חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

מזכרת מושלמת שכל אחד ישמח לקבל

 

ברגעים משמחים ומרגשים בחיים אנו מחפשים לתת לאדם היקר לנו מתנה מיוחדת עם משמעות, מתנה שתרגש אותם כל הזמן. כל אדם הוא מיוחד, וכך גם המזכרת האישית שאנו נותנים

 

ברגעים משמחים ומרגשים בחיים אנו מחפשים לתת לאדם היקר לנו מתנה מיוחדת עם משמעות, מתנה שתרגש אותם כל הזמן. כל אדם הוא מיוחד, וכך גם המזכרת האישית שאנו נותנים. 

כל אחד מאתנו התלבט איזה מתנה להעניק למשפחה לבת זוג לחבר כמתנה ליום נישואין, ליום אהבה, לחג, או סתם כי בא לנו לתת. המתנות הסטנדרטיות הן בדרך כלל בושם נעים, זר פרחים מפואר, בונבוניירה איכותית, פריט נוי ועד לבגדים. שום מתנה היא לא באמת אישית ומכילה מחשבה. 

מתנה עם תמונה אישית אכן היא הפתרון המושלם. זאת מתנה שימושית מלאה ברגש עם זיכרון מתוק שיישאר איתם תמיד

איך בוחרים מתנה אישית למישהו שאוהבים:

קודם כל כדאי לבחור תמונה מיוחדת שמתעדת סיטואציה מרגשת, רגע מצחיק שרק שלכם או אירוע שזוכרים לטובה. בחירת תמונה אישית היא לא סתם, כמו שכבר אמרנו היא מעניקה המון רגש וערך מוסף, שכל אחד ישמח לקבל. אנו ממליצים לצרף למתנה ברכה או משפט שיתאים לתמונה אם זה כחלק מההדפסה או כברכה נפרדת וירגש את מקבל המתנה. מתנות אישיות הללו מתאימות לכמה רגעים שאנו חווים בחיים ורוצים לזכור למשל : 

מתנה לגיוס -

הגיוס הוא פרק חדש ומשמעותי בחיים שלנו. אדם קרוב אליכם מתגייס ואתם מחפשים לו מתנה מיוחדת שתלווה אותו במהלך השירות.

בדיגיטל גיפט תוכלו למצוא פריט שימושי שניתן להדפיס עליו תמונות אישיות של כל מי שאתם אוהבים ומעריכים עם אפשרות להוסיף ברכה מרגשת שלא ירגיש לבד. הנה כמה דוגמאות למתנות שמשלבות גם מתנה שימושית וגם כפריט אישי ומרגש : הדפסה על מצעים עם תמונה אישית והקדשה, מגבת רחצה, חלוק מגבת, סל כביסה דסקית עם הקדשה, כוס תרמי ועוד...

כדאי מאוד להשקיע במתנה ולעשות זאת מהלב, כשחייל או חיילת נמצאים רחוק מהבית ורוצים להיזכר באנשים שאוהבים אותם הם יוכלו להסתכל על המתנה שלכם, ולהפיג את הגעגוע, ובכך יעלה להם חיוך על הפנים ויחזק אותם למשך כל תקופת שירות הצבאי. 

מתנה ליום אהבה -

יום האהבה הלועזי Valentine’s Day , ויום האהבה העברי שחל בט"ו באב מסמל את האהבה והרומנטיקה, זה בדיוק הזמן לפנק במתנות את הבן / הבת זוג שלכם ולהראות להם כמה שאנחנו אוהבים ומעריכים אותם. 

הדרך הנפלאה להביע רגש, היא מתנה עם תמונה אישית של בני הזוג, הילדים, או המשפחה. כל אחד ישמח לקבל מתנה מיוחדת כזו, שמחזקת את האהבה ואת מערכת היחסים בין בני הבית. לדוגמא :

  • הדפסה על כרית פרווה בצורת לב / מרובע במגוון צבעים 
  • דובי עם חולצה בהדפסה אישית במגוון גדלים 
  • הדפסה על מחזיק מפתחות
  • הדפסה על קריסטל לב איכותי עם מעמד
  • הדפסה על אבן בזלת במגוון צורות : לב מלבני ומרובע
  • הדפסה על כוסות 
  • הדפסה על בלוק עץ
  • הדפסה על זכוכית
  • הדפסת תמונות על קנבס ועוד...

טיפ חשוב מאתנו, מומלץ לסדר את המקום שמעניקים את המתנה עם אביזרים רומנטיים ומרגשים כמו פרחים, שוקולדים לבבות, בלונים, נרות, פוטפורי - עלים יבשים, כוסות ובקבוק יין. דברים אלו מעצימים את אפקט המתנה . 

לסיכום :

מתנות מודפסות בהתאמה אישית הן מתנות מרגשות יותר מאשר מוצרים ללא תמונה והקדשה. כשבוחרים מתנות מודפסות אנו מתעדים ויוצרים זיכרון נפלא. זיכרון מרגש עם תמונה של כולם ביחד, רגע שלכם עם הבן/הבת זוג  או מהטיול המשפחתי שהכי נהניתם וצחקתם. וככה נוצרת מזכרת מרגשת ואישית וגם מתנה שימושית.

מתנות כאלו מתאימות בכל מיני סיטואציות בחיים: גיוס לצבא, ליום אהבה, לימי הולדת, מתנות פרידה, ליום נישואין, וכל זמן שתרצו לתת מתנה שמנציחה זיכרון יפה מימים טובים ומאושרים.  

קרדיט תמונה: digital gift

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים