חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נשף סיום י”ב: חולמים על זה 12 שנה

 

שמלות ערב, תספורות ואיפור במאות עד אלפי שקלים נוספים על דמי כניסה גבוהים לנשפי הסיום של בוגרי י”ב מתיכון אמירים בראשון לציון.

 

ההתרגשות רבה מאוד בקרב בני ובנות מחזורי י"ב המסיימים בחודש הקרוב את לימודי התיכון. האירוע המתוקשר יותר בעיר (או בכלל) הולך להיות זה של ביה"ס תיכון ’אמירים’ או בשמו מקיף ה’. ה ’נשף’ המכונה `prom` בדיוק כמו בחו"ל תוכנן בקפידה ועתיד להתקיים לאחר כבוד באולמי ’הרמוניה בגן’ בצומת כנות ביום א’ הקרוב ב 19/6 בהשתתפותם של מאות תלמידי השכבה.

אולמי הרמוניה בגן

את האירוע המכונן ארגנו שני תלמידים דומיננטיים מהשכבה.דמי השתתפות לתלמיד יגיעו עד לסכום של 350 ₪. בנות השכבה ירחיקו לכת עד תל אביב אל סלוני תסרוקות כדוגמת אריאל אהרון וישקיעו בעיצובי שיער ותסרוקת ממיטב כספן סדרי גודל של 300 – 600 ₪. איפור, אצל המאפרת דנה דנקר בעלות של 200 – 500 ₪.

הבנות אף משקיעות בקניית שמלת ערב מושקעת בסכומים הנושקים ל 1,000 ₪ והכוכבות הגדולות של הערב יאלצו אף לתפור שמלות לכבוד היום המיוחד בסכומים שנעים בין 1,500ל 2,500 ₪. לימוזינות תאסופנה קבוצות של 10 משתתפים לרכב בעלות של כ 1,500 ₪ לכיוון.

איסוף בלימוזינות
על האירוע יתקלט D.J. panda הידוע.

בקיצור, משעמם לא יהיה, הולך להיות שמח מושקע ושווה מאוד וכל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על האפטר פארטי. ההשקעה באירועים מן הסוג הזה הולכת וגדלה משנה לשנה ומנהג ה ’נשף’ הולך ותופס תאוצה בקרב השמיניסטים שמסיימים את שנות הלימודים ומצפים ליום הגיוס הקרב.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים