חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

6 שיקולים שחשוב לקחת בחשבון בתהליך שילוח לישראל

 

במהלך שילוח לישראל, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים; הנהלים הרבה יותר מורכבים בהשוואה לשילוח בתוך ישראל. יש תקנות מותאמות אישית שחשוב להקפיד עליהן וכמות עצומה של ניירת שיש להסדיר. וזה לא הכול. יש להתחשב גם בעלויות המשלוחים ובזמן שיידרש עד שהמשלוח יגיע מיעדים שונים בחו”ל לארץ

 

במהלך שילוח לישראל, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים; הנהלים הרבה יותר מורכבים בהשוואה לשילוח בתוך ישראל. יש תקנות מותאמות אישית שחשוב להקפיד עליהן וכמות עצומה של ניירת שיש להסדיר. וזה לא הכול. יש להתחשב גם בעלויות המשלוחים ובזמן שיידרש עד שהמשלוח יגיע מיעדים שונים בחו"ל לארץ.

חברת שילוח ולוגיסטיקה בקיאה במידע הנדרש לתהליכי שילוח לישראל, ומסייעת לחברות וארגונים לוודא שהתהליכים מוסדרים כשהם מחליטים לשלוח מוצרים מחו"ל לישראל. עשרת השיקולים העיקריים שיש לזכור במהלך שליחת משלוחים מחו"ל לארץ הם אלו:

  1. תקנות מותאמות אישית

השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון בתהליך שילוח לישראל הוא התאמה אישית של התקנות. כל המוצרים שנשלחים בינלאומית, ללא קשר לאמצעי המשלוח, נדרשים לעבור במכס. 

חשוב גם להקפיד למלא את הניירת המתאימה, והטפסים המותאמים אישית לישראל ולמדינה ממנה המוצרים נשלחים.

  1. עמלות בהתאמה אישית

שילוח לישראל כרוך בתשלום. בהתאם לערך המוצרים ולמדינה ממנה הם נשלחים, העמלות משתנות מאוד. 

יש לשלם יותר עמלות אם המוצרים שלכם יקרים, ולכן יש לבדוק את שיעורי העמלות המותאמות אישית של המדינות השונות לפני משלוח המוצרים לארץ.

  1. תעריפי שילוח לישראל

תעריפי שילוח לישראל כוללים את דמי המשלוחים שנגבים על ידי חברת השילוח המשלוחים והמיסים הנוספים החלים על מוצרים מסוימים. עבור תעריפים אלו, יש לבדוק מספר חברות שילוח ולוגיסטיקה והתעריפים שלהן. 

לחברות שמספקות משלוחים לישראל רק ממדינות מסוימות, יש מחירים שונים בהשוואה לחברות שמספקות שירותי שילוח בינלאומי ברחבי העולם.

  1. זמן המשלוח

במהלך שילוח לישראל, חשוב מאוד לקבוע את התאריך בו המשלוח עתיד להגיע לארץ ולתכנן את המשלוח בקפידה. בשילוח בינלאומי, יש הרבה יותר סיכויים שהמשלוח שלכם יתעכב. במדינות מסוימות, אפשרות שילוח בינלאומי בן לילה לא תהיה זמינה כלל. 

חוץ מזה, בהתאם לחבילות שאתם שולחים לארץ, גם האישור המותאם אישית עשוי להימשך זמן רב, לכן חשוב להיערך בהתאם עם נציגי חברת שילוח שמטפלים בלוגיסטיקה של העברת המשלוחים שלכם לישראל ביעילות ובפרק הזמן המהיר ביותר.

  1. אריזת משלוחים

בהתאם למדינה ממנה נשלחים המשלוחים שלכם, יש להקפיד על אריזה מתאימה, כלומר, לארוז את הסחורה בקפידה ולסמן אותה באופן מדויק.

אם אינכם בטוחים מה לעשות, מומלץ לשכור שירותי חברת שילוח ולוגיסטיקה שמטפלת גם באריזות.

  1. שיטות שילוח בינלאומי

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שיטת השילוח הבינלאומי המועדפת, שכוללת בעיקר שילוח ימי או אווירי. בהחלטה זו, יש לקחת בחשבון שלושה מרכיבים; זמן, עלות ומוצרים. 

שילוח אווירי מהיר ביותר, אבל יקר. שילוח ימי, לעומת זאת, זול למדי אבל לוקח הרבה יותר זמן. חשוב להבין גם ששילוח ימי בדרך כלל אינו מתאים לפריטים עדינים אשר אינם מתאימים להובלה במכלי מטענים סגורים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים