. ימים רביעי-חמישי: זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות פלטפורמה הולמת לביטוי. גלו ערנות לסביבה שלכם.

שור

הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט יותר מתמיד. מיקום השמש במזל בתולה עשוי להשפיע על רובכם לטובה, מצבכם הגופני והנפשי ישתפר ותתחילו בהדרגה בהמשך החודש להתאושש מכל מה שחוויתם לאחרונה. שינוי שגרה ישפיע עליכם לטובה. יש אפשרות לתכנן נסיעה או ביקור במקום שאתם אוהבים ובין אנשים שמעוררים בכם עניין. שינוי שגרה ישפיע עליכם לטובה.

 תאומים

מיקום הכוכבים עשוי להשפיע במהלך החודש על ענייני הבית והמשפחה. מצב זה עשוי לגרום למתח בעבודה או ביחסים בתוך המשפחה. הדברים לא יחזרו לקדמותם, אם לא תפיקו לקחים. קושי זה נועד לרמז על כך שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו ועליכם לשנות את דרככם, תוך גיוס אחריות, רצינות וגישה ריאלית יותר. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם.

 סרטן

כניסת השמש לבית התקשורת והנסיעות שלכם (במזל בתולה) לתקופה של חודש עשוי לרמז על התבוננות יסודית ופרקטית ועל תקשורת עניינית ותכליתית. יהיו הזדמנויות להיפתח לדברים חדשים, וההחלטות לטווח הארוך מבוססות בעיקר על עובדות והתמקדות בפרטים. קשרים זוגיים/רומנטיים ילהיבו מצד אחד, אך עלולים לאכזב מצד שני בשל נטיית הצד השני לחוסר יציבות.

 אריה

הירח המלא במחצית הראשונה של השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. מומלץ לגלות עירנות וזהירות, במיוחד במה שקשור לרעיון אידיאליסטי. מיקום כוכב ונוס במזל מאזניים עשוי לרענן צדדים יצירתיים ועסקיים, כמו גם השראה וכריזמה, תיהנו מהזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, ומי שבורך בביטחון עצמי והעזה, יכול לנצל את המומנטום.

 בתולה

מיקום השמש במזלכם במהלך החודש הקרוב עשוי לחזק אתכם. המחצית הראשונה של השבוע עשויה להדגיש קשרים. מצד שני, תוך כדי מגעים עם אנשים, עליכם להימנע מהנטייה לעוגמת נפש, ייתכן בשל עימות, שבמהלכו כל צד עלול לומר דברים שאחר כך יתחרט עליהם. נקטו מדיניות של ריסון וביקורת עצמית. דיבורים חסרי טקט כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכות היחסים שלכם.

 מאזניים

בחודש שמקדים את יום הולדתכם אתם עייפים וחסרי מרץ. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות. המחצית הראשונה של השבוע עשויה להדגיש את העייפות והמתח שלכם. ונוס במזלכם עשוי להיטיב עימכם. עם זאת, חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם, שלא תמיד זהים לאינטרסים המשותפים של אחד הסובבים אתכם.

 עקרב

תקופת מזל בתולה מדגישה את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים ובקרוב מאוד נראה כבר את תחילתה של אנרגיה שונה ועשייה מסוג אחר. זהירות: מי שנמצא בתוך קשר קבוע עלול להרגיש שבן הזוג חש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת מרווח נשימה. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר. שימו לב לדאגה לנוכח אילוצים פיננסיים והסיכונים הנלווים להם. גלו זהירות ואחריות.

 קשת

התקופה מדגישה ענייני פרנסה וקריירה מול משפחה, מצב שעשוי לסחוף לכעסים ולתסכולים. ענייני כספים עושים רושם ביקורתי ונוקשה, שדורש מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. טיפ השבוע: אתם נוטים לסבול מאי שקט בשל בעיה מציקה שפוקדת אתכם לאחרונה. שמרו על טאקט וזהירות, כל מילה שלא במקומה או טון חריף מדי עלולים לעורר ויכוח לא רצוי.

 גדי

זוהי תקופה של הישגיות והתייחסות לכישרונכם. לא רק הקריירה חשובה, אלא גם האנשים שתפגשו דרך מקום העבודה חשובים לצורך העניין. טיפ השבוע: ייתכנו הצעות לשיתוף פעולה עסקי או חברתי. לבני המזל שביניכם ייתכן במהלך השבועות הבאים שינוי במעמד בתהליך הדרגתי שיביא לתמורה משמעותית. מצד שני, היו ערניים לנעשה סביבכם.

 דלי

זוהי תקופה מאומצת שבה תרגישו צורך לנוח, לאסוף כוחות ולהירגע. ענייני כספים והשקעות, או תוספת של עבודה ומחויבויות יאלצו אתכם להקדיש את מרב המאמצים והמחשבות למציאת פתרונות מעשיים, אבל המאמץ שתשקיעו עוד יוכיח את עצמו. כוכב ונוס עשוי להיטיב עימכם בענייני חו"ל ונסיעות. מישהו יהיה מעוניין ליצור קשר. לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור.

 דגים

זהו שבוע שבו כולם רוצים להשליט את רצונם על אחרים, ועם הצורך להתנער ולהשתחרר משתלטנות וכפייה, בענייני זוגיות או קריירה. מי שעובר משבר יכול להתחיל לתקן כל מה שדורש שינוי תוך מחשבה על הטווח הרחוק. קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל אתכם כאחד. אל תיסחפו, יש נטייה לשחק ברגשותיכם. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים