חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת הכדורסל באולמות מגיעה לרגעי ההכרעה

 

שלב ארבע הגדולות ייערך ב-2 בתים נפרדים לקראת סוף החודש. ב-2.8 יתקיים משחק הגמר במעמד ראש עיריית ראשון לציון

 

ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות מגיעה לשלב רתיחה, כאשר השבוע (חמישי) יחלו משחקי הפיינל פור. ליגת האולמות הינה קהילתית ובה משחקות קבוצות מכל רחבי העיר, אשר במשך השנה שוכרות ומשתמשות באולמות הכדורסל של החברה העירונית ראשל"צ. מדובר בליגה שמנוהלת על ידי חטיבת ספורט וקהילה בחברה העירונית ראשל"צ. גם השנה כמדי שנה משתתפות 16 קבוצות בליגה אשר מחולקות ל-2 בתים: בית א’ (עליון) ובית ב’ (תחתון). הליגה נקראת על שמו של אורנתן מוטעי ז"ל, בנו של חבר המועצה ישראל מוטעי, אשר נהרג בתאונת פגע וברח לפני 8 שנים.

כל בית בליגה משוחק על פי שיטת הפיינל פור. ב-27.7 יתקיימו תחילה משחקי חצי הגמר של בית ב’, כשהקבוצות שעלו לפיינל פור בו הן: מ.כ נווה הדרים מתי (שכונת נווה הדרים, יגאל אלון), עירוני מיז"מ (המייצגת את בעלי העסקים הקטנים בעיר ומאוגדת תחת מיז"מ – המרכז ליזמות משולבת), מועדון כדורסל נווה הדרים ערן (הקבוצה השנייה מנווה הדרים, יגאל אלון) ומישור הנוף עופר (מתנ"ס מישור הנוף).

חצי הגמר הראשון יפגיש בדרבי המזרח את מ.כ נווה הדרים מתי ומישור הנוף עופר. במפגש בין השתיים במהלך העונה ניצחו נווה הדרים על חודה של נקודה 30:31. חצי הגמר השני ייערך בין מועדון כדורסל נווה הדרים ערן (אשר עלו לפיינל פור לאחר ניצחון מוחץ על קבוצת איתמר) לבין עירוני מיז"מ. במהלך העונה הסדירה ניצחו מיז"מ 31:43.

כדורסל אולמות בפעולה

שלושה ימים מאוחר יותר (30.7) יתקיים חצי הגמר של הבית המקביל, בית א’. הקבוצות שעלו בו לפיינל פור: הכלוב ע"ש שירה שאשא, המפציצים – ליונס, האריות והחברים של אורנתן (מייצגת את החברים של אורנתן מוטעי ז"ל).

חצי הגמר הראשון יפגיש בין הכלוב לקבוצת החברים, כאשר במשחק בין השתיים בליגה ניצחו הכלוב בתוצאה 33:63. משחק זה היה הראשון של החברים של אורנתן, אשר מאז הספיקו להתחזק ולהתחבר, כך שהכל פתוח לקראת חצי הגמר. בחצי הגמר השני ייפגשו המפציצים ליונס והאריות. 2 הקבוצות נפגשו אמש (שני) למשחק לפרוטוקול ללא חשיבות ממשית, ובסיומו האריות, שהגיעו עם הפסד אחד, ספגו את הפסדם השני (לאחר שניצחו במהלך העונה את הכלוב), 40:59 למפציצים.

 אירוע הגמר

האירוע הגדול ייערך ביום רביעי (2.8). גמר בית ב’, המשחק שיקבע מי הקבוצה שתעלה בעונה הבאה לבית א’ יתקיים בפתיחת הערב (19:00), כאשר שעה לאחר מכן יתקיימו תחרויות קליעה לסל ויוענקו פרסים לילדים בקהל. בהמשך הערב (20:25) ייערך טקס הצדעה לניצני ראשון.

משחק האליפות לשנת 2017 ייפתח ב-20:30. טקס הסיום במעמד ראש העיר, חברי מועצת העיר, מנכ"ל החברה העירונית, ר’ חטיבת ספורט וקהילה יחתום את הערב. האירוע כולו יתקיים בהיכל הספורט העירוני גן נחום בראשון לציון.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים