חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

עינת קסוטו שפי מצטרפת לרשימת ״ראשון אחת״

 

עינת קסוטו שפי, ששימשה ב-10 השנים האחרונות כמנכ״לית אלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מצטרפת לרשימת ״ראשון אחת״ בראשות מוטי עג׳מי לקראת הבחירות ב-30 באוקטובר

 

עינת קסוטו שפי, ששימשה ב-10 השנים האחרונות כמנכ״לית אלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מצטרפת לרשימת ״ראשון אחת״ בראשות מוטי עג׳מי לקראת הבחירות ב-30 באוקטובר.

עינת היא אמא ל-3 בנות בוגרות ותושבת שכונת אברמוביץ׳ בראשון לציון. בהשכלתה משפטנית ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית . לעינת היכרות מעמיקה עם המגזר הציבורי והיא בעלת נסיון רב בעבודה עם משרדי הממשלה.

כיום, עינת מייעצת לארגונים ועמותות ומקדמת יוזמות חברתיות למען אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים ומשפחותיהם. בנוסף, עינת היא חלק מנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות ומכהנת בתפקיד יו״ר ועדת הביקורת בדירקטוריון ״הכפר הירוק״.

עינת מאמינה כי אם נדאג שראשון לציון תהיה מחוייבת לערכי המוסר הבסיסיים ותשאף למצוינות נוכל להפוך את הקהילה שלנו לחזקה ומכילה ולעיר שדואגת לקדם ולחזק את החלשים שבה ולהעניק להם יחס שוויוני וראוי. זה בדיוק החזון שרשימת ״ראשון אחת״ בראשות מוטי עג׳מי מתכוונת להגשים ב-30 באוקטובר.

לאורך כל שנות פעילותה בתחומים החברתיים, פעלה עינת על מנת לקדם זכויות, להסיר חסמים ולהקים שירותים ופתרונות לילדים ולבוגרים עם צרכים מיוחדים. החל משילוב במסגרות חינוך ופנאי, דרך שילוב בתעסוקה ובחברה ועד להקמת מסגרות ייעודיות ומוגנות לאלו הזקוקים לכך. כל זאת בדיאלוג מתמיד ובשותפות מלאה עם המשפחות והקהילה כולה.

אחד משיאי העשייה של עינת במסגרת תפקידה כמנכ״לית אלו״ט היה כאשר הארגון, תחת ניהולה, קיבל מעמד של ארגון מייעץ לאו״ם. במסגרת זו, עינת נשלחה פעמיים לייצג את ישראל באו״ם ביום האוטיזם הבינלאומי.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים