חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ:  29 במרץ - 4 באפריל 2019

 

תקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי :  29 במרץ - 4 באפריל 2019

 

טלה

זוהי תקופה של תנאים נוחים ומבטיחים יותר, אך הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. דבר לא יקרה מיד, אלא בתהליך הדרגתי, שכרוך גם בעבודה ובהשקעה מצידכם, במיוחד בענייני מעמד וקריירה. ביום ראשון עובר כוכבכם מארס למזל תאומים (שם ישהה עד אמצע חודש מאי) מיקום המתייחס לתקשורת ולנסיעות. הרשו לעצמכם גם להתנהל בניחותא בלי לרוץ ולמהר.

 

שור

כושר ההתמודדות שלכם ירוד ולחצים נפשיים עלולים להשפיע עליכם ולגרום למצבי רוח. הדרישות שלכם מעצמכם גבוהות במיוחד, וייתכן שאינכם מאפשרים לעצמכם את המנוחה שלה אתם זקוקים. הבית החברתי שלכם עמוס בכוכבים, מה שיכול להצביע על פופולריות, וכדאי לצאת ולהכיר אנשים חדשים. גם היכרויות דרך האינטרנט יתאימו לתקופה זו.

 

תאומים

הכוכבים מעניקים לכם פיקחות ויכולת לבטא את עצמכם. התקופה מחזירה לחייכם את הצד החברתי האהוב עליכם. אנשים יחבבו אתכם וזה יעזור גם בראיונות עבודה ובהופעות לפני קהל. אירועים ומפגשים שונים, יהיו לחם חוקכם בחודש הקרוב, וכדאי להיות מודעים ומוכנים. מצד שני, היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם ועימות ישיר או מריבה עלולים לפרוץ לפתע.

 

סרטן

החודש הקרוב חשוב לעסקים וקריירה, ומומלץ להיות ערניים למה שקורה ולדאוג לשמור על האינטרסים שלכם, כדי שלא ינצלו את טוב ליבכם ואת האמון שלכם בזולת. מערך הכוכבים בשמיים מאפשר עשייה ברוכה בתחומי היצירה. במקביל, יש להימנע ממצבים המזמנים התגרויות, במיוחד אם קיימת תחושה של מתח ואיום. כדאי להימנע מלשפוט במהירות את הזולת ולהאשימו.

 

אריה

אתם רוצים מאוד להתעסק בפעילות שתזרים דם מחודש בחייכם. אלה מכם שנוסעים לחו"ל ייהנו ממפגשים מהנים ומחוויות מרגשות, וקשרים מכל סוג יעוררו בכם תקווה וציפייה. לכן כדאי להפסיק את מה שאבד עליהם הכלח ולהגביר את העצמאות על ידי עיסוק בדברים חדשים, או רענון הקיים. התפרצות עלולה לפתוח מריבה לא רצויה לכם ולכן שימרו על קור רוח.

 

בתולה

ימים אלה חשובים, רגשית, עסקית וחברתית. התקופה מיטיבה עימכם, אם כי אצל חלק מכם גוברים המתח והלחץ. התקופה תיצור תנאים טובים בכל הנוגע ליכולתכם להתחיל במשהו שקשור לכספים, לקריירה ולמעמד. לפרויקטים שיתחילו עכשיו יש סיכוי טוב להגיע לתוצאות המקוות, בתנאי שיש בהם יוזמה והעזה. כספים יגיעו ובאותה מהירות גם יתבזבזו.

 

מאזניים

אתם נמצאים באנרגיה שמזמינה דברים חדשים. כדאי להיות מוכנים ומודעים גם לתוך חודש אפריל. זהירות: תחושה לא נוחה של בלבול ואי וודאות עלולה ללוות אתכם במקום העבודה בגלל יחסים עם אדם שעובד איתכם. אי הסכמה או ויכוח עלולים לגרום לכם נזק. נסו להימנע מעימות גלוי. רגשות: השבועות הבאים מרמזים על הזדמנות לקדם את נושא הזוגיות.

 

עקרב

התקופה הנוכחית מצביעה על הזדמנויות להגשמה מקצועית. בני המזל הנמרצים והשאפתניים יוכלו להשתמש בכושר ביצוע ולהשקיע אנרגיה רבה בדברים בונים. זכרו: זו השנה שבה אתם בונים דברים משמעותיים, ואלה החודשים שבהם זה באמת קורה. אלה שישכילו לשחק את המהלכים הבאים שלהם נכון, ותוך בקרה ואיפוק, צפויים להצלחה. ענייני רגשות מבטיחים.

  

קשת

אתם בתקופה יצירתית ופורייה, שמאפשרת לכם להוציא לפועל רעיונות, למצוא פתרונות מקוריים לבעיות, ליצור המשכיות ולהתקדם, גם כשהדברים בשטח נראים אחרת. אפשר לחשוב ברצינות ובאחריות על פרויקט הקשור לטווח הרחוק. הסתגלות מהירה מלווה באומץ והעזה יביאו לתוצאות טובות ומפתיעות – כלומר, שלתכנון ולבנייה לטווח הרחוק יותר יש סיכוי טוב להצליח.

 

גדי

יום שישי עשוי להיטיב עמכם. כדאי לצאת מהשגרה על ידי היענות חברתית. בעבודה: שימו לב, היחסים עם הסביבה עשויים להיות רגישים ומתוחים. כדאי לחשוב היטב לפני שכועסים, מאשימים ומותחים ביקורת. אפשרויות חדשות עולות בתחום המקצועי, אך חוש המציאות שלכם אינו מניח לכם להתפתחות להבטחות שאינן מבוססות על נתונים מוצקים. בינתיים, נסו לאסוף יותר מידע.

 

דלי

התקופה מזמנת אנרגיה אתגרית ותוך כדי תמצאו דרך להתקדם ולהתפתח, או להשתלם בשטח המושך אתכם. כדאי להתמסר לעשיית הדברים המעניינים אתכם, ובין השאר לבטא את רגשותיכם ורעיונותיכם. לאמנים ביניכם מצפה תקופה פורייה, שבה יגדלו ההשראה ויכולת הביטוי שלכם. כספים: ימים אלה ישפיעו לטובה על ההכנסות שלכם. עצה בונה: חשוב להיות ריאליים.

 

דגים

ימים אלה חשובים לקידום פרויקט אידיאליסטי, אך תכליתי. המישור החברתי יודגש, לצורך כך תיפגשו עם אנשים שיוכלו לקדם אתכם. רגשות: ונוס במזלכם מביאה איתה רגשות חמים, פרגון וסיוע. נוכחות באירועים או בפני קהל תמשוך אליכם את מרב תשומת הלב. יחד עם זאת, קל ליפול למלכודות של מחמאות והבטחות שווא, ותנודות חדות ורגשות סוערים יתלוו לקשרים הרומנטיים.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים