חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הובלות קטנות – לא חייבות להיות צרות גדולות

 

לעבור דירה או להעביר משרד זה תמיד עניין גדול שדורש תכנונים ותיאומים עם בעלי מקצוע ונותני שירותים שונים. מעבר שכזה הוא מעבר שמתכוננים אליו מראש ובוחרים בשבילו תאריך מתאים

 

לעבור דירה או להעביר משרד זה תמיד עניין גדול שדורש תכנונים ותיאומים עם בעלי מקצוע ונותני שירותים שונים. מעבר שכזה הוא מעבר שמתכוננים אליו מראש ובוחרים בשבילו תאריך מתאים ומספיק רחוק שישאיר לנו מספיק זמן לתכנן ולסגור את כל הפינות ולהיות מוכנים וארוזים ביום המיוחל להובלה שתגיע. כל זה נכון כשמדובר במעבר גדול ומשמעותי– לזה אתה יודע להתכונן, אבל מה אם עכשיו אתם זקוקים למספר הובלות קטנות כי בדיוק רכשתם סלון חדש באתר יד שנייה ותנאי העסקה כוללים איסוף עצמי של הסחורה?

הובלות קטנות, ממש בקטנה

הובלות קטנות– איך זה עובד? מניסיון של כולנו אנחנו יודעים להעריך כמה זמן ייקח לנו וכמה תעלה לנו הובלה של דירה, או הובלה גדולה אחרת.לרוב, מדובר בעניין של כמה שעות עבודה ואלפים בודדים של שקלים, אז יגיעו כמה סבלים שריריים ויעמיסו את כל חיינו על משאית גדולה ויפרקו אותם במקום חדש. אבל כשמדובר על הובלות קטנות של סלון או מכונת כביסה לרוב אין לנו מושג איך זה עובד. אז ככה, זה לא אמור להיות סיפור גדולולא תמיד צריך משאית גדולה והרבה פועלים. לרוב, רכב מסחרי גדול או משאית קטנה המיועדת למטרת הובלות קטנות תספיק.

אז הובלות קטנות לא חייבות להיות צרות גדולות. כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את העניין בשלום הוא: לחפש באינטרנט או לקבל המלצה מחברים על מוביל קטן ואמין שיש לו רכב מתאים בגודל והוא יכול להיכנס ולצאת ממקום ההובלה ולקחת את הסלון או את מכונת הכביסה שקנינו מהבית או מבית העסק. כמו כן, כמובן שיש לתאם עם המוביל את היום והשעה המדויקת ככל שניתן ולבקש ממנו להגיע בזמן. לסיום, כמובן שמומלץ לסכם את המחיר מראש  ולוודא שהמוביל מבין את היקף ההובלה הנדרש, על מנת שלא יופתע ויבקש להעלות את המחיר.

טיפ נוסף– כשמדוברבהובלות של פריטים קטנים, רצוי לארוז היטב את המוצר כדי שלא יקרה לו כלום במהלך ההובלה וכך לא תצטרכו לשלם תשלום נוסף על הוצאות אריזה שאותן ניתן לקבל כשמזמינים הובלות קטנות.

הדברים שחשובים באמת

אחרי הכל, הובלות קטנות הן לא באמת עניין גדול, פשוט כל מה שצריך הוא לדעת להזמין את המוביל המתאים– כזה שנחשב מומחה להובלות מסוג זה. אז כל מה שנשאר לכם  עכשיו זה לבדוק שהצבע של הסלון שקניתם מתאים לצבע של קירות הבית ולשולחן שפעם קיבלת מחמתך ואשתך לא מוכנה לוותר עליו, כי אם זה לא יהיה כך אתה תמצא עצמך בצרות גדולות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים