חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

והעיר ראשון לציון צהלה ושמחה

 

פסטיבל הצחוק וההומור על שם ספי ריבלין ”צוחק מי שצוחק ראשון”, מופעים פתוחים לכלל הציבור, כוכבי הילדים הכי נחשבים, חגיגה של תחפושות, מוסיקה סוחפת, שלושה ימים של כייף אמיתי בכל רחבי העיר * מתי כבר יגיע הפורים הבא?

 

אלפי משתתפים בחגיגת פורים לרווחת תושבי העיר. על בימות העיר עלו כוכבי הילדים בשלוש במות (גן המושבה, הגן בעברית ופארק השקמה), ושימחו את הילדים והוריהם. ילדי להקות החברה העירונית, מתקנים מתנפחים וסדנאות יצירה הוסיפו צבע ועניין לשלל האירועים בעיר.

פסטיבל "צוחק מי שצוחק ראשון" על שמו של ספי ריבלין העניק לתושבים אתנחתא קומית משגרת היום יום והניב תכנים איכותיים ומשעשעים מעולם הקומדיה וההומור.

ראש עיריית ראשל"צ, דב צור: "אני שמח שבחרנו להנציח את זכרו של ספי ריבלין בפסטיבל שיעלה חיוך על פניהם של תושבי העיר והמבקרים בה. ספי היה איש מצחיק מאוד , ידיד אישי שלי, חבר מועצה ואזרח מעורב ואכפתי. כל חייו תרם לעיר הולדתו ולתרבות הישראלית."

חברת המועצה, מחזיקת תיק התרבות, קרן דנה-ג’דה, אמרה: "כוכבי הילדים הגיעו וחגגו איתנו בשלוש בימות, אבל הכוכבים האמתיים היו הילדים שהגיעו מחופשים והפכו את החג להפנינג רצוף ומלא שמחת חיים."

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף: "כמדי שנה, הבאנו לעיר את מיטב כוכבי הילדים. חשוב היה לנו להעניק כניסה חופשית לאירועים רבים כדי שכולם, מקטן ועד גדול, ייהנו מאירועי החג הססגוניים".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים