חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשון לציון לשמינית גמר

 

הפועל ראשון לציון הפתיעה את מכבי נתניה ועלתה לשמינית גמר,  אך בכדור סל הם נוצחו על חודה של נקודה 

 

צמד נצחונות של הכתומים בכדורגל בתוך פחות משבוע
 
כדורגל- עושה רושם שמאז חילופי המאמנים של אייל ברקוביץ׳ הכתומים בקו עליה ברור. בפרק זמן של פחות משבוע השיגו הכתומים צמד נצחונות מרשים אחד בגביע המדינה והשני בליגה. הבחורים של ניר ברקוביץ׳ (ששיחקו בלבן) חוללו מיני הפתעה כאשר גברו על מוליכת הליגה הלאומית, מכבי נתניה, בביתה 2:1 במסגרת סיבוב ח׳ בגביע, והעפילו לשמינית הגמר. נס זמיר הבקיע צמד לראשל״צ במשחק שנכנס להארכה. יש לציין כי הקבוצה מעיר היין שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-70 לאחר הרחקתו של יקיר שינה בצהוב שני. 
הפועל ראשל״צ תיתקל במשוכה גבוהה בשמינית הגמר כשתתתמודד לקראת סוף החודש (24.1) מול הפועל חיפה בחוץ. 
גם הליגה הלאומית האירה פנים לכתומים שגברו במחזור אמצע שבוע (ג׳) על הפועל עפולה של אייל לחמן 2:0 בעפולה. גם הפעם היה זה שחקן אחד אמון על שני השערים, מדובר בחלוץ הקבוצה אוהד קדוסי שכבש בדקות 32 (פ) ו-46. בעקבות הנצחון טיפסה ראשל״צ למקום החמישי, ופתאום המקום השני כבר בהישג יד. הפער בין המקום החמישי לשני עומד על שמונה נקודות בתום המחזור ה-18. 
 
הכתומים הפסידו על הבזאר
כדורסל- לצד נצחונות נאים בליגת האלופות נוצחה מכבי ראשל״צ (ש׳) בליגת ווינר ע״י האדומים של הפועל ת״א. הכתומים הפסידו ממש עם הבאזר על חודה של נקודה 86:87, לא לפני אחת הדרמות הגדולות שראינו השנה בליגה. 1.2 שניות לסיום אלאנדו טאקר התל אביבי מעלה בשלשה קשה מהפינה את האורחים ליתרון נקודה. מאליק ווינס לקח את הכדור ומאזור מחצית המגרש קלע סע מדהים, שלאחר מספר דקות של בדיקת חוקיות הסל ע״י אנשי המשרוקית, לא אושר למגינת ליבם של הכתומים. ווינס הוליך את האלופה עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים, צ׳ארלס תומאס בלט אף הוא עם 15 נק׳ ולא פחות מעשרה ריבאונדים. פרט פיקנטי היה המפגש של מארק ליונס, אקס מכבי ראשל״צ, שלהט אצל האדומים עם 27 נק׳.
כמה ימים לפני המפגש בליגה חייכו בקבוצה מעיר היין עם נצחון חשוב על אומנה ונציה במסגרת ליגת האלופות. ראשל״צ גברה 79:61 מרשים על האיטלקים ועומדים על מאזו 6:5. בזכות הנצחון חניכיו של אריק שיבק נמצאים בעמדת זינוק טובה לעליה לשלב הבא. ג׳אבון מקריי הצטיין עם 24 נק׳ ו-13 כ״ח, אבי בן שימול הוסיף 20 נק׳ ו-5 אסיסטים. 
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים